powered by

Τηλεοπτικό χωρίς ήχο από την P&G με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ακοής

Η P&G, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ακοής στις 3 Μαρτίου αποδεικνύει τη δέσμευσή της στην προώθηση της συμπερίληψης και της ισότητας, ανακοινώνοντας την πρωτοβουλία να κυκλοφορήσει όλα τα τηλεοπτικά της spot με ενσωματωμένους υπότιτλους στην Κύπρο.

Στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Ημέρας Ακοής, η P&G επιλέγει να αγκαλιάσει όλους τους τηλεθεατές παρουσιάζοντας για πρώτη φορά στην Κύπρο τηλεοπτικό spot με ενσωματωμένους υπότιτλους και χωρίς ήχο. Αυτή η πρωτοβουλία διασφαλίζει ότι ο κάθε τηλεθεατής, ανεξαρτήτως προβλημάτων ακοής, θα απολαύσει μια ολοκληρωμένη εμπειρία θέασης με βασικό γνώμονα την συμπερίληψη. Στις 3 Μαρτίου, το σύνολο των τηλεθεατών γίνονται ενεργοί δέκτες μιας νέας γενιάς στην διαφήμιση.

Η πρωτοβουλία αυτή της P&G γίνεται ακόμα πιο ηχηρή αφού εισάγει ενσωματωμένους υπότιτλους σε όλες τις τηλεοπτικές διαφημίσεις των brands Pampers, Ariel, Lenor, Gillette, Venus, Fairy, Always, Head & Shoulders, Pantene, Tampax, Viakal, Oral-B και Old Spice. Το σύνολο της προσπάθειας αυτή εντάσσεται στην ευρύτερη αποστολή της P&G να προωθεί την ισότητα και να αγκαλιάζει τη διαφορετικότητα. Με την υποστήριξη των καταναλωτών της και των συνεργατών της, η P&G δημιουργεί μια κοινωνία χωρίς αποκλεισμούς, όπου κάθε φωνή ακούγεται και κάθε ατομική διαφορετικότητα γίνεται αναγνωρίσιμη και αγκαλιάζεται.

Δειτε Επισης

Κίνητρα σε Κύπριους που εργάζονται στο εξωτερικό για να επιστρέψουν... Οι ανακοινώσεις Νίκου Χριστοδουλίδη
Ιδιαίτερα ενθαρρυντική αξιολόγηση, παραμένουν οι πιο ακανθώδεις προκλήσεις-Δύσκολη η διαδρομή προς τη ζώνη Σένγκεν
Eπιστροφή για το κορυφαίο Cyprus Job & Career Festival
Εξαγορές και συγχωνεύσεις: Στρατηγική επιβίωσης ή επιθετικής ανάπτυξης;
Ένα προηγμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα για την κυβερνοασφάλεια και βιωσιμότητα της επιχείρησής σας
Σκλαβενίτης: Μετά την Έγκωμη, ο Ύψωνας-Άνοιξε το νέο κατάστημα στη Λεμεσό
Μ. Κωνσταντίνου: Ισχυρή και σε διαρκώς αναπτυσσόμενη πορεία η κυπριακή γαλακτοβιομηχανία-Ανοδικά και φέτος
Η πόρτα εξόδου του Η.Β. που άνοιξε, η φυγή Nassef Sawiris και η Κύπρος ως ιδανικός προορισμός για τους non-doms
Μ. Κεραυνός: Προς αναθεώρηση προς τα κάτω ο ρυθμός ανάπτυξης-«Περίοδος με μεγάλες αβεβαιότητες και ρευστό περιβάλλον»
Αξιοσημείωτη ανάπτυξη για Mall of Cyprus και Mall of Engomi-Ανθεκτικότητα στις προκλήσεις και δυνατό tenancy mix