Αυτές τις επιλογές θα είχαν οι καταναλωτές αν λειτουργούσε το «e-kalathi»

Έρευνα της Υπηρεσίας Προστασίας Καταναλωτή, η οποία δόθηκε τη Δευτέρα στη δημοσιότητα, παρουσιάζει ενδεικτικά την πληροφόρηση και τις επιλογές, τις οποίες θα μπορούσε να είχε ο καταναλωτής σήμερα αν είχε στη διάθεσή του την ηλεκτρονική εφαρμογή «e-kalathi».

Συγκεκριμένα, η έρευνα της Υπηρεσίας Προστασίας Καταναλωτή θα τους υποδείκνυε το φθηνότερο σημείο πώλησης στην επαρχία τους, για συγκεκριμένη λίστα αγορών και ακόμη θα τους παρείχε πλήρη πληροφόρηση για τις τιμές των προϊόντων και τη διαθεσιμότητά τους στα διάφορα σημεία. Τα πλήρη αποτελέσματα της έρευνας μπορείτε να τα δείτε πατώντας εδώ

Σε ανακοίνωσή της, η Υπηρεσίας Προστασίας Καταναλωτή αναφέρει ότι έρευνα που πραγματοποίησαν σήμερα Επιθεωρητές της Υπηρεσίας κατέγραψε τις τιμές βασικών προϊόντων σε πέντε υπεραγορές ανά επαρχία και από αυτήν προκύπτει ότι εάν ήταν σήμερα διαθέσιμη η ηλεκτρονική πλατφόρμα «e-kalathi», οι καταναλωτές θα αποκτούσαν σημαντικό οικονομικό όφελος, καθώς αυτή θα τους υποδείκνυε το φθηνότερο σημείο πώλησης στην επαρχία τους για τη συγκεκριμένη λίστα αγορών και επιπρόσθετα θα τους παρείχε πλήρη πληροφόρηση για τις τιμές των προϊόντων και τη διαθεσιμότητά τους στα διάφορα σημεία.

Συγκεκριμένα, στην επαρχία Λευκωσίας εντοπίστηκαν 37 «κοινά προϊόντα» από σύνολο 51 που αναζητήθηκαν, για τα οποία 37 προϊόντα το συνολικό κόστος κυμαίνεται σήμερα από €147,06 μέχρι €160,83 (€13,77 διαφορά), ενώ στην επαρχία Λεμεσού εντοπίστηκαν 40 «κοινά προϊόντα», με το συνολικό κόστος να κυμαίνεται από €153,61 μέχρι €174,45 (€20,84 διαφορά).

Στην επαρχία Λάρνακας εντοπίστηκαν 39 «κοινά προϊόντα», με το συνολικό κόστος να κυμαίνεται από €130,36 μέχρι €157,56 (€27,20 διαφορά), ενώ στην επαρχία Πάφου εντοπίστηκαν 36 «κοινά προϊόντα», με το συνολικό κόστος να κυμαίνεται από €121,05 μέχρι €137,74 (€16,69 διαφορά).

Η Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή θεωρεί ότι η υιοθέτηση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας «e-kalathi» θα αποτελέσει σημαντικό και χρήσιμο εργαλείο στα χέρια των Κύπριων καταναλωτών.

Δειτε Επισης

Όμιλος CTC: Η αναδιάρθρωση, η πώληση περιουσιακών στοιχείων διαχρονικά και το focus σε κερδοφόρες δραστηριότητες
Οι κολοσσοί του ελληνικού λιανεμπορίου που επενδύουν στα πολυκαταστήματα ERA-Η νέα εποχή μετά την εξαγορά
Μεγάλη πτώση στις εγγραφές οχημάτων το τετράμηνο-«Βουτιά» 20,2% στα σαλούν τον Απρίλιο
Στρατηγική απόφαση του Ομίλου CTC για διάθεση των δραστηριοτήτων των πολυκαταστημάτων ERA
Πώλησε και τα πολυκαταστήματα ERA η Ermes-Στην Gencom που αναλαμβάνει όλες τις υποχρεώσεις έναντι του τυπικού ποσού του €1,00
15 χρόνια Lidl Κύπρου με 15 επιχειρηματικά ορόσημα που καθόρισαν την πορεία της
Κραυγή αγωνίας από τους εισαγωγείς για τα ηλεκτρικά οχήματα-«Επιδεινώνεται η οικονομική μας θέση»
22ο Cyprus Grocery Retail Conference: Οι νέες τάσεις και η τεχνητή νοημοσύνη-Τι δήλωσαν χορηγοί και ομιλητές (vid)
Toyota: Καμπανάκι για τα κέρδη, αυξάνονται οι πιέσεις λόγω δασμών Τραμπ
Kiabi: Σε διαδικασία προσλήψεων για το κατάστημα στο Mall of Cyprus-Πότε αναμένεται το grand opening