powered by

Ένα «Μαρτάκι» αφιερωμένο στο ΤELETHON Κύπρου

Για 8η χρονιά τα βραχιόλια του Μάρτη κάνουν νωρίς νωρίς την εμφάνισή τους, προσφέροντας από τα καθαρά έσοδα των πωλήσεων τους στην ενίσχυση του φιλανθρωπικού έργου του TELETHON Κύπρου.

Για το φετινό βραχιόλι του Μάρτη η δημιουργός του Mia Lagou, επέλεξε το λουλούδι, τον αφυπνιστή της Ζωής.

Το Μαρτάκι, φέρνει μαζί του την αισιοδοξία και την ελπίδα της νέας εποχής. Όπως η φύση ξαναζωντανεύει, έτσι και το Μαρτάκι, δίνει πνοή για ένα καλύτερο αύριο και μια καλύτερη ζωή για τους συνανθρώπους μας με νευρομυϊκές, γενετικές και άλλες παθήσεις.

Στηρίζοντας την προσπάθεια και φορώντας το Μαρτάκι 2024, με περηφάνια δίνουμε απλόχερα ελπίδα. Μοσχοβολάει ο κόσμος αγάπη! Η ομάδα του TELETHON Κύπρου, μας προσκαλεί να φορέσουμε το πιο φωτεινό μας χαμόγελο και να διαδώσουμε τον σκοπό, τόσο με τη χρήση του βραχιολιού, όσο και με την ανάρτηση φωτογραφιών του στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, κάνοντας Tag τους λογαριασμούς της δημιουργού Mia Lagou, του TelethonCyprus (Facebook) / Telethon_Cyprus (Instagram) και του Συνδέσμου Μυοπαθών Κύπρου, χρησιμοποιώντας τα Hashtags #telemartis2024, #mosxovolaeiagapi #telethoncyprus

Το βραχιόλι διατίθεται στην τιμή των €5, εκ των οποίων τα €4 θα διατεθούν στο TELETHON Κύπρου.

Το Μαρτάκι 2024 δεν είναι μόνο του, σε αυτή την προσπάθεια έχει μαζί του, τους διαχρονικούς υποστηριχτές του: το τυπογραφείο Κώνος, την ACS Courier, το Σύνδεσμος Μυοπαθών Κύπρου αλλά και πολλούς εθελοντές που αγκαλιάζουν κάθε καινούργια ιδέα!

Για παραγγελίες και πληροφορίες μπορείτε να αποταθείτε στα τηλ. 22392610, 22392608 και 22392815, μέσω email στο mda@cing.ac.cy, στην ιστοσελίδα www.cing.ac.cy/telethon ή στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης.

Δειτε Επισης

Ashish Chauhan: Πολλαπλά οφέλη από τη συνεργασία NSE IX και ΧΑΚ-Ανάπτυξη και θέσεις εργασίας στις δύο χώρες
Συνεχίζει τις υψηλές πτήσεις ο κυπριακός τουρισμός-Νέο ρεκόρ αφίξεων το πεντάμηνο
Γ. Παπαναστασίου: Πώς γεννήθηκε η ιδέα διοργάνωσης του Investopia στην Κύπρο και ο στόχος που επιτεύχθηκε
Αγορά CRM 2025: Απάντηση στις αυξανόμενες απαιτήσεις των πελατών
Η Κύπρος συμμετέχει για τρίτη συνεχή χρονιά στην Ευρωπαϊκή εκστρατεία #PlantHealth4Life
PadelPro Corporate Tournament: Οι εταιρείες της Λευκωσίας παίζουν... δυνατά(video)
TikTok & Aleph σε μια παρουσίαση αποκλειστικά για marketers
Τράπεζα Κύπρου: Ολοκληρώθηκε το πρόγραμμα επαναγοράς μετοχών-Εξαγόρασε 5,142,602 μετοχές για ακύρωση ύψους €30 εκατ.
Η Κυπριακή Μαθηματική Εταιρεία και η Τράπεζα Κύπρου επιβραβεύουν μαθητές και μαθήτριες
Λήγει η προθεσμία για τα 4α Βραβεία Βιωσιμότητας: Τελευταίες ημέρες υποβολής αιτήσεων