Τα μεγάλα trends στο ηλεκτρονικό εμπόριο και η αναγκαιότητα η προσαρμογής των επιχειρήσεων
InBusinessNews 10:06 - 31 Οκτωβρίου 2024
Τα μεγάλα trends στο ηλεκτρονικό εμπόριο ανέδειξε στο 16ο Συνέδριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου ο Debmalya Dutta, Associate Director, eCommerce & Retail media Acceleration (Home Care) της Unilever.
Ανέλυσε τις νέες τάσεις που διαμορφώνουν το μέλλον του ηλεκτρονικού εμπορίου και την αναγκαιότητα προσαρμογής των επιχειρήσεων σε ένα ραγδαία εξελισσόμενο ψηφιακό περιβάλλον.
Ο Debmalya Dutta αναφέρθηκε σε τέσσερα κορυφαία trends που διαμορφώνουν το μέλλον του ηλεκτρονικού εμπορίου και της διαφήμισης.
Αρχικά, οι in-store retail media opportunities φέρνουν την ψηφιακή εμπειρία απευθείας στα καταστήματα, καθώς όλο και περισσότερα brands αξιοποιούν τα αναπτυσσόμενα retail media networks των μεγάλων αλυσίδων για να στοχεύσουν καταναλωτές σε πραγματικό χρόνο, εντός καταστημάτων.
Επιπλέον, η ανάπτυξη του Connected TV (CTV) επιτρέπει σε εταιρείες να συνδέονται με τους καταναλωτές σε νέες πλατφόρμες, παρέχοντας μια πιο δυναμική και στοχευμένη εμπειρία, ειδικά μέσω των τηλεοράσεων.
Η παρουσίαση έθιξε επίσης τη στροφή προς in-house retail media capabilities-την τάση των brands να διαχειρίζονται οι ίδιες τις διαφημιστικές καμπάνιες τους, μειώνοντας κόστος και ενισχύοντας τη διαφάνεια.
Τέλος, τα data clean rooms, οι ελεγχόμενοι χώροι όπου τα δεδομένα πρώτου μέρους μοιράζονται ανώνυμα μεταξύ λιανεμπόρων και brands, δίνουν τη δυνατότητα για βαθύτερη κατανόηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών και βελτιστοποίηση των διαφημιστικών στρατηγικών.
Αυτές οι καινοτομίες δίνουν το στίγμα της σύγχρονης εποχής στο ηλεκτρονικό εμπόριο και ενισχύουν τη στρατηγική του marketing σε έναν πολυκαναλικό κόσμο, εξήγησε.
Την ίδια ώρα, εστίασε σε εργαλεία αιχμής που συμβάλλουν στην ενίσχυση της παρουσίας των brands online, με κύριο άξονα τις πλατφόρμες cloud.
Ο Dutta επεσήμανε ότι τα εργαλεία cloud δεν είναι πλέον απλώς μια επιλογή αλλά αποτελούν βασικό πυλώνα για την επιτυχία κάθε επιχείρησης που δραστηριοποιείται στον χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου.
Σύμφωνα με τον Dutta, οι επιχειρήσεις που επενδύουν σε τέτοιες λύσεις cloud μπορούν να κατανοήσουν σε βάθος τη συμπεριφορά των καταναλωτών, διασφαλίζοντας μια πιο στοχευμένη προσέγγιση στις διαφημίσεις τους.
«Η διαφάνεια των δεδομένων που παρέχουν οι πλατφόρμες cloud επιτρέπει τη βέλτιστη κατανομή του διαφημιστικού προϋπολογισμού σε όλα τα επίπεδα της διαφημιστικής χοάνης, από την αρχική αναγνωρισιμότητα μέχρι και την τελική αγοραστική απόφαση», ανέφερε ο Dutta.
Επιπλέον, στην εποχή των δεδομένων, η δυνατότητα να γνωρίζει ένα brand αν οι διαφημιστικές του ενέργειες αποδίδουν, επιτρέπει να διαμορφώνεται μια ευέλικτη στρατηγική που προσαρμόζεται στις απαιτήσεις του αγοραστικού κοινού.
Αυτό σημαίνει, κατά τον ίδιο, ότι πλέον οι επιχειρήσεις μπορούν να στοχεύουν πιο συγκεκριμένα κοινά και να παρέχουν περιεχόμενο που ανταποκρίνεται άμεσα στις ανάγκες των πελατών, γεγονός που αυξάνει κατακόρυφα τις πιθανότητες επιτυχίας τους στο ανταγωνιστικό ψηφιακό τοπίο.
Στο πλαίσιο της παρουσίασής του, ο Dutta εξήγησε πως οι προηγμένες δυνατότητες ανάλυσης δεδομένων του Amazon Marketing Cloud αποτελούν κεντρικό εργαλείο για το σχεδιασμό πιο αποδοτικών διαφημίσεων, οι οποίες δεν βασίζονται πια μόνο σε εκτιμήσεις, αλλά σε στέρεα δεδομένα και αναλύσεις.
Το συγκεκριμένο εργαλείο επιτρέπει στα brands να εξετάζουν αναλυτικά ποιες διαφημίσεις λειτουργούν καλύτερα και να προσαρμόζουν τις καμπάνιες τους σε πραγματικό χρόνο.