Σάββας Χριστοδούλου: Το Nicosia Mall ο #1 προορισμός για shopping, dining και ψυχαγωγία

Από την πρώτη ημέρα λειτουργίας του Nicosia Mall, η προσοχή ήταν στραμμένη στην οικοδόμηση μίας δυνατής και ουσιαστικής σχέσης με τους επισκέπτες του, ανεξαρτήτως ηλικίας και προέλευσης.

Και αν είναι κάτι που μπορούμε να πούμε με βεβαιότητα αυτή τη στιγμή είναι πως στα 6 χρόνια ζωής του, κατάφερε να καταστεί στη συνείδηση του κόσμου ως ο #1 προορισμός για shopping, dining και ψυχαγωγία, γεγονός που αναγνωρίζει με ιδιαίτερη ευχαρίστιση, ο Marketing Manager του Nicosia Mall Σάββας Χριστοδούλου.

Αυτή η εξέλιξη ασφαλώς, δεν είναι κάτι που προέκυψε τυχαία. Στηρίζεται στη σκληρή δουλειά όλων των τμημάτων για να είναι το Nicosia Mall ένας προορισμός με πολλές επιλογές σε καταστήματα και brands, ένας χώρος λειτουργικός, καθαρός και φιλόξενος.

2

Το Nicosia Mall σφίζει καθημερινά από ζωή, είτε πρόκειται για οικογένειες με μικρά παιδιά, είτε για εφήβους και παρέες, είτε για άτομα μεγαλύτερων ηλικιών, ανεξαρτήτως εθνικότητας και προτιμήσεων, καθώς ο χώρος αυτός έχει δημιουργηθεί με τέτοιο τρόπο, ώστε να καλύπτει κάθε ανάγκη και κάθε γούστο.

Όπως εξηγεί ο κ. Χριστοδούλου, «εργαζόμαστε πολύ συστηματικά για να αναδείξουμε τη ταυτότητα μας ως το μεγαλύτερο εμπορικό κέντρο της Κύπρου, επιδιώκοντας να κάνουμε και τις πιο ωραιες καμπάνιες, οι οποιες περιλαμβάνουν πολλές δράσεις, διαγωνισμούς και giveaways, συνεργασίες αλλά και φιλοξενίες για ότι πιο νέο υπάρχει στην αγορά και οχι μονο».

Μονο φέτος, υποδεικνύει, εχουν ανοιξει τις πορτες τους σε 44 οργανισμούς για πληροφορηση και αναδειξη κοινωνικών θεμάτων, τεχνολογίας, σπορτς, τέχνης κ.α. Έχουν επίσης εισάγει τα δικά τους signature projects, όπως είναι ο θερινος κινηματογράφος το καλοκαιρι και πολλά άλλα, τα οποία έχουν αγαπηθεί από τον κόσμο και έχουν συμβάλει στο success story του Nicosia Mall.

3

«Something Incredible Évery Day»

Και όπως τονίζει ο Marketing Manager του Nicosia Mall, το εμπορικό αυτό κέντρο, ειναι στολισμένο πλέον καθολη τη διάρκεια του χρόνου, κατι το οποιο αγαπάνε ιδιαίτερα τα παιδιά. Ειδικά την περίοδο των Χριστουγέννων είναι η εποχή που το Nicosia Mall αλλάζει ριζικά εμφάνιση και γίνεται ο απόλυτος προορισμός για μικρούς και μεγάλους. Και εδώ, ταιριάζει γάντι και το σλόγκαν «Something Incredible Évery Day», καθώς βρίσκει ακριβώς την σωστή του έννοια.

Φέτος τις γιορτές...

Το πρόγραμμα φέτος στο Nicosia Mall, ειναι τοσο πλούσιο και γεμάτο που όπως επισημαίνει ο κ. Χριστοδούλου, με βεβαιότητα μικροί και μεγάλοι θα ψάχνουν ένα λογο καθημερινά για να το επισκέπτονται.

«Μέσα σε όλα ξεχωρίζω ένα δικο μας project που τρέχουμε με επιτυχία για 4η χρονιά, τους τεράστιους λούτρινους Christmas Teddy Bears, οι οποιοι βρίσκονται παντού μεσα στο Nicosia Mall», λέει ο κ. Χριστοδούλου. Και προσθέτει: «Πέρα από τη παρουσία τους εδώ στο Nicosia Mall, μαζι με τα συνεργαζόμενα καταστήματα και συνεργάτες μας, το project αυτο έχει προσφέρει μέχρι σήμερα σε δωρεές €68,000 σε οργανισμούς που βοηθούν παιδιά που το έχουν ανάγκη».

Φέτος, σημειώνει ο κ. Χριστοδούλου, πρόσθεσαν σε αυτό και την πώληση μικρών λούτρινων αρκούδων στο νέο τους Gifts Wrapping Station. Και όπως καταλήγει, αυτή είναι η χαρά και η ικανοποίηση που εισπράττουν στον δικό τους τομέα εκεί και όπου μεριμνούν, σχεδιάζουν και υλοποιούν για την κοινωνία και τον άνθρωπο.

Δειτε Επισης

Πέραν των €33 δισ. έσοδα ΦΠΑ το 2024 μέσω συστημάτων ηλεκτρονικού εμπορίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης
Ενώπιον της ΕΠΑ η εξαγορά του Foody Market από τις υπεραγορές Αλφαμέγα
Toyota Κύπρου: Ολοκλήρωσε το μεγάλυτερο μέρος των ανακλήσεων σε οχήματα ευρωπαϊκών προδιαγραφών
Lidl Κύπρου: Γιορτάζει τον πρώτο χρόνο λειτουργίας του καταστήματός της στο Neon Mall of Pafos
Epic: Ακραία φαινόμενα προσφορών με έως €320 σε smartphones και 50% έκπτωση στο πάγιο 2ης γραμμής
Διαπιστώνουν υπέρμετρη αύξηση των λιανικών τιμών φρούτων και λαχανικών οι καταναλωτές-Ζητούν λήψη μέτρων
Δυναμική είσοδος στην κυπριακή αγορά για τη BYD...Ξεπέρασε τις 100 παραγγελίες μέσα σε μόλις 50 ημέρες
Τα υβριδικά οδηγούν την κούρσα της αγοράς αυτοκινήτων μαζί με τα βενζινοκίνητα-Οι κορυφαίες μάρκες του πρώτου εξαμήνου
Η γαλακτοβιομηχανία Όμηρος, το μπαράζ επενδύσεων και η πολλαπλή στόχευση της καθόδου στην Κύπρο
Τα κριτήρια για τα €4 εκατ. ανά έτος την επόμενη τριετία με στόχο την αύξηση της παραγωγής αιγοπρόβειου γάλακτος