ECR Case Study: Πρόληψη ελλείψεων και διαθεσιμότητα στο ράφι
InBusinessNews 07:55 - 29 Μαρτίου 2024
Η διαθεσιμότητα των προϊόντων στα ράφια των καταστημάτων αποτελέσει μια διαρκή πρόκληση για τον κλάδο των προϊόντων ταχείας κατανάλωσης σε παγκόσμιο επίπεδο για δεκαετίες. Το On-Shelf-Availability (OSA), λοιπόν, είναι καίριας σημασίας για την ικανοποίηση των αναγκών των καταναλωτών και τη διατήρηση της εμπιστοσύνης ανάμεσα σε επωνυμία και καταναλωτή.
Η ανεπάρκεια στη διαθεσιμότητα μπορεί να οδηγήσει σε μειωμένη ικανοποίηση των καταναλωτών, σε απώλεια εσόδων για τις εταιρείες, και ακόμη και αποχώρηση των πελατών και απόφαση αγοράς από ανταγωνιστικό brand. Επιπλέον, οι ελλείψεις μπορούν να επηρεάσουν την ασφάλεια των προϊόντων με αρνητικό αντίκτυπο στη φήμη και την εικόνα της εταιρείας.
Οι πιο πάνω κίνδυνοι επιβάλλουν την πρόληψη των ελλείψεων. Με την εφαρμογή αποτελεσματικών συστημάτων διαχείρισης αποθεμάτων, τη χρήση της τεχνολογίας για την ανάλυση της ζήτησης σε μορφή πρόβλεψης και μέσα από τη βελτίωση της συνεργασίας μεταξύ προμηθευτών, καταστημάτων και διανομέων, οι ελλείψεις είναι εφικτό να μειωθούν.
Το πρόβλημα που ταλανίζει τον κλάδο των προϊόντων ταχείας κατανάλωσης σε παγκόσμιο επίπεδο εδώ και δεκαετίες θα τεθεί ενώπιον συζήτησης στο 21ο Cyprus Grocery Retail Conference που παρουσιάζουν οι Υπεραγορές αλφαμέγα. Με πρωτοβουλία του ECR Κύπρου, ομάδα εργασίας Λιανεμπόρων & Προμηθευτών διεξήγαγε έρευνα το 2023, θα αναδείξει το μέγεθος του προβλήματος και τα πολλαπλά οφέλη που μπορεί να επιφέρει η πρόληψη των ελλείψεων σε όλα τα επίπεδα της αγοράς.
Συμμετοχή στο πάνελ θα έχει ο Στέλιος Νικολάου, Διευθυντής Αγορών της MCC Best Value Ltd, ECR Cyprus και Σοφία Μιλτιάδου, Commercial General Manager της Χαραλαμπίδης Κρίστης Λτδ, ECR Cyprus
Το Συνέδριο
Το Cyprus Grocery Retail Conference θα πραγματοποιηθεί στις 3 Απριλίου στο Hilton Nicosia, με στόχο να παρουσιάσει τις τάσεις οι οποίες συμβάλλουν στην επιτυχή μετάβαση του τομέα στη νέα εποχή υπεύθυνης, βιώσιμης, πράσινης και ψηφιακής ανάπτυξης. Με παγκοσμίου φήμης προσωπικότητες και ομιλητές από την Κύπρο και το εξωτερικό, οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να ενημερωθούν εις βάθος για όλες τις πτυχές και τα απαραίτητα συστατικά για επιτυχή λειτουργία των δραστηριοτήτων τους.
Δηλώστε συμμετοχή στην μεγαλύτερη σύναξη στελεχών που δραστηριοποιούνται μπροστά και πίσω από τα ράφια του λιανικού εμπορίου των FMCGs στην Κύπρο για να λάβετε ενεργά μέρος στη συναρπαστική αυτή συζήτηση για τις προκλήσεις και ευκαιρίες για το λιανικό εμπόριο στην Κύπρο .
11α IN Business Grocery Retail Awards
Σημειώνεται ότι πέραν των παρουσιάσεων και συζητήσεων από διακεκριμένους επαγγελματίες του χώρου, το Συνέδριο θα φιλοξενήσει η τελετή απονομής των 11ων IN Business Grocery Retail Awards, κατά την οποία θα βραβευθούν τα FMCGs brands που διέπρεψαν στην Κύπρο την χρονιά που μας πέρασε βάσει κριτηρίων.
Ανάμεσα στα κριτήρια περιλαμβάνεται η αύξηση των πωλήσεων, αύξηση του μεριδίου αγοράς, νέες κατηγορίες προϊόντων, αυξημένη κερδοφορία για τους λιανοπωλητές και τους προμηθευτές και καινοτομία στο μάρκετινγκ και τη διαφήμιση.
Για πληροφορίες και εγγραφές πατήστε εδώ.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ
Οργανωτής: IMH
Κύριος Χορηγός: Υπεραγορές αλφαμέγα
Χορηγοί: Alambra Fresh Milk Ltd, Flexfin, G.A.P. Vassilopoulos
Υποστηρικτές: Christoudias Logistics, JCC Payment Systems
Με τη στήριξη: Παγκύπριος Σύνδεσμος Λιανικού Εμπορίου, Παγκύπριος Σύνδεσμος Υπεραγορών, Σύνδεσμος Διαφημιζομένων Κύπρου, ECR Cyprus
Χορηγοί Επικοινωνίας: Alpha Κύπρου, περιοδικό IN Βusiness, πόρταλ REPORTER, Cyprus Business News (CBN), Super FM
Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με την IMH:
Τηλέφωνο: 22505555 | Φαξ: 22679820
Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com
Ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com