Μιχάλης Πέτρου: Στρατηγική επέκταση με το γάλα «ΜΟΟ» σοκολάτας-Προσεχώς εμπλουτισμός με νέους κωδικούς

Την ευρεία γκάμα ροφημάτων της εμπλούτισε η Γαλακτοβιομηχανία ΑΛΑΜΠΡΑ, λανσάροντας το γάλα «ΜΟΟ» σοκολάτας, το οποίο βρίσκεται εδώ και λίγες μέρες στα ράφια των υπεραγορών, ενώ στο επόμενο διάστημα αναμένεται περαιτέρω εμπλουτισμός της κατηγορίας με νέους κωδικούς.

Παρασκευασμένο από φρέσκο κυπριακό γάλα, με πλούσια γεύση σοκολάτας και σε δύο βολικές συσκευασίες, την ατομική των 250ml και την οικογενειακή - οικονομική συσκευασία του ενός λίτρου, η εταιρεία προχώρησε με περηφάνεια στο λανσάρισμα του εν λόγω προϊόντος, εκφράζοντας ευγνωμοσύνη για την αγάπη του κόσμου από την πρώτη μέρα κυκλοφορίας του προϊόντος.

Προϊόν βασισμένο στις ανάγκες των καταναλωτών

Μιλώντας στο InBusinessNews, ο εμπορικός διευθυντής της Γαλακτοβιομηχανίας ΑΛΑΜΠΡΑ, Μιχάλης Πέτρου ανέφερε ότι το νέο προϊόν, το οποίο ήρθε να εμπλουτίσει την ήδη ευρεία γκάμα ροφημάτων της εταιρείας, εντάσσεται στο πλαίσιο του στρατηγικού σχεδιασμού επέκτασής της στην αγορά φρέσκου γάλακτος, που ακολουθεί από το 2023.

Στο λανσάρισμα του «MOO», οδήγησε το διαρκές μέλημα της εταιρείας να ανταποκρίνεται στις ανάγκες των καταναλωτών, προσφέροντάς τους ποιοτικά προϊόντα, φτιαγμένα με αφοσίωση και αγάπη.

«Ως εταιρεία παρακολουθούμε ανελλιπώς τις τάσεις της αγοράς και αφουγκραζόμαστε διαρκώς τις ανάγκες και τις απαιτήσεις των καταναλωτών. Το σοκολατούχο γάλα “MOO” ήρθε με σκοπό να προσφέρει στους καταναλωτές μία επιπλέον απολαυστική επιλογή γάλακτος και είμαστε σίγουροι ότι σύντομα θα αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας μικρών, αλλά και μεγάλων και το Γάλα ΜΟΟ θα γίνει και δικό σου», τόνισε σχετικά.

press release

Με την ασφάλεια, την φρεσκάδα και την υψηλή ποιότητα των προϊόντων να είναι αδιαπραγμάτευτα, αλλά και με την πολύχρονη εμπειρία και τεχνογνωσία της Γαλακτοβιομηχανίας ΑΛΑΜΠΡΑ στην επεξεργασία γάλακτος πέραν των 40 ετών, όπως και με τη συνεχή επένδυσή σε τελευταίας τεχνολογίας μηχανήματα παραγωγής, διασφαλίζεται η ποιότητα του νέου προϊόντος.

Όπως εξήγησε ο κ. Πέτρου, στόχος της εταιρείας είναι να προμηθεύει την αγορά με προϊόντα, τα οποία θα ανταμείβουν τον καταναλωτή για την προτίμησή του, χάρη στη γεύση, την ποιότητα και τη φρεσκάδα τους.

Νέοι κωδικοί «MOO» το επόμενο διάστημα

Εξάλλου, ο εμπορικός διευθυντής της Γαλακτοβιομηχανίας ΑΛΑΜΠΡΑ προανήγγειλε τον επερχόμενο εμπλουτισμό της οικογένειας του «MOO».

«Ως Γαλακτοβιομηχανία ΑΛΑΜΠΡΑ θέλουμε συνεχώς να εξελισσόμαστε και να πρωταγωνιστούμε στο κυπριακό επιχειρείν, και υποσχόμαστε ότι θα συνεχίσουμε να παρακολουθούμε ανελλιπώς τις τάσεις της αγοράς, παραμένοντας παράλληλα προσηλωμένοι στον διαχρονικό μας στόχο να προσφέρουμε στην κυπριακή οικογένεια αυθεντικά, ποιοτικά προϊόντα που χαρακτηρίζονται από αληθινή γεύση και αγνή απόλαυση», υπογράμμισε ο Μιχάλης Πέτρου, τονίζοντας ότι στο επόμενο διάστημα η οικογένεια του ΑΛΑΜΠΡΑ ΜΟΟ, θα εμπλουτιστεί με νέους κωδικούς που θα ανακοινωθούν σύντομα.

Δειτε Επισης

Γιώργος Παπαναστασίου: Crash test για το e-kalathi η περίοδος πιλοτικής εφαρμογής…«Είναι ένας φιλικός αγώνας»
Μέσα Φεβρουαρίου σε κανονική λειτουργία το e-kalathi...«Μεγάλη ανταπόκριση από τις υπεραγορές για την πιλοτική περίοδο»
Οι συνολικές παραδόσεις μπίρας τον Νοέμβριο-Πώς κινήθηκαν σε εγχώρια αγορά και οι εξαγωγές
Αυτή είναι η φόρμουλα για e-kalathi από 20 Δεκεμβρίου...Σε πιλοτική βάση και προαιρετική συμμετοχή υπεραγορών
Η Κύπρος σε διεθνή έκθεση στο Πεκίνο για την εφοδιαστική αλυσίδα
Πόσο καταστροφικός θα είναι ένας νέος εμπορικός πόλεμος μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας
Άνοδος στις λιανικές πωλήσεις της ευρωζώνης τον Οκτώβριο-Αύξηση σε τρόφιμα και ποτά
Αναστάτωση στο λιανεμπόριο τροφίμων από την εμμονή στο e-kalathi…Τα τέσσερα αγκάθια που βλέπουν οι υπεραγορές
Πήρε… φωτιά η τιμή της πατάτας τον Νοέμβριο-Μεγάλη μηναία και ετήσια αύξηση
ΣΕΜΗΟ: Οι διαφωνίες και ενστάσεις των γενικών διανομέων με την πρόταση νόμου για τις ανακλήσεις