Σημαντικές διακρίσεις για την AstroBank από το περιοδικό Global Finance

Ανάμεσα στις καλύτερες τράπεζες στον τομέα του Digital Banking επιλέγηκε η AstroBank, εξασφαλίζοντας σημαντικές διακρίσεις στο πλαίσιο των World’s Best Digital Bank Awards 2024, που διοργανώνει το περιοδικό Global Finance.

Συγκεκριμένα η AstroBank διακρίθηκε με το βραβείο «Best Integrated Consumer Banking Site», ως η κορυφαία τράπεζα στην Κύπρο στην ενοποιημένη ψηφιακή εμπειρία για τους ιδιώτες πελάτες της. Έλαβε επίσης το βραβείο «Best in Transformation» με το οποίο αναδεικνύεται ως η κορυφαία τράπεζα στην Κύπρο στον τομέα ψηφιακού μετασχηματισμού.

Σημειώνεται ότι οι συμμετοχές στα World’s Best Digital Bank Awards 2024 κρίνονται με βάση το εύρος των προσφερόμενων προϊόντων, την επιτυχία στη μετάβαση των πελατών τους σε ψηφιακές πλατφόρμες, την απόκτηση και διατήρηση νέων πελατών και τη χρήση ψηφιακών τεχνολογιών για τη βελτίωση των επιχειρηματικών διαδικασιών, καθώς επίσης και τη μείωση του κόστους και την παροχή άλλων οφελών.

Ο Chief Operations Officer – Operations & IT, της AstroBank κ. Κωνσταντίνος Καραμάνος σε δηλώσεις του εξέφρασε την ικανοποίηση του για τις νέες διακρίσεις, αναδεικνύοντας την προσήλωση της Τράπεζας για συνεχή αναβάθμιση στην εξυπηρέτηση των πελατών:

«Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι για τα βραβεία στον τομέα του digital banking. Πρόκειται για επιστέγασμα της προσπάθειας μας για την ψηφιακή αναβάθμιση των υπηρεσιών μας. Θα παραμείνουμε προσηλωμένοι σε αυτό τον στόχο έτσι ώστε, ανταποκρινόμενοι στα νέα δεδομένα και τις απαιτήσεις, να συνεχίσουμε να προσφέρουμε ποιοτική εξυπηρέτηση στους πελάτες της τράπεζάς μας»

Η AstroBank, ανταποκρινόμενη στις ανάγκες των πελατών της, παρέχει μεγάλο φάσμα ψηφιακών υπηρεσιών που εξυπηρετούν τους Ιδιώτες και τους Εταιρικούς της πελάτες, ενώ ταυτόχρονα εισάγει καινοτομίες σε ότι αφορά την απλούστευση των εσωτερικών της λειτουργιών.

Οι βραβεύσεις αυτές επιβεβαιώνουν τη δυναμική της AstroBank και αποτελούν την επιβράβευση για το ευρύ πλάνο ψηφιακού μετασχηματισμού που έχει θέσει σε εφαρμογή, πιστή στη δέσμευσή της για ακόμα υψηλότερες επιδόσεις και ποιοτική εξυπηρέτηση με επίκεντρο τον πελάτη.

Δειτε Επισης

Αρχίζει η αποπληρωμή του δανείου 6,3 δις από την Τρόϊκα-Καταβάλλεται το 2025 η πρώτη δόση ύψους 1,3 δις
Ποιοι είναι έξι μέτοχοι του Nicosia Mall και τι λένε για το success story του μεγαλύτερου εμπορικού κέντρου της Κύπρου
Τεράστιο ενδιαφέρον για τα νέα στεγαστικά του ΥΠΕΣ-Πόσες αιτήσεις υποβλήθηκαν σε 24 ώρες
«Πάγωσε» η ανέγερση του νέου χιονοδρομικού κέντρου στο Τρόοδος-Πώς απαντά ο Χαράλαμπος Χριστοφίνας
Στο τεύχος Νοεμβρίου του περιοδικού GOLD: The accounting revolution
Τα μέτρα άμβλυνσης του κυκλοφοριακού και πώς θα κοπάσει το κομφούζιο στους δρόμους-Το πλάνο του Υπ. Μεταφορών
Δημήτρης Σκουρίδης: Οι επαφές με τη ΝΑSA, τα διαπιστευτήρια της Κύπρου και το «θαύμα» με τα Artemis Accords
Διαβουλεύσεις για γερά νεύρα στον κλάδο έτοιμου σκυροδέματος-Ανησυχίες για τις επιπτώσεις της απεργίας
Παπαστράτος, PMI Science: Πώς θα εξασφαλίσουμε υγιέστερη δημόσια υγεία
Αύξηση 4,2% και η καλύτερη εννιαμηνία στην ιστορία του τουρισμού της Κύπρου-Οι κύριες αγορές και οι μεταβολές