Η νέα corporate καμπάνια της Cablenet

Η Cablenet, η εταιρεία που αλλάζει τα δεδομένα στον τομέα των τηλεπικοινωνιών στην Κύπρο, δημιουργεί μια νέα corporate καμπάνια αποτελούμενη από δύο διαφορετικά τηλεοπτικά σποτ.

Η νέα καμπάνια, που βρίσκεται ήδη στον αέρα, καταφέρνει να «χωρέσει» σε λίγα δευτερόλεπτα το «Ευχαριστώ» της Cablenet προς τους συνδρομητές της αλλά και τη δέσμευσή της για το μέλλον. Έχοντας πάντα στο επίκεντρο τον άνθρωπο προβάλλει δυνατά τη σχέση που έχει δημιουργηθεί μεταξύ της Cablenet και των συνδρομητών της.

Αυτή τη σχέση που έχει ανατρέψει τα δεδομένα και έχει μετατρέψει την Cablenet στο ταχύτερα αναπτυσσόμενο δίκτυο κινητής στην Κύπρο, με μια βάση συνδρομητών που πλέον έχει ξεπεράσει τους 100.000, σε διάστημα μόνο 18 μηνών. Παράλληλα όμως, η καμπάνια αποτυπώνει και τη σταθερή δέσμευση της Cablenet για ποιότητα στην εξυπηρέτηση, μια εξυπηρέτηση που την έχει φέρει πρώτη στην καρδιά των πελατών της, σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας αγοράς που πραγματοποιήθηκε από ανεξάρτητη εταιρεία ερευνών αγοράς.

Η Cablenet, σταθερή στη δέσμευσή της για εξέλιξη και έχοντας πάντα στο επίκεντρο τον άνθρωπο, υπόσχεται να συνεχίσει να προσπαθεί, να μας δίνει λύσεις και να μας ακούει καθημερινά, μ’ έναν και μόνο στόχο: Να συνεχίσει να γίνεται καλύτερη για τον κάθε ένα από εμάς ξεχωριστά.

Τη νέα καμπάνια υπογράφει η διαφημιστική εταιρεία 4WiseMonkeys Cyprus, σε παραγωγή Semio Productions και σκηνοθεσία Paris El-Said.

Δειτε Επισης

Δημήτρης Σκουρίδης: Προς αξιοποίηση στην υγειονομική περίθαλψη η τεχνητή νοημοσύνη
Πώς το ΑΙ κάνει πιο αποτελεσματικό το ERP
«GROW with SAP»: Υιοθετήστε το cloud ERP με τη Supernova
Google: Αλλάζει τις αναζητήσεις στο ίντερνετ με χρήση AI
Smart Solutions και οι νέες δυνατότητες για τους Οργανισμούς στο «Cisco Experience»
Πόλος έλξης για νεοφυείς εταιρείες η Πάφος-Θα εγκατασταθούν άλλες τρεις
Η άνοδος του cloud CRM
Αδειοδότηση για δίκτυα ψηφιακής τηλεόρασης-Σε δημόσια διαβούλευση μέχρι 10 Ιουνίου
Microsoft: Eπένδυση €4 δις στη Γαλλία για κατασκευή υποδομών cloud και τεχνητής νοημοσύνης
Πώς η ελληνική Kaizen Gaming κατάφερε να βρίσκεται στην κορυφή των εταιρειών GameTech παγκοσμίως