Αυτές τις επιλογές θα είχαν οι καταναλωτές αν λειτουργούσε το «e-kalathi»

Έρευνα της Υπηρεσίας Προστασίας Καταναλωτή, η οποία δόθηκε τη Δευτέρα στη δημοσιότητα, παρουσιάζει ενδεικτικά την πληροφόρηση και τις επιλογές, τις οποίες θα μπορούσε να είχε ο καταναλωτής σήμερα αν είχε στη διάθεσή του την ηλεκτρονική εφαρμογή «e-kalathi».

Συγκεκριμένα, η έρευνα της Υπηρεσίας Προστασίας Καταναλωτή θα τους υποδείκνυε το φθηνότερο σημείο πώλησης στην επαρχία τους, για συγκεκριμένη λίστα αγορών και ακόμη θα τους παρείχε πλήρη πληροφόρηση για τις τιμές των προϊόντων και τη διαθεσιμότητά τους στα διάφορα σημεία. Τα πλήρη αποτελέσματα της έρευνας μπορείτε να τα δείτε πατώντας εδώ

Σε ανακοίνωσή της, η Υπηρεσίας Προστασίας Καταναλωτή αναφέρει ότι έρευνα που πραγματοποίησαν σήμερα Επιθεωρητές της Υπηρεσίας κατέγραψε τις τιμές βασικών προϊόντων σε πέντε υπεραγορές ανά επαρχία και από αυτήν προκύπτει ότι εάν ήταν σήμερα διαθέσιμη η ηλεκτρονική πλατφόρμα «e-kalathi», οι καταναλωτές θα αποκτούσαν σημαντικό οικονομικό όφελος, καθώς αυτή θα τους υποδείκνυε το φθηνότερο σημείο πώλησης στην επαρχία τους για τη συγκεκριμένη λίστα αγορών και επιπρόσθετα θα τους παρείχε πλήρη πληροφόρηση για τις τιμές των προϊόντων και τη διαθεσιμότητά τους στα διάφορα σημεία.

Συγκεκριμένα, στην επαρχία Λευκωσίας εντοπίστηκαν 37 «κοινά προϊόντα» από σύνολο 51 που αναζητήθηκαν, για τα οποία 37 προϊόντα το συνολικό κόστος κυμαίνεται σήμερα από €147,06 μέχρι €160,83 (€13,77 διαφορά), ενώ στην επαρχία Λεμεσού εντοπίστηκαν 40 «κοινά προϊόντα», με το συνολικό κόστος να κυμαίνεται από €153,61 μέχρι €174,45 (€20,84 διαφορά).

Στην επαρχία Λάρνακας εντοπίστηκαν 39 «κοινά προϊόντα», με το συνολικό κόστος να κυμαίνεται από €130,36 μέχρι €157,56 (€27,20 διαφορά), ενώ στην επαρχία Πάφου εντοπίστηκαν 36 «κοινά προϊόντα», με το συνολικό κόστος να κυμαίνεται από €121,05 μέχρι €137,74 (€16,69 διαφορά).

Η Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή θεωρεί ότι η υιοθέτηση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας «e-kalathi» θα αποτελέσει σημαντικό και χρήσιμο εργαλείο στα χέρια των Κύπριων καταναλωτών.

Δειτε Επισης

Με κυπριακή υπογραφή η νέα καμπάνια της Jeep για το μοντέλο Jeep Wrangler
Τι αλλάζει η Shein μετά την προειδοποίηση της Ε.Ε. για πιθανές κυρώσεις
Pandora: Το brand κοσμημάτων έρχεται στη Λευκωσία και ανοίγει κατάστημα στο Nicosia Mall
Μετέωροι οι εισαγωγείς για τα ηλεκτρικά…Το μομέντουμ που χάνεται και τα 400+400 αυτοκίνητα στο περίμενε
Χαλλούμι: Αύξηση ποσοστού αιγοπρόβειου βιολογικού γάλακτος ζητούν οι παραγωγοί
Βαφεάδης: Σύντομα τα νέα σχέδια για ηλεκτρικά οχήματα...Θα επωφεληθούν οι ευάλωτοι και η μεσαία τάξη
Χ. Προύντζος: Το σκεπτικό για άνοιγμα της Μακαρίου-Για να αυξηθεί η επισκεψιμότητα θα πρέπει να αυξηθούν οι κάτοικοι
Η Electroline στην πλατφόρμα της Wolt-Η νέα συνεργασία στον τομέα των ηλεκτρικών συσκευών και τεχνολογίας
Είσοδος BYD στην κυπριακή αγορά...Το πρώτο showroom που ανοίγει σήμερα και τα διαθέσιμα μοντέλα (pics)
KULT boutiques: Παρουσίασαν τη συλλογή «ZEGNA L'Oasi di Lino SS25» στο ξενοδοχείο Anassa