Σάββας Χριστοδούλου: Το Nicosia Mall ο #1 προορισμός για shopping, dining και ψυχαγωγία

Από την πρώτη ημέρα λειτουργίας του Nicosia Mall, η προσοχή ήταν στραμμένη στην οικοδόμηση μίας δυνατής και ουσιαστικής σχέσης με τους επισκέπτες του, ανεξαρτήτως ηλικίας και προέλευσης.

Και αν είναι κάτι που μπορούμε να πούμε με βεβαιότητα αυτή τη στιγμή είναι πως στα 6 χρόνια ζωής του, κατάφερε να καταστεί στη συνείδηση του κόσμου ως ο #1 προορισμός για shopping, dining και ψυχαγωγία, γεγονός που αναγνωρίζει με ιδιαίτερη ευχαρίστιση, ο Marketing Manager του Nicosia Mall Σάββας Χριστοδούλου.

Αυτή η εξέλιξη ασφαλώς, δεν είναι κάτι που προέκυψε τυχαία. Στηρίζεται στη σκληρή δουλειά όλων των τμημάτων για να είναι το Nicosia Mall ένας προορισμός με πολλές επιλογές σε καταστήματα και brands, ένας χώρος λειτουργικός, καθαρός και φιλόξενος.

2

Το Nicosia Mall σφίζει καθημερινά από ζωή, είτε πρόκειται για οικογένειες με μικρά παιδιά, είτε για εφήβους και παρέες, είτε για άτομα μεγαλύτερων ηλικιών, ανεξαρτήτως εθνικότητας και προτιμήσεων, καθώς ο χώρος αυτός έχει δημιουργηθεί με τέτοιο τρόπο, ώστε να καλύπτει κάθε ανάγκη και κάθε γούστο.

Όπως εξηγεί ο κ. Χριστοδούλου, «εργαζόμαστε πολύ συστηματικά για να αναδείξουμε τη ταυτότητα μας ως το μεγαλύτερο εμπορικό κέντρο της Κύπρου, επιδιώκοντας να κάνουμε και τις πιο ωραιες καμπάνιες, οι οποιες περιλαμβάνουν πολλές δράσεις, διαγωνισμούς και giveaways, συνεργασίες αλλά και φιλοξενίες για ότι πιο νέο υπάρχει στην αγορά και οχι μονο».

Μονο φέτος, υποδεικνύει, εχουν ανοιξει τις πορτες τους σε 44 οργανισμούς για πληροφορηση και αναδειξη κοινωνικών θεμάτων, τεχνολογίας, σπορτς, τέχνης κ.α. Έχουν επίσης εισάγει τα δικά τους signature projects, όπως είναι ο θερινος κινηματογράφος το καλοκαιρι και πολλά άλλα, τα οποία έχουν αγαπηθεί από τον κόσμο και έχουν συμβάλει στο success story του Nicosia Mall.

3

«Something Incredible Évery Day»

Και όπως τονίζει ο Marketing Manager του Nicosia Mall, το εμπορικό αυτό κέντρο, ειναι στολισμένο πλέον καθολη τη διάρκεια του χρόνου, κατι το οποιο αγαπάνε ιδιαίτερα τα παιδιά. Ειδικά την περίοδο των Χριστουγέννων είναι η εποχή που το Nicosia Mall αλλάζει ριζικά εμφάνιση και γίνεται ο απόλυτος προορισμός για μικρούς και μεγάλους. Και εδώ, ταιριάζει γάντι και το σλόγκαν «Something Incredible Évery Day», καθώς βρίσκει ακριβώς την σωστή του έννοια.

Φέτος τις γιορτές...

Το πρόγραμμα φέτος στο Nicosia Mall, ειναι τοσο πλούσιο και γεμάτο που όπως επισημαίνει ο κ. Χριστοδούλου, με βεβαιότητα μικροί και μεγάλοι θα ψάχνουν ένα λογο καθημερινά για να το επισκέπτονται.

«Μέσα σε όλα ξεχωρίζω ένα δικο μας project που τρέχουμε με επιτυχία για 4η χρονιά, τους τεράστιους λούτρινους Christmas Teddy Bears, οι οποιοι βρίσκονται παντού μεσα στο Nicosia Mall», λέει ο κ. Χριστοδούλου. Και προσθέτει: «Πέρα από τη παρουσία τους εδώ στο Nicosia Mall, μαζι με τα συνεργαζόμενα καταστήματα και συνεργάτες μας, το project αυτο έχει προσφέρει μέχρι σήμερα σε δωρεές €68,000 σε οργανισμούς που βοηθούν παιδιά που το έχουν ανάγκη».

Φέτος, σημειώνει ο κ. Χριστοδούλου, πρόσθεσαν σε αυτό και την πώληση μικρών λούτρινων αρκούδων στο νέο τους Gifts Wrapping Station. Και όπως καταλήγει, αυτή είναι η χαρά και η ικανοποίηση που εισπράττουν στον δικό τους τομέα εκεί και όπου μεριμνούν, σχεδιάζουν και υλοποιούν για την κοινωνία και τον άνθρωπο.

Δειτε Επισης

Μείωση 11,2% στα αυγά εκκόλαψης για κρεατοπαρωγή τον περασμένο Νοέμβριο
H νέα τηλεοπτική διαφήμιση της Nespresso με τον George Clooney που γίνεται...Detective George(vid)
Ν. Μεσολογγίτης: Πλάνα επέκτασης για OJO το 2025-Τουλάχιστον δύο νέα καταστήματα στην Ελλάδα και άλλα δύο στην Ευρώπη
Αυξήθηκαν τα παράπονα, επιστράφηκε σε καταναλωτές ποσό ύψους €3.240,76 το 2024
Ford και Michaels Automotive: 20 xρόνια επιτυχιών στην Κύπρο
Πλαφόν στο νερό... Λογικό περιθώριο κέρδους, να προστατεύεται ο καταναλωτής-Το αναθεωρημένο νομοσχέδιο
Οι μάρκες που πρωταγωνίστησαν το 2024 στην κυπριακή αγορά αυτοκινήτων
Αύξηση 9,1% στις εγγραφές οχημάτων το 2024-Στο 4% το μερίδιο των ηλεκτροκίνητων
Αυτοκινητοβιομηχανία: Οι δασμοί Τραμπ ωθούν τους προμηθευτές να επανεξετάσουν τα σχέδια παραγωγής
Barcode: Η τεχνολογία που μεταμόρφωσε το παγκόσμιο εμπόριο εξελίσσεται-Ποιες αλλαγές έρχονται