Η καμπάνια #EimasteMazi του ομίλου Παπαέλληνας-Ένα επιδραστικό βίντεο με αφορμή την Ημέρα της Γυναίκας

Ο Όμιλος ΠΑΠΑΠΕΛΛΗΝΑΣ, πρωτοπόρος στην καλλιέργεια μιας ισχυρής εταιρικής κουλτούρας που προάγει την ισότητα και την αμοιβαία υποστήριξη, με αφορμή την Ημέρα της Γυναίκας παρουσιάζει την καμπάνια #EimasteMazi. Μια επιδραστική πρωτοβουλία που αναδεικνύει τις αξίες της αλληλεγγύης και της ενότητας.

Μέσα από ένα βίντεο που έχει στόχο να εμπνεύσει, ο Όμιλος αναδεικνύει τη δύναμη του «Μαζί». Γυναίκες εργαζόμενες του Ομίλου, ενώνουν τις φωνές τους, συμπληρώνοντας η μία τη φράση της άλλης, δημιουργώντας ένα ισχυρό και εμψυχωτικό μήνυμα, με πνεύμα συντροφικότητας και συνεργασίας.

Αυτή η συλλογική έκφραση, αντανακλά την αριστεία του εργασιακού περιβάλλοντος του Ομίλου ΠΑΠΑΕΛΛΗΝΑΣ, επιβεβαιώνοντας την προσήλωσή του σε αναλλοίωτες αρχές όπως η εμπιστοσύνη, ο σεβασμός και το πάθος.

Με διαχρονική αποστολή να κάνει όλο και περισσότερους ανθρώπους να ζουν και να νιώθουν καλύτερα, ο Όμιλος ΠΑΠΑΕΛΛΗΝΑΣ επενδύει σταθερά στην αξία του ανθρώπινου δυναμικού του και δεσμεύεται στη συνεχή ανάπτυξη ενός ισόρροπου και ισότιμου εργασιακού περιβάλλοντος για όλους τους εργαζομένους του.

Σε όσα σκεφτόμαστε,

όσα ονειρευόμαστε,

μπροστά στις προκλήσεις…

δεν είμαστε μόνες.

Μαζί έχουμε τη δύναμη.

Δύναμη που μας εμπνέει,

Για να δημιουργούμε κάθε μέρα

Μια νέα δική μας ιστορία.

Είμαστε μοναδικές,

Ξεχωριστές,

Αλλά είμαστε μαζί.

Για όλα εκείνα που μας ενώνουν,

Για όλα εκείνα που μας φέρνουν πιο κοντά.

Είμαστε μαζί.

#EimasteMazi

Παρακολουθείστε πιο κάτω το βίντεο:

Δειτε Επισης

Η κυκλοφοριακή ρύθμιση που προκρίνει για την Μακαρίου η Πρωτοβουλία «Λευκωσία-Πρωτεύουσα Κύπρου»
Είχαν την τιμητική τους οι υπεραγορές...Ιδιαίτερα αυξημένη και στα ίδια επίπεδα με το περσινό Πάσχα η κίνηση
ΠΑΣΕΑ: Σε κατασκευαστή και ΤΟΜ η ευθύνη για ανακλήσεις-Η κατάθεση ενώπιον της ερευνητικής για Takata
Σε υπεραγορές και κρεοπωλεία της Λεμεσού η Μαρία Παναγιώτου-Διαβεβαιώνει για την επάρκεια και ποιότητα των προϊόντων
Skroutz.cy: Η νέα καμπάνια «Skroutz.cy: Shop everything» και πού στοχεύει
Πιο ακριβό φέτος το πασχαλινό τραπέζι-Τσιμπιμένες οι τιμές σε κρέατα και λαχανικά
Jumbo: Αυξημένες κατά 6% οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο το πρώτο τρίμηνο
Καίει η τιμή του κυπριακού καφέ-Αύξηση 24,6% μέσα σε ένα χρόνο
Η Lidl Κύπρου δίνει πνοή στην ανθρωπιστική βοήθεια
Μ. Αντωνίου: Επάρκεια προϊόντων για το πλούσιο πασχαλινό τραπέζι-Αβεβαιότητα στην εφοδιαστική αλυσίδα λόγω δασμών