Αυτές τις επιλογές θα είχαν οι καταναλωτές αν λειτουργούσε το «e-kalathi»

Έρευνα της Υπηρεσίας Προστασίας Καταναλωτή, η οποία δόθηκε τη Δευτέρα στη δημοσιότητα, παρουσιάζει ενδεικτικά την πληροφόρηση και τις επιλογές, τις οποίες θα μπορούσε να είχε ο καταναλωτής σήμερα αν είχε στη διάθεσή του την ηλεκτρονική εφαρμογή «e-kalathi».

Συγκεκριμένα, η έρευνα της Υπηρεσίας Προστασίας Καταναλωτή θα τους υποδείκνυε το φθηνότερο σημείο πώλησης στην επαρχία τους, για συγκεκριμένη λίστα αγορών και ακόμη θα τους παρείχε πλήρη πληροφόρηση για τις τιμές των προϊόντων και τη διαθεσιμότητά τους στα διάφορα σημεία. Τα πλήρη αποτελέσματα της έρευνας μπορείτε να τα δείτε πατώντας εδώ

Σε ανακοίνωσή της, η Υπηρεσίας Προστασίας Καταναλωτή αναφέρει ότι έρευνα που πραγματοποίησαν σήμερα Επιθεωρητές της Υπηρεσίας κατέγραψε τις τιμές βασικών προϊόντων σε πέντε υπεραγορές ανά επαρχία και από αυτήν προκύπτει ότι εάν ήταν σήμερα διαθέσιμη η ηλεκτρονική πλατφόρμα «e-kalathi», οι καταναλωτές θα αποκτούσαν σημαντικό οικονομικό όφελος, καθώς αυτή θα τους υποδείκνυε το φθηνότερο σημείο πώλησης στην επαρχία τους για τη συγκεκριμένη λίστα αγορών και επιπρόσθετα θα τους παρείχε πλήρη πληροφόρηση για τις τιμές των προϊόντων και τη διαθεσιμότητά τους στα διάφορα σημεία.

Συγκεκριμένα, στην επαρχία Λευκωσίας εντοπίστηκαν 37 «κοινά προϊόντα» από σύνολο 51 που αναζητήθηκαν, για τα οποία 37 προϊόντα το συνολικό κόστος κυμαίνεται σήμερα από €147,06 μέχρι €160,83 (€13,77 διαφορά), ενώ στην επαρχία Λεμεσού εντοπίστηκαν 40 «κοινά προϊόντα», με το συνολικό κόστος να κυμαίνεται από €153,61 μέχρι €174,45 (€20,84 διαφορά).

Στην επαρχία Λάρνακας εντοπίστηκαν 39 «κοινά προϊόντα», με το συνολικό κόστος να κυμαίνεται από €130,36 μέχρι €157,56 (€27,20 διαφορά), ενώ στην επαρχία Πάφου εντοπίστηκαν 36 «κοινά προϊόντα», με το συνολικό κόστος να κυμαίνεται από €121,05 μέχρι €137,74 (€16,69 διαφορά).

Η Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή θεωρεί ότι η υιοθέτηση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας «e-kalathi» θα αποτελέσει σημαντικό και χρήσιμο εργαλείο στα χέρια των Κύπριων καταναλωτών.

Δειτε Επισης

Toyota Κύπρου: Απολογείται για SMS για takata σε μη επηρεαζόμενους πελάτες-Από το ΤΟΜ η βάση δεδομένων
Όμιλος Παπαέλληνας: Φέρνει και παρουσίασε το Panadol Duo στην κυπριακή αγορά
EvZeen.com: Έκτα γενέθλια με επιπλέον εκπτώσεις και δώρα- Ένας αξιόπιστος online προορισμός
Πετρολίνα: Πού βρίσκεται η εξαγορά της ExxonMobil Cyprus, τα κέρδη για το 2024 και η διανομή μερίσματος
Οριακή άνοδος του δείκτη τιμών καταναλωτή τον Μάιο-Πού καταγράφηκαν οι μεγαλύτερες αυξήσεις
Ανακοίνωσε... Beautyline η Wolt-Ισχυροποιεί περαιτέρω την παρουσία της στην αναπτυσσόμενη αγορά ομορφιάς
Αισιοδοξεί το λιανεμπόριο λόγω τουρισμού εν μέσω ενεργειακής και υδατικής κρίσης-Ισχυρές οι προοπτικές ανάπτυξης
Δυναμική είσοδος Punin Group στον τομέα της οινοποιίας-Εξαγόρασε το Hadjiantonas Winery
Εξοπλισμός για κάθε επιχείρηση με τη σφραγίδα της ΙΚΕΑ
Σκλαβενίτης Κύπρου: Τρέχει το πλάνο ανακαινίσεων και ενσωμάτωσης των καταστημάτων Παπαντωνίου στο δίκτυό της