Καίτη Αλεξάνδρου Φωτιάδου: Πελατοκεντρική προσέγγιση στη ψηφιακή εποχή-Πώς να την πετύχουν οι οργανισμοί

Το να είμαστε πελατοκεντρικοί στη ψηφιακή εποχή είναι κλειδί επιτυχίας, υποστηρίζει η Καίτη Αλεξάνδρου Φωτιάδου, Επικεφαλής της INTERAMERICAN Κύπρου.

Μιλώντας ενώπιων του κοινού του 16ου Συνεδρίου Ε-Commerce ανέδειξε τις βαθιές αλλαγές που έχει επιφέρει η τεχνολογία στις ασφαλιστικές υπηρεσίες, τονίζοντας ότι η επιτυχία στην ψηφιακή εποχή δεν εξαρτάται μόνο από την καινοτομία, αλλά από τη διαρκή αφοσίωση στις ανάγκες και τις προσδοκίες του πελάτη.

Οι προκλήσεις του παραδοσιακού ασφαλιστικού μοντέλου

Αναφερόμενη στις παλιότερες μεθόδους, επεσήμανε ότι το παραδοσιακό μοντέλο ασφαλειών, που βασιζόταν σε πράκτορες, έντυπες διαδικασίες και συχνά περίπλοκη ορολογία, άφηνε συχνά τους πελάτες με ερωτηματικά. Οι μεγάλοι χρόνοι αναμονής και η ελλιπής επικοινωνία μετά την απόκτηση της πολιτικής ενίσχυαν τις δυσκολίες στην εμπειρία του πελάτη, προσδίδοντας χαμηλό επίπεδο εμπλοκής και αφοσίωσης.

Η ψηφιακή εποχή και η ανάδειξη του anytime service

Με την τεχνολογία και τη διάδοση των υπολογιστών, του ίντερνετ και της κινητής τηλεφωνίας, οι απαιτήσεις των καταναλωτών εξελίχθηκαν, δίνοντας έμφαση στην άμεση πρόσβαση σε πληροφορίες και τη διαφάνεια..

Στο σημείο αυτό αναφέρθηκε στην INTERAMERICAN και το λανσάρισμα του Anytime, ενός πλήρως ψηφιακού και πελατοκεντρικού προγράμματος που αναβαθμίζει ριζικά την εμπειρία του πελάτη.

Κατά την κ. Αλεξάνδρου Φωτιάδου, με τον συνδυασμό ιστοσελίδας και mobile εφαρμογής, οι πελάτες απολαμβάνουν απρόσκοπτες διαδικασίες και εύκολη πρόσβαση σε πληροφορίες μέσω μιας omnichannel εμπειρίας.

Η προσωποποίηση και εξατομίκευση είναι στο επίκεντρο, ενώ οι πελάτες έχουν στη διάθεσή τους live υποστήριξη και ψηφιακές στρατηγικές marketing που χτίζουν εμπιστοσύνη και διαφάνεια.

Προγράμματα διατήρησης πελατών και αναλύσεις δεδομένων

Μεταξύ των πιο σημαντικών πτυχών του Anytime είναι η χρήση αναλύσεων δεδομένων και insights για τη συνεχή κατανόηση των αναγκών των πελατών, καθώς και τα προγράμματα αφοσίωσης που ενισχύουν τη σχέση με την INTERAMERICAN.

Η κ. Φωτιάδου υπογράμμισε τη σημασία της συμμόρφωσης με τους κανονισμούς και τη διακυβέρνηση στο ψηφιακό περιβάλλον, επισημαίνοντας ότι η εταιρεία δεσμεύεται να παρέχει υπηρεσίες που σέβονται την ιδιωτικότητα και την ασφάλεια των δεδομένων των πελατών.

Κλείνοντας, εξήγησε ότι με την Anytime υπηρεσία, η INTERAMERICAN προχωρά πέρα από τις παραδοσιακές πρακτικές και φέρνει μια νέα εποχή στην ασφάλιση, όπου ο πελάτης βρίσκεται στο κέντρο κάθε στρατηγικής και πρωτοβουλίας.

Δειτε Επισης

Άλλη μια πρώην υπεραγορά Παπαντωνίου έγινε Σκλαβενίτης...Με αμείωτη ένταση το πλάνο πλήρους ενσωμάτωσης
Εξαγόρασε Hadjipieris Dairy και έρχεται στην Κύπρο η ΟΜΗΡΟΣ-Συνολικές επενδύσεις 30 εκατ. την επόμενη πενταετία
Η πρωτοβουλία της Κωτσόβολος με το διπλό όφελος-Στήριξη ευάλωτων νοικοκυριών και θετικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα
CTC Automotive: Νέο κατάστημα καινοτόμων εργαλείων Hilti στη Λάρνακα (pics)
Γιώργος Τσακκιστός: Σημαντική προσθήκη για την Laiko Cosmos Trading το «The Famous Grouse»-Ενίσχυση και με νέα προϊόντα
Οι Υπεραγορές Αλφαμέγα εξαγοράζουν το Foody Market-Θα λειτουργεί υπό την επωνυμία Alphamega Express
Γίνε Παλαιοντολόγος για μια ημέρα στο Kings Avenue Mall
Στο μικροσκόπιο της ΕΠΑ η εξαγορά των πολυκαταστημάτων ERA από την Gencom
Μειώθηκαν οι εμπορικές συναλλαγές μέσω Πράσινης Γραμμής το 2024
Χ.Α. Παπαέλληνας Εμπορική: Επεκτείνει και ενδυναμώνει τη συνεργασία της με το Πανεπιστήμιο Λευκωσίας