Νίκη Ζαχαρίου: Το ταξίδι της πλατφόρμας Jinius και οι προτιμήσεις των καταναλωτών

Οι διαδικτυακές αγορές αποτελούν πλέον μία από τις βασικότερες πρακτικές ενός καταναλωτή, καθώς η χρήση της τεχνολογίας είναι αναπόσπαστο μέρος της ζωής του.

Το 16ο Συνέδριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου υποδέχτηκε την Νίκη Ζαχαρίου, Data & AI Lead, Jinius από την Τράπεζα Κύπρου η οποία παρουσίασε το ταξίδι της Jinius και τις προτιμήσεις των διαδικτυακών χρηστών.

Η δρ. Ζαχαρίου εξήγησε αρχικά τον στόχο της υπηρεσίας που είναι πρώτο η διευκόλυνση των συναλλαγών εταιρειών και των πελατών μεταξύ τους και δεύτερο η ψηφιοποίηση της κυπριακής οικονομίας.

«Το Jinius δημιουργήθηκε για να παρέχει ψηφιακές λύσεις μεταξύ εταιρειών στον τομέα B2B, όπου τα υπάρχοντα σημεία επαφής τους ήταν εξαιρετικά χειροκίνητα ή επίπονα», είπε συγκεκριμένα και ότι πλέον επεκτείνονται οι ψηφιακές λύσεις και στον τομέα B2C.

«Από την ίδρυσή μας πριν από μερικά χρόνια, έχουμε επιτύχει πάνω από 1 δισεκατομμύριο αιτήματα πληρωμής μέσω της τιμολόγησης και των εμβασμάτων μας, που είναι η υπηρεσία ομαδικών πληρωμών μας. Αυτή είναι μια μεγάλη επιβεβαίωση για εμάς ότι η αγορά εκτιμά την προσφορά μας και εκτιμά τα προϊόντα που παρέχουμε», δήλωσε.

Στο σημείο αυτό παρουσίασε το πρώτο προϊόν B2C lifestyle που λανσαρίστηκε τον Απρίλιο ενώπιον της καταναλωτικής αγοράς. Για να καταστεί εφικτό και επιτυχές, η εταιρεία προχώρησε σε μια έρευνα απευθυνόμενη στο κοινό της.

«Η πρώτη ερώτηση που θέλαμε να απαντήσουμε είναι, το πώς ξέρουμε πότε έχουμε αρκετά για να προχωρήσουμε και ποια οφέλη θέλουν να αποκομίζουν περισσότερο από όλα οι χρήστες; Τι μπορούμε να δώσουμε στους χρήστες μας ώστε να έχουμε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα;

Τι πραγματικά θέλουν οι χρήστες;», είπε παραθέτοντας έτσι μια σειρά ερωτημάτων. Στην τελευταία, αυτό που διαφάνηκε είναι η επιθυμία των Κυπρίων για δωρεάν αποστολές. Συνολικά το 73% από τους ερωτηθέντες ήθελε δωρεάν αποστολή.

Ακόμη μερικά ερωτήματα στα οποία οι χρήστες έδωσαν πολύτιμες απαντήσεις, ήταν το ποια προϊόντα και κατηγορίες πρέπει να προστεθούν και ποιους εμπόρους πρέπει να εντάξουν για να καλύψουμε αυτές τις κατηγορίες. Τα είδη σπιτιού, ρούχα και προϊόντα ομορφιάς είναι αυτά που βρέθηκαν στην κορυφή, ακολουθούμενα από βιβλία, είδη DIY κ.α.

Τέλος, η αναζήτηση μέσω φίλτρων και ανά κατηγορίες ήταν οι δημοφιλέστερες επιλογές που αντικατοπτρίζουν την προτίμηση των χρηστών για καλύτερη εμπειρία.

Δειτε Επισης

ΠΑΣΕΑ: Σε κατασκευαστή και ΤΟΜ η ευθύνη για ανακλήσεις-Η κατάθεση ενώπιον της ερευνητικής για Takata
Σε υπεραγορές και κρεοπωλεία της Λεμεσού η Μαρία Παναγιώτου-Διαβεβαιώνει για την επάρκεια και ποιότητα των προϊόντων
Skroutz.cy: Η νέα καμπάνια «Skroutz.cy: Shop everything» και πού στοχεύει
Πιο ακριβό φέτος το πασχαλινό τραπέζι-Τσιμπιμένες οι τιμές σε κρέατα και λαχανικά
Jumbo: Αυξημένες κατά 6% οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο το πρώτο τρίμηνο
Καίει η τιμή του κυπριακού καφέ-Αύξηση 24,6% μέσα σε ένα χρόνο
Η Lidl Κύπρου δίνει πνοή στην ανθρωπιστική βοήθεια
Μ. Αντωνίου: Επάρκεια προϊόντων για το πλούσιο πασχαλινό τραπέζι-Αβεβαιότητα στην εφοδιαστική αλυσίδα λόγω δασμών
ΑΛΦΑΜΕΓΑ & Bean Bar: €300 δώρο σε κάθε εργαζόμενο-To «ευχαριστώ» στο προσωπικό
Το αναβαθμισμένο σύστημα πέδησης του Kia EV3 προσφέρει πιο ομαλή οδήγηση και αυξημένη αυτονομία