Μια διαφορετική ιστορία της N. Psaras Construction

Ιδρυθείσα το 1957, η N. Psaras Construction έχει καταφέρει να καθιερωθεί ως ένας από τους κορυφαίους συντελεστές στον τομέα της, διαμορφώνοντας το τοπίο της κατασκευαστικής βιομηχανίας με τις καινοτόμες προσεγγίσεις και την αφοσίωσή της στην ποιότητα.

Ωστόσο, η ιστορία της N. Psaras Construction ξεδιπλώνεται μέσα από το κτήριο και τα έπιπλα των γραφείων της. Τα γραφεία της εταιρείας στεγάζονται στην περιοχή ειδικού χαρακτήρα της Αγλαντζιάς, στο σπίτι της προγιαγιάς των σημερινών ιδιοκτητών. Ένας παραδοσιακός χώρος με σύγχρονη όμως διάθεση.

Μοντέρνα εργονομικά έπιπλα γραφείου συνδυάζονται με οικογενειακά έπιπλα και αντικείμενα που χρονολογούνται από το 1920.

Αυτά τα έπιπλα δεν αποτελούν μόνο κομμάτια ξύλου αλλά μεταφέρουν την ιστορία της οικογένειας, φέρουν μαζί τους αναμνήσεις, ιστορίες και συναισθήματα, δημιουργώντας μια νοητή γραμμή σύνδεσης των νεότερων γενιών με τις παλαιότερες.

2

Η παραδοσιακή πρόσοψη, εναρμονισμένη με τις απαιτούμενες προδιαγραφές και με το χαρακτήρα της περιοχής, δένει αρμονικά με τη σύγχρονη διακόσμηση και διαρρύθμιση του εσωτερικού χώρου. Εκεί, τα οικογενειακά έπιπλα και τα κειμήλια τεσσάρων γενεών σμίγουν έντεχνα.

Περνώντας από την αυθεντική παραδοσιακή πόρτα, αντικρίζει κανείς ένα σύγχρονο γραφειακό χώρο με τη ζεστασιά και την άνεση ενός σπιτιού.

Η επίπλωση συντελεί στη δημιουργία μιας ανάλαφρης ατμόσφαιρας σε ένα χώρο όπου η παραδοσιακή αρχιτεκτονική και η προσθήκη οικογενειακών κειμηλίων συναντά το σύγχρονο ύφος.

Η μεγάλη αίθουσα συνεδριάσεων είναι επιπλωμένη με επιτυχημένο συνδυασμό παραδοσιακού και μοντέρνου. Διαθέτει ανοικτή κουζίνα που το μεσημέρι μετατρέπεται σε χώρο φαγητού και ζεστασιάς με τη αναμμένη ξυλόσομπα στη γωνία. Το μικρό σαλονάκι στον ίδιο χώρο, με αναπαλαιωμένες πολυθρόνες της γιαγιάς είναι ο ιδανικός χώρος ξεκούρασης.

Η διαδραστική τηλεόραση στέκεται δίπλα στο τραπέζι τραπεζαρίας της γιαγιάς. Ένας ολόκληρος πλαϊνός τοίχος είναι μια τεράστια τοιχογραφία φιλοτεχνημένη από τη ζωγράφο Λήδα Θεοφυλάκτου προσφέροντας την απαραίτητη ηρεμία.

3

4

Ένας χώρος διατηρήθηκε αυθεντικός όπως ήταν από το 1900. Στους ξεφτισμένους και πολλές φορές βαμμένους γύψινους τοίχους από πλιθάρι, διακρίνονται γραμμένα ονόματα, λόγια και σχέδια των παιδιών προηγούμενων γενεών.

5

Φυσικά, δεν θα μπορούσε να λείπει η μαγική εσωτερική παραδοσιακή αυλή, γεμάτη με δέντρα και γλάστρες, στην οποία έχει προστεθεί ψησταριά για τις ημέρες γιορτής μετά από μια επιτυχία και για ξεκούραση μετά από μια δύσκολη μέρα. Θέα της εσωτερικής αυλής είναι το πράσινο δώμα με τις κυπριακές κούζες, προσθέτοντας ιδανική θερμομόνωση πάνω από ένα γραφείο.

6

7

Η κα Αφροδίτη Ψαρά, CEO της εταιρείας, σημειώνει: «Τα έπιπλα της εταιρείας μας δεν είναι απλά αντικείμενα· είναι κομμάτια της ιστορίας μας, που μεταφέρουν τις αναμνήσεις και τα συναισθήματα από γενιά σε γενιά. Κάθε έπιπλο και κάθε αντικείμενο με τη δική του ιστορία και τη δική του θέση στην καρδιά μας, συνεχίζει να αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της παράδοσης και της κληρονομιάς μας».

8

Δειτε Επισης

Κυριάκος Κακουρής: Συζητήσεις με ΑΗΚ για δάνειο προς αναβάθμιση του δικτύου της-Η θέση ΕΤΕπ για GSI και τερματικό
ΑΤΑ, κατώτατος, συμβάσεις και απεργίες-Τα καυτά εργασιακά θέματα της χρονιάς που πέρασε και ο κομβικός ρόλος της ΟΕΒ
Χ. Παπαχαραλάμπους: Πώς η Κύπρος θα μετατραπεί σε ολόχρονο προορισμό και ο στόχος για τουρισμό από ΗΠΑ και Ινδία
Scope Ratings: Σταθερές προοπτικές για κυπριακή οικονομία-Ευάλωτη στην κλιμάκωση παγκόσμιων εμπορικών εντάσεων
Ποια είναι η DreamPlay που έρχεται στη Λεμεσό και ο ρόλος της Κύπρου στην παγκόσμια επέκτασή της
Αποδίδουν καρπούς οι προσπάθειες της Hermes για επέκταση της συνδεσιμότητας της Κύπρου...Οι νέες αγορές-στόχοι
Σταύρος Σταύρου, Ευγένιος Ευγενίου και Βαλεντίνος Πολυκάρπου...Μόνο θετικά από την ένταξη στη ζώνη Σένγκεν
Πλήρωσε τους μετόχους, μεταβίβασε τους τίτλους-Στα χέρια της Eurobank και με...βούλα σχεδόν 98% της Ελληνικής
Συρρίκνωση του δημοσιονομικού ελλείμματος-Περιορίστηκε στα €6 εκατ. το δ'΄τρίμηνο του 2024
Από διαφορετικές αφετηρίες για την ΑΤΑ-«Ο θεσμός είναι αναχρονιστικός και χρήζει βελτίωσης ή αντικατάστασης»