Οι βραβευθείσες Υπεραγορές του Ομίλου Mas για το 2023

Σε πρόσφατη επιτυχημένη γενική επιθεώρηση των 52 Υπεραγορών που ανήκουν στον Όμιλο Mas, αναδείχθηκαν και βραβεύτηκαν τα κορυφαία καταστήματα από τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου.

Ο Όμιλος Υπεραγορών Mas ενσωματώνοντας τον θεσμό των ετήσιων βραβεύσεων επί τακτικής βάσεως στη λειτουργία του έχει ως στόχο να διασφαλίσει την ποιότητα, την οικονομία και την αξιοπιστία των Υπεραγορών του Ομίλου, αναγνωρίζοντας και επιβραβεύοντας τα καλύτερα καταστήματα σε κάθε κατηγορία.

Οι βραβευθείσες Υπεραγορές για το 2023 ανά κατηγορία είναι:

1η Κατηγορία «Μεγάλο Κατάστημα»:

1η θέση: Υπεραγορά MAS ΑΛΑΜΠΡΙΤΗΣ (Αραδίππου)

2η θέση: Υπεραγορά MAS ΤΟΥΜΠΑΣ (Τσέρι)

2η Κατηγορία «Μεσαίο Κατάστημα»:

1η θέση: Υπεραγορά MAS Α. ΜΑΡΚΟΥ (Αρεδιού)

3η Κατηγορία «Μικρό Κατάστημα»:

1η θέση: Υπεραγορά MAS TTEROS (Ορόκλινη)

2η θέση: Υπεραγορά MAS ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ (Αγ. Βαρβάρα)

Ο θεσμός αυτός, των επιθεωρήσεων και βραβεύσεων, συμβάλει στη βελτίωση των Υπεραγορών του Ομίλου σχετικά με:

Ο Όμιλος Υπεραγορών Mas εστιάζει σημαντικά στην ενίσχυση της κοινής ταυτότητας των 52 Υπεραγορών του σε Παγκύπρια εμβέλεια.

Με γνώμονα τις προκλήσεις και τις ανάγκες του λιανικού εμπορίου, σε συνδυασμό με τις ατομικές ανάγκες των πελατών του, ο Όμιλος συνεχίζει τις προσπάθειες αναβάθμισης μέσω της υιοθέτησης βέλτιστων πρακτικών.

Κεντρικός στόχος είναι η συλλογική επιτυχία και η ανάπτυξη του Ομίλου, προσαρμόζοντας τις δράσεις του στις εξελίξεις της αγοράς και στις ανάγκες των πελατών του.

Δειτε Επισης

Η κυκλοφοριακή ρύθμιση που προκρίνει για την Μακαρίου η Πρωτοβουλία «Λευκωσία-Πρωτεύουσα Κύπρου»
Είχαν την τιμητική τους οι υπεραγορές...Ιδιαίτερα αυξημένη και στα ίδια επίπεδα με το περσινό Πάσχα η κίνηση
ΠΑΣΕΑ: Σε κατασκευαστή και ΤΟΜ η ευθύνη για ανακλήσεις-Η κατάθεση ενώπιον της ερευνητικής για Takata
Σε υπεραγορές και κρεοπωλεία της Λεμεσού η Μαρία Παναγιώτου-Διαβεβαιώνει για την επάρκεια και ποιότητα των προϊόντων
Skroutz.cy: Η νέα καμπάνια «Skroutz.cy: Shop everything» και πού στοχεύει
Πιο ακριβό φέτος το πασχαλινό τραπέζι-Τσιμπιμένες οι τιμές σε κρέατα και λαχανικά
Jumbo: Αυξημένες κατά 6% οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο το πρώτο τρίμηνο
Καίει η τιμή του κυπριακού καφέ-Αύξηση 24,6% μέσα σε ένα χρόνο
Η Lidl Κύπρου δίνει πνοή στην ανθρωπιστική βοήθεια
Μ. Αντωνίου: Επάρκεια προϊόντων για το πλούσιο πασχαλινό τραπέζι-Αβεβαιότητα στην εφοδιαστική αλυσίδα λόγω δασμών