powered by

Πέτρος Πέτρου: Η μεταχρονολογημένη τηλεθέαση και το στοίχημα της μέτρησης και από άλλες πλατφόρμες

Η νέα μέθοδος μέτρησης τηλεθέασης που εφάρμοσε η Nielsen φέρνει περισσότερη πληροφορία και δυνατότητα για περαιτέρω ανάλυση. Αυτή η εξέλιξη έχει σημαντικό αντίκτυπο στους τηλεοπτικούς σταθμούς, τα διαφημιστικά γραφεία και τους πελάτες τους, σύμφωνα με τον γενικό διευθυντή του Alpha Κύπρου, Πέτρο Πέτρου.

Μιλώντας στο InBusinessNews, ο κ. Πέτρου ανέφερε ότι η Κύπρος είναι μία από τις τελευταίες χώρες στην Ευρώπη που εφάρμοσε αυτή τη μέθοδο μέτρησης από τον Ιανουάριο του 2024. Τα αποτελέσματα απέδειξαν ότι ο κόσμος που παρακολουθεί τηλεόραση είναι περισσότερος από ό,τι αναμενόταν και καταγραφόταν προηγουμένως.

«Την πρεμιέρα της σειράς Famagusta την παρακολούθησαν live 169,929 άτομα ωστόσο αξιοποιώντας το εργαλείο της ετεροχρονισμένης θέασης, ο αριθμός αυτός ανήλθε στις 212,483», ανέφερε ως παράδειγμα.

Αξίζει να σημειωθεί ότι και η πρόεδρος του Φορέα Διαφήμισης, Σωτηρούλα Σωτηρίου σε πρόσφατες δηλώσεις της στο InBusinessNews, εξήρε τη σημασία της νέας μεθοδολογίας, καθώς οι διαφημιζόμενοι έχουν πλέον πρόσβαση σε πιο λεπτομερή, στοχευμένα στοιχεία και σημαντικά εργαλεία.

Διαβάστε ακόμα:

Ξεχωριστής σημασίας πάντως, είναι η αναφορά του κ. Πέτρου, ότι βάσει δεδομένων, ο τηλεθεατής συνεχίζει να παρακολουθεί τηλεοπτικό περιεχόμενο (ενημέρωση, ψυχαγωγία, μυθοπλασία) όχι μόνο από την τηλεόραση, αλλά και από άλλες συσκευές και πολλές φορές την ώρα που ο ίδιος επιλέγει.

Στο πλαίσιο αυτό, ο γενικός διευθυντής του Alpha Κύπρου τονίζει πως «είναι ένα στοίχημα για όλους μας να μετρήσουμε την τηλεθέαση και από άλλες πλατφόρμες».

Διαβάστε τι δήλωσε ο Πέτρος Πέτρου στο InBusinessNews:

Η Nielsen από τον Ιανουάριο του 2024 εφάρμοσε την μέτρηση της μεταχρονολογημένης τηλεθέασης (TSV). Τι σημαίνει για τους τηλεοπτικούς σταθμούς η συγκεκριμένη εξέλιξη;

Η προσθήκη του συγκεκριμένου εργαλείου στις μετρήσεις της τηλεθέασης, μας δίνει ακόμη περισσότερη πληροφόρηση την συμπεριφορά του τηλεθεατή, αφού συμπεριλαμβάνει όσους επέλεξαν να παρακολουθήσουν ετεροχρονισμένα ένα πρόγραμμα.

Έχουμε, δηλαδή περισσότερη πληροφορία (insides), άρα και τη δυνατότητα για περεταίρω ανάλυση, αλλά και καλύτερη αξιολόγηση της επιτυχίας ή όχι ενός προγράμματος.

Για παράδειγμα, την πρεμιέρα της σειράς Famagusta (21/1) στον ALPHA Κύπρου, την παρακολούθησαν live 169,929 άτομα, ωστόσο, αξιοποιώντας το εργαλείο της ετεροχρονισμένης θέασης, ο αριθμός αυτός ανήλθε στις 212,483.

Αυτό είναι μια πολύ σημαντική πληροφορία για το ίδιο το κανάλι, αλλά και για τα διαφημιστικά γραφεία και τους πελάτες μας. Η Κύπρος, είναι από τις τελευταίες χώρες στην Ευρώπη που υιοθέτησε την εν λόγω μέτρηση.

Επιπρόσθετα, καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι παρακολουθεί περισσότερος κόσμος τηλεόραση από ό,τι πιστεύαμε μέχρι σήμερα.

Πόσο έχει αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο οι διαφημιζόμενοι αποφασίζουν πού και πότε θα διαφημίσουν τηλεοπτικά;

Ο τρόπος δεν έχει αλλάξει, απλώς υπάρχει πιο ολοκληρωμένη εικόνα για τις τηλεοπτικές προτιμήσεις του κοινού, άρα γίνεται ακόμα πιο στοχευμένος ο προγραμματισμός για το πού θα διαφημίσουν το προϊόν/ υπηρεσία τους.

Οι μετρήσεις της κάθε εκστρατείας μπορούν πλέον να μεταφραστούν με περισσότερη ακρίβεια στο πόσα άτομα ήρθαν σε επαφή με την κάθε καμπάνια.

Πιστεύετε ότι η νέα μέτρηση είναι πιο αντικειμενική και γιατί;

Ως ALPHA Κύπρου είναι κάτι που ζητούσαμε εδώ και κάποια χρόνια και ειδικότερα από την πανδημία και μετά, που φάνηκε ότι το τηλεοπτικό κοινό, έμαθε να χρησιμοποιεί την ετεροχρονισμένη θέαση.

Θεωρώ ότι δεν θα ήταν ορθό να δώσει κάποιος ταμπέλα για αντικειμενική ή μη αντικειμενική μέτρηση. Είναι η επίσημη μέτρηση τηλεθέασης εδώ και πολλές δεκαετίες, η οποία εφαρμόζεται σε πολλές χώρες αντίστοιχα.

Βάσει δεδομένων, ο τηλεθεατής συνεχίζει να παρακολουθεί τηλεοπτικό περιεχόμενο (ενημέρωση, ψυχαγωγία, μυθοπλασία) όχι μόνο από την τηλεόραση, αλλά και από άλλες συσκευές και πολλές φορές την ώρα που ο ίδιος επιλέγει.

Είναι ένα στοίχημα για όλους μας να μετρήσουμε την τηλεθέαση και από άλλες πλατφόρμες.

Δειτε Επισης

Καθοριστικό τετ α τετ Παπαναστασίου με Σκυλακάκη για GSI-Ξεκαθαρίζει για μετοχική συμμετοχή της Κ.Δ.
Η παγκόσμια οικονομία το 2024 και οι προοπτικές για το 2025-Η μάχη με τον πληθωρισμό και οι πιθανοί κίνδυνοι
Κ. Παρμακλής: Η μεγάλη αλλαγή που θα δώσει ώθηση στην οικοδομική βιομηχανία και οι προκλήσεις για τον ΕΟΑ Λευκωσίας
Κωνσταντίνος Κωνσταντή: Αισιόδοξες προοπτικές για τον τομέα των ακινήτων, αλλά ανησυχούμε για πολλά
Fitch: Ο... τυφώνας Τραμπ, η γεωπολιτική και οι κίνδυνοι σε Γαλλία-Γερμανία θα δοκιμάσουν τις αντοχές της οικονομίας το 2025
Τα πλάνα Honda και Nissan για συγχώνευση έως το 2026-Τι σημαίνει για την παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση... Δημιουργικό έτος στον τομέα των πωλήσεων το 2024 παγκοσμίως
CNP Ασφαλιστική: Διαγωνισμός στο Tik Tok με αφορμή την Εβδομάδα Οδικής Ασφάλειας 2024
Ανδρέας Χατζηαδάμου: Αυξημένη κίνηση στις υπεραγορές, αναζητούν προσφορές οι καταναλωτές
Το νέο Δ.Σ. του Συνδέσμου Διαφήμισης-Επικοινωνίας Κύπρου...Πρόεδρος ο Κωνσταντίνος Ντάλτας