Σωτηρούλα Σωτηρίου: Το TSV από Nielsen φέρνει σημαντικές αλλαγές στον χώρο της τηλεοπτικής διαφήμισης

Ως μια εξέλιξη που επιφέρει σημαντικές αλλαγές στον χώρο της τηλεοπτικής διαφήμισης, χαρακτηρίζει η πρόεδρος του Φορέα Διαφήμισης, Σωτηρούλα Σωτηρίου, τη νέα μεθοδολογία που εφαρμόζει από τον περασμένο Ιανουάριο στις μετρήσεις της τηλεθέασης η Nielsen, λαμβάνοντας πλέον υπόψη και προσμετρώντας και τα μεταχρονολογημένα στοιχεία (TSV).

Η νέα αυτή μεθοδολογία συνίσταται σε μια εξέχουσας σημασίας διαφοροποίηση για τους διαφημιζόμενους, καθώς έχουν πλέον πρόσβαση σε πιο λεπτομερή, στοχευμένα στοιχεία και σημαντικά εργαλεία, στα οποία προηγουμένως δεν είχαν.

Μιλώντας στο InBusinessNews, η πρόεδρος του Φορέα Διαφήμισης, Σωτηρούλα Σωτηρίου, εξήρε τη σημασία της νέας μεθοδολογίας, επισημαίνοντας ότι η σκιαγράφηση των μερίδων του κοινού που ενδιαφέρουν τον εκάστοτε διαφημιζόμενο γίνεται πιο ακριβής και παρέχεται ουσιαστικά ένα «ψυχογραφικό GPS».

«Η εξέλιξη, τροποποίηση στη μέτρηση της τηλεθέασης (από την Nielsen), λαμβάνοντας υπόψη και τα μεταχρονολογημένα στοιχεία, επιφέρει σημαντικές αλλαγές στο χώρο της τηλεοπτικής διαφήμισης», ανέφερε συγκεκριμένα.

Πρόσθεσε περαιτέρω ότι η πλήρης καταγραφή στα στοιχεία των μετρήσεων αναβαθμίζεται και η σκιαγράφηση των μερίδων του κοινού που ενδιαφέρουν τον εκάστοτε διαφημιζόμενο γίνεται πιο ακριβής.

«Οι διαφημιζόμενοι, πλέον, έχουν πρόσβαση σε πιο αναλυτικά, στοχευμένα δεδομένα, σχετικά με το κοινό που παρακολουθεί τα προγράμματα, καθώς και μια πιο πλήρη εικόνα του πώς οι θεατές αντιδρούν στις διαφημίσεις τους μετά την αρχική τους μετάδοση», υπογράμμισε η κ. Σωτηρίου.

Ταυτόχρονα, υπέδειξε ότι με αυτό τον τρόπο, δίνεται η δυνατότητα να κατανοηθεί καλύτερα η απήχηση και η επίδραση των διαφημίσεών τους.

«Παρέχεται ένα σημαντικό εργαλείο-ένα…ψυχογραφικό GPS-που συμβάλλει στην κατάλληλη παραμετροποίηση της στρατηγικής διαφήμισης, τόσο σε όρους στόχευσης σε κοινό και χρονικά σημεία, αλλά και όσον αφορά στη γλώσσα επικοινωνίας, μεγιστοποιώντας την αποτελεσματικότητα της επικοινωνίας των brands», κατέληξε.

Μεθοδολογία η οποία λαμβάνει υπόψη τη συμπεριφορά του τηλεθεατή

Υπενθυμίζεται ότι από πλευράς της-μιλώντας επίσης στο InBusinessNews-, η Market Commercial Leader, Broadcasters & Publishers for Greece and Market Commercial Leader for Cyprus της Nielsen, Μαρία Μαυρομάτη, τόνισε ότι η νέα μεθοδολογία, ουσιαστικά λαμβάνει υπόψη την συμπεριφορά του καταναλωτή.

«Η εξέλιξη αυτή είναι πολύ σημαντική, αφού πλέον η Nielsen έχει πρσθέσει εκτός από την μέτρηση της live τηλεθέασης και τη τηλεθέαση τηλεοτπικού περιεχομένου που έχει μεταδοθεί ζωντανά από την γραμμική τηλεόραση, αλλά έχει παρακολουθηθεί αργότερα σε δεύτερο χρόνο, μέχρι και επτά μέρες από την live μετάδοση του περιεχομένου», υπέδειξε.

Παράλληλα, η κ. Μαυρομάτη σημείωσε πως η ανάγκη για αυτή τη μεταβλητή προέρχεται από τη γρήγορη εξέλιξη του τηλεοπτικού τοπίου στην Κύπρο και παγκοσμίως.

«Το τηλεοπτικό περιεχόμενο και ο τρόπος κατανάλωσης εξελίσσεται ραγδαία στην Κύπρο και σε όλο τον κόσμο. Επιπλέον, οι συνήθειες των δημογραφικών κοινών και ο τρόπος κατανάλωσης τηλεοπτικού περιεχομένου αλλάζει και γι’ αυτό το λόγο έπρεπε να εξελιχθεί και η μέτρηση της τηλεθέασης και στην Κύπρο.

Τα στοιχεία διαφοροποιούνται αρκετά με την αύξηση της τηλεθέασης μέσου λεπτού (AMR) και της κάλυψης (Reach) ανάλογα με το περιεχόμενο, την εκστρατεία και το δημογραφικό κοινό που εξετάζει κανείς», είχε επισημάνει η κ. Μαυρομάτη.

Δειτε Επισης

Μνημόνιο Συνεργασίας υπέγραψαν DP World Limassol-Πανεπιστήμιο Frederick
Ζωντάνεψε το... θρυλικό Boeing 727 της Ολυμπιακής «Mount Olympus»-Η τελετή επίσημης παρουσίασης
Φιλανθρωπικός αγώνας καλαθόσφαιρας από Telethon και Κεραυνό Στροβόλου στο πλαίσιο του «Μήνα Telethon»
Ημερίδα ενημέρωσης για τα ανοικτά και τα επερχόμενα προγράμματα χρηματοδότησης Ε&Κ του ΙδΕΚ
Νόμιμος ο διορισμός Λουκίας Χριστοδούλου ως προέδρου της ΕΠΑ για δεύτερη θητεία αποφάνθηκε το Ανώτατο
Εγκαίνια του ανανεωμένου Comarine Business Center στο λιμάνι Λάρνακας
Τα «αρκουδάκια από το σπίτι για το σπίτι» αγγαλιάζουν το RMHC® Κύπρου
CiC Automasters και Jeep Club Cy στηρίζουν τον ΠΑΣΥΚΑΦ με πορεία στη Λάρνακα
Η νέα καμπάνια της Cablenet και το δίδυμο που ήρθε για να αφήσει εποχή
Οι διεθνείς τάσεις μάρκετινγκ και η κυπριακή αγορά