Όμιλος Πηλακούτα: Τα καινούργια μοντέλα για το 2024 που θέτουν νέα standards στις κατηγορίες τους

Στην περαιτέρω ενίσχυση του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος, αλλά και τη διαφοροποίησή του μέσα από τις επιλογές της εκτεταμένης γκάμας των εννέα brands που αντιπροσωπεύει στην αγορά, στοχεύει ο Όμιλος Πηλακούτα.

Όπως υπογράμμισε, μέσω του «IN Business Forecasting 2024», ο CEO του Ομίλου Πηλακούτα, Χαράλαμπος Πηλακούτας, μέσα στο 2024 αναμένονται συναρπαστικές νέες προτάσεις που θέτουν νέα standards στις κατηγορίες τους.

Δυναμική συμμετοχή της τέταρτης γενιάς της οικογένειας

Αναφερόμενος στα πλάνα και τους σχεδιασμούς για το 2024, επεσήμανε ότι στον Όμιλο διεξάγεται συστημική έρευνα και μελέτη της κυπριακής αγοράς αυτοκινήτου, με τη συμμετοχή μάλιστα της τέταρτης γενιάς της οικογένειας, προκειμένου να χαραχθεί η στρατηγική και να γίνει προσεκτική προετοιμασία των επόμενων βημάτων.

«Σε αυτά συμμετέχει πλέον δυναμικά και η τέταρτη γενιά της οικογένειας Πηλακούτα, ο Κόδρος, η Κλέλια και η Στάλω. Μαζί με το σύνολο του ανθρώπινου δυναμικού μας, θεωρούμε πως κάθε πρόκληση περιλαμβάνει ευκαιρίες εξέλιξης, δυνατότητες να γινόμαστε καλύτεροι», σημείωσε σχετικά.

Οι νέες προτάσεις στην αγορά

Ο Χαράλαμπος Πηλακούτας ανέλυσε στο InBusinessNews τις νέες προτάσεις του Ομίλου για το 2024 που θέτουν νέα standards στις κατηγορίες τους. Συγκριμένα:

BMW
Έρχεται η νέα γενιά του BMW X2, πιο σπορ, με ιδιαίτερη εξωτερική εμφάνιση και εσωτερική αισθητική. Ενώ η πρώτη BMW iX2 θα συνδυάζει μια ατόφια ηλεκτρική εμπειρία οδήγησης, με μεγάλους χώρους και εντυπωσιακή σχεδίαση.

MINI
Το 2024 είναι μια χρονιά σταθμός για τη MINI, καθώς μια νέα εποχή ξεκινά, με το brand να διατηρεί το εμβληματικό του design. Η αρχή γίνεται με δύο νέα μοντέλα Countryman, ένα πλήρως ηλεκτρικό και ένα με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Επίσης θα λανσαριστεί το ολοκαίνουργιο 100% ηλεκτρικό MINI «THE ACEMAN».

NISSAN
Η Nissan φέρνει το Ariya, το πρώτο ηλεκτρικό κροσόβερ κουπέ της μάρκας με εντυπωσιακές επιδόσεις, ειδικά στην έκδοση e-4ORCE All-Wheel Drive που απογειώνει τις αισθήσεις.

RENAULT
Το υβριδικό Austral είναι η νέα πρόταση της μάρκας στην κατηγορία των μεσαίων SUV, που θα προσφέρει «έξυπνες» τεχνολογίες για τον οδηγό και τους επιβάτες.

DACIA
Tο επιτυχημένο Dacia Duster έρχεται με την τρίτη γενιά του (και με υβριδική έκδοση) και φιλοδοξεί να αποτελέσει την καλύτερη value for money πρόταση της αγοράς, μετά από τη συνολική τεχνολογική αναβάθμισή του.

«Για όλα αυτά τα μοντέλα, όπως και για όλα τα υπόλοιπα, το δίκτυο του Ομίλου Πηλακούτα εξελίσσει διαρκώς την τεχνολογική του υποδομή, την εξειδικευμένη τεχνική κατάρτιση και τα συστήματα υποστήριξης, ώστε οι πελάτες μας να μπορούν να νιώθουν κάθε στιγμή σιγουριά και εμπιστοσύνη», τόνισε σχετικά ο κ. Πηλακούτας.

Οι αλλαγές που φέρνει η τεχνητή νοημοσύνη στα αυτοκίνητα

Την ίδια ώρα, έκανε ιδιαίτερη αναφορά στις σημαντικές αλλαγές που θα φέρει η εξέλιξη της τεχνολογίας στα αυτοκίνητα, σημειώνοντας ότι ειδικά η τεχνητή νοημοσύνη (AI), με τη ραγδαία εξέλιξη και την ολοένα και μεγαλύτερη εφαρμογή της, θα διαδραματίζει όλο και πιο σημαντικό ρόλο στον κλάδο αυτοκινήτων.

«Ήδη χρησιμοποιείται στα συστήματα υποβοήθησης οδηγού, στις ψηφιακές οθόνες και στα συστήματα συνδεσιμότητας. Σε μελλοντικό επίπεδο, η τεχνητή νοημοσύνη αναμένεται να επιφέρει σημαντικές αλλαγές στην ανάπτυξη και χρήση αυτόνομων αυτοκινήτων, στη βελτίωση της ασφάλειας και στη μείωση της δαπάνης κίνησης και συντήρησης, για παράδειγμα μέσα από την εξοικονόμηση ενέργειας», πρόσθεσε ο CEO του Ομίλου Πηλακούτα.

Επιπρόσθετα, η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη βελτιστοποίηση της παραγωγής αυτοκινήτων, μειώνοντας το κόστος και τον χρόνο παραγωγής, ενώ αναμένεται να συμβάλλει στην επιτάχυνση της έρευνας και ανάπτυξης νέων τεχνολογιών και νέων υπηρεσιών, όπως η διαμοιραζόμενη και η συνδρομητική κινητικότητα.

«Η ευφυής τεχνολογία έχει τη δυνατότητα να αλλάξει όχι μόνο τον τρόπο που κατασκευάζονται, οδηγούνται και χρησιμοποιούν τα αυτοκίνητα. Έχει τη δυνατότητα να αλλάξει τη σχέση του ανθρώπου με το αυτοκίνητο που πλέον θα είναι κάτι πολύ περισσότερο από ένα απλό όχημα μετακίνησης», εξήγησε ο κ. Πηλακούτας, σημειώνοντας ότι θα είναι η επέκταση ενός κόσμου συναρπαστικών εμπειριών.

Δειτε Επισης

Μ. Παναγιώτου: Μεγάλη η ψαλίδα μεταξύ παραγωγού και τελικών τιμών στον καταναλωτή
Η Σκλαβενίτης Κύπρου δίπλα στο προσωπικό της με ωφελήματα και παροχές
Τι... βγάζει το «e-κοφίνι»-Οι τιμές των οπωροκηπτευτικών στα σημεία λιανικής πώλησης
Ξεκίνησε το «e-κοφίνι»-Πού μπορείτε να το βρείτε και πώς να το αξιοποιήσετε
Της τελευταίας στιγμής για τα πασχαλινά τους ψώνια οι Κύπριοι-Πότε η κορύφωση της κίνησης στις υπεραγορές
Ζεσταίνεται η αγορά ενόψει Πάσχα-Η μάχη των προσφορών και το αδιαχώρητο στις υπεραγορές
Στοχευμένοι έλεγχοι Προστασίας Καταναλωτή σε καταστήματα πώλησης επίπλων
Kiabi: Ετοιμάζει κάθοδο στη Λευκωσία και μεγάλο άνοιγμα στο Mall of Engomi
Μειωμένες οι συνολικές πωλήσεις πετρελαιοειδών-Μικρή άνοδος στην αμόλυβδη βενζίνη
Ξάνθος Σαρρής: Η επέκταση της ΕΥΡΗΚΑ και η επόμενη γενιά