Καίτη Αλεξάνδρου Φωτιάδου: Πελατοκεντρική προσέγγιση στη ψηφιακή εποχή-Πώς να την πετύχουν οι οργανισμοί

Το να είμαστε πελατοκεντρικοί στη ψηφιακή εποχή είναι κλειδί επιτυχίας, υποστηρίζει η Καίτη Αλεξάνδρου Φωτιάδου, Επικεφαλής της INTERAMERICAN Κύπρου.

Μιλώντας ενώπιων του κοινού του 16ου Συνεδρίου Ε-Commerce ανέδειξε τις βαθιές αλλαγές που έχει επιφέρει η τεχνολογία στις ασφαλιστικές υπηρεσίες, τονίζοντας ότι η επιτυχία στην ψηφιακή εποχή δεν εξαρτάται μόνο από την καινοτομία, αλλά από τη διαρκή αφοσίωση στις ανάγκες και τις προσδοκίες του πελάτη.

Οι προκλήσεις του παραδοσιακού ασφαλιστικού μοντέλου

Αναφερόμενη στις παλιότερες μεθόδους, επεσήμανε ότι το παραδοσιακό μοντέλο ασφαλειών, που βασιζόταν σε πράκτορες, έντυπες διαδικασίες και συχνά περίπλοκη ορολογία, άφηνε συχνά τους πελάτες με ερωτηματικά. Οι μεγάλοι χρόνοι αναμονής και η ελλιπής επικοινωνία μετά την απόκτηση της πολιτικής ενίσχυαν τις δυσκολίες στην εμπειρία του πελάτη, προσδίδοντας χαμηλό επίπεδο εμπλοκής και αφοσίωσης.

Η ψηφιακή εποχή και η ανάδειξη του anytime service

Με την τεχνολογία και τη διάδοση των υπολογιστών, του ίντερνετ και της κινητής τηλεφωνίας, οι απαιτήσεις των καταναλωτών εξελίχθηκαν, δίνοντας έμφαση στην άμεση πρόσβαση σε πληροφορίες και τη διαφάνεια..

Στο σημείο αυτό αναφέρθηκε στην INTERAMERICAN και το λανσάρισμα του Anytime, ενός πλήρως ψηφιακού και πελατοκεντρικού προγράμματος που αναβαθμίζει ριζικά την εμπειρία του πελάτη.

Κατά την κ. Αλεξάνδρου Φωτιάδου, με τον συνδυασμό ιστοσελίδας και mobile εφαρμογής, οι πελάτες απολαμβάνουν απρόσκοπτες διαδικασίες και εύκολη πρόσβαση σε πληροφορίες μέσω μιας omnichannel εμπειρίας.

Η προσωποποίηση και εξατομίκευση είναι στο επίκεντρο, ενώ οι πελάτες έχουν στη διάθεσή τους live υποστήριξη και ψηφιακές στρατηγικές marketing που χτίζουν εμπιστοσύνη και διαφάνεια.

Προγράμματα διατήρησης πελατών και αναλύσεις δεδομένων

Μεταξύ των πιο σημαντικών πτυχών του Anytime είναι η χρήση αναλύσεων δεδομένων και insights για τη συνεχή κατανόηση των αναγκών των πελατών, καθώς και τα προγράμματα αφοσίωσης που ενισχύουν τη σχέση με την INTERAMERICAN.

Η κ. Φωτιάδου υπογράμμισε τη σημασία της συμμόρφωσης με τους κανονισμούς και τη διακυβέρνηση στο ψηφιακό περιβάλλον, επισημαίνοντας ότι η εταιρεία δεσμεύεται να παρέχει υπηρεσίες που σέβονται την ιδιωτικότητα και την ασφάλεια των δεδομένων των πελατών.

Κλείνοντας, εξήγησε ότι με την Anytime υπηρεσία, η INTERAMERICAN προχωρά πέρα από τις παραδοσιακές πρακτικές και φέρνει μια νέα εποχή στην ασφάλιση, όπου ο πελάτης βρίσκεται στο κέντρο κάθε στρατηγικής και πρωτοβουλίας.

Δειτε Επισης

Πώς χειρίζεται ο Κύπριος καταναλωτής το ηλεκτρονικό εμπόριο-Μεγάλη έρευνα αποκαλύπτει την online συμπεριφορά του
Νίκη Ζαχαρίου: Το ταξίδι της πλατφόρμας Jinius και οι προτιμήσεις των καταναλωτών
Γ. Μαλέκκος: Η επόμενη γενιά του ηλεκτρονικού εμπορίου-Πρωταγωνιστές το ΑΙ και η ανάλυση δεδομένων
«Sliq» το πρώτο super app της Κύπρου από την G.A.P. Vassilopoulos-Οι ανακοινώσεις από Ανδρέα Βασιλόπουλο
Καίτη Αλεξάνδρου Φωτιάδου: Πελατοκεντρική προσέγγιση στη ψηφιακή εποχή-Πώς να την πετύχουν οι οργανισμοί
Ψηφιακά πορτοφόλια, μελλοντικές τάσεις και αναδυόμενες λύσεις ηλεκτρονικού εμπορίου
Η σωστή στρατηγική για να ξεχωρίζετε στο… υπερφορτωμένο ψηφιακό περιβάλλον
Τα μεγάλα trends στο ηλεκτρονικό εμπόριο και η αναγκαιότητα η προσαρμογής των επιχειρήσεων
ΠΑΣΥΛΕ: Ωφέλιμη η επαναφορά μηδενικού ΦΠΑ σε βασικά είδη-Σημαντική η προθεσμία που δόθηκε στις υπεραγορές
Αξέχαστο τριήμερο για πελάτες και στελέχη της Καποδίστριας στην πίστα του Hockenheim