powered by

Τηλεοπτικό χωρίς ήχο από την P&G με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ακοής

Η P&G, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ακοής στις 3 Μαρτίου αποδεικνύει τη δέσμευσή της στην προώθηση της συμπερίληψης και της ισότητας, ανακοινώνοντας την πρωτοβουλία να κυκλοφορήσει όλα τα τηλεοπτικά της spot με ενσωματωμένους υπότιτλους στην Κύπρο.

Στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Ημέρας Ακοής, η P&G επιλέγει να αγκαλιάσει όλους τους τηλεθεατές παρουσιάζοντας για πρώτη φορά στην Κύπρο τηλεοπτικό spot με ενσωματωμένους υπότιτλους και χωρίς ήχο. Αυτή η πρωτοβουλία διασφαλίζει ότι ο κάθε τηλεθεατής, ανεξαρτήτως προβλημάτων ακοής, θα απολαύσει μια ολοκληρωμένη εμπειρία θέασης με βασικό γνώμονα την συμπερίληψη. Στις 3 Μαρτίου, το σύνολο των τηλεθεατών γίνονται ενεργοί δέκτες μιας νέας γενιάς στην διαφήμιση.

Η πρωτοβουλία αυτή της P&G γίνεται ακόμα πιο ηχηρή αφού εισάγει ενσωματωμένους υπότιτλους σε όλες τις τηλεοπτικές διαφημίσεις των brands Pampers, Ariel, Lenor, Gillette, Venus, Fairy, Always, Head & Shoulders, Pantene, Tampax, Viakal, Oral-B και Old Spice. Το σύνολο της προσπάθειας αυτή εντάσσεται στην ευρύτερη αποστολή της P&G να προωθεί την ισότητα και να αγκαλιάζει τη διαφορετικότητα. Με την υποστήριξη των καταναλωτών της και των συνεργατών της, η P&G δημιουργεί μια κοινωνία χωρίς αποκλεισμούς, όπου κάθε φωνή ακούγεται και κάθε ατομική διαφορετικότητα γίνεται αναγνωρίσιμη και αγκαλιάζεται.

Δειτε Επισης

Freedom Holding Corp.: Αύξηση εσόδων 23% για το 2025 με οδηγό τις χρηματιστηριακές και ασφαλιστικές υπηρεσίες
Shri Manish: To μνημόνιο συνεργασίας Eurobank με ICC, το MoU του NSE IX με ΧΑΚ και η έδρα ινδικών σπουδών ICCR στο Παν. Λευκωσίας
Η Lidl στο UEFA Women’s EURO 2025-«Μην σταματάς ποτέ να εξελίσσεσαι»
Τελετή βράβευσης προγράμματος «Οικολογικά σχολεία» 2025 στο κτήριο διοίκησης της Ελληνικής Τράπεζας
Ashish Chauhan: Πολλαπλά οφέλη από τη συνεργασία NSE IX και ΧΑΚ-Ανάπτυξη και θέσεις εργασίας στις δύο χώρες
Γ. Παπαναστασίου: Πώς γεννήθηκε η ιδέα διοργάνωσης του Investopia στην Κύπρο και ο στόχος που επιτεύχθηκε
Αγορά CRM 2025: Απάντηση στις αυξανόμενες απαιτήσεις των πελατών
Η Κύπρος συμμετέχει για τρίτη συνεχή χρονιά στην ευρωπαϊκή εκστρατεία #PlantHealth4Life
PadelPro Corporate Tournament: Οι εταιρείες της Λευκωσίας παίζουν... δυνατά(video)
Η Κυπριακή Μαθηματική Εταιρεία και η Τράπεζα Κύπρου επιβραβεύουν μαθητές και μαθήτριες