Η νέα υπηρεσία στο ηλεκτρονικό κατάστημα των υπεραγορών Αλφαμέγα

Με νέες κι υπερσύγχρονες υπηρεσίες εμπλουτίζεται συνεχώς το ηλεκτρονικό κατάστημα των Υπεραγορών Αλφαμέγα, με στόχο την ικανοποίηση των συνεχώς μεταβαλλόμενων αναγκών του σύγχρονου καταναλωτή.

Πέρα από το Next Day Delivery, που δίνει τη δυνατότητα στους καταναλωτές να παραλαμβάνουν τα ψώνια τους την επομένη της παραγγελίας τους, το ηλεκτρονικό κατάστημα ενέταξε πρόσφατα στις παρεχόμενες υπηρεσίες του μια ακόμα επιλογή.

Το Foody Express αναβαθμίζει την εμπειρία ψωνίσματος

Όπως αναφέρεται σε ειδικό αφιέρωμα του περιοδικού IN Business, πρόκειται για το Foody Express, μέσω του οποίου τα ψώνια μπορούν να βρίσκονται στην πόρτα των πελατών εντός μόλις μίας ώρας από την πραγματοποίηση της παραγγελίας.

Η συγκεκριμένη υπηρεσία, η οποία αναβαθμίζει περαιτέρω την εμπειρία ψωνίσματος των διαδικτυακών καταναλωτών των Υπεραγορών Αλφαμέγα, παρέχεται σε παγκύπρια βάση, ενώ πρόσφατα εντάχθηκε σε αυτήν και η περιοχή της Αγίας Νάπας.

Η αγορά είχε ανάγκη το Click & Collect

Υπενθυμίζεται ότι στην φαρέτρα των παρεχόμενων διαδικτυακών υπηρεσιών των Υπεραγορών Αλφαμέγα εντάχθηκε πριν από λίγους μήνες η υπηρεσία Click & Collect, η οποία προσφέρει μέγιστη ευκολία και ταχύτητα στην πραγματοποίηση διαδικτυακών αγορών.

clickandcollect10004

Μέσω του Click & Collect, οι καταναλωτές έχουν τη δυνατότητα να παραλαμβάνουν οι ίδιοι τα προϊόντα που αγόρασαν διαδικτυακά, σπεύδοντας σε προκαθορισμένα σημεία έξω από καταστήματα των Υπεραγορών Αλφαμέγα.

Ακολουθώντας τις πιο αυστηρές προδιαγραφές ποιότητας, τα προϊόντα που παραγγέλνονται μέσω του Click & Collect φυλάσσονται σε υπερσύγχρονα lockers τριών διαφορετικών θερμοκρασιών (κατεψυγμένα- είδη ψυγείου-θερμοκρασία δωματίου), μέχρι την παραλαβή τους από τους πελάτες.

Η υπηρεσία είναι αυτή τη στιγμή διαθέσιμη στις Υπεραγορές Αλφαμέγα Ακρόπολης και Πολεμιδιών, ενώ σταδιακά θα επεκτείνεται και σε άλλα καταστήματα της αλυσίδας.

«Μπορεί το Click & Collect να μετρά μόλις τέσσερις μήνες λειτουργίας, όμως έχει αρχίσει να κερδίζει έδαφος ανάμεσα στους πελάτες του ηλεκτρονικού καταστήματος των Υπεραγορών Αλφαμέγα.

Η σταθερά ανοδική χρήση του από τους καταναλωτές επιβεβαιώνει ότι πρόκειται για μια υπηρεσία, την οποία είχε ανάγκη η αγορά», τονίζει στο IN Business, ο Chief Marketing Officer των Υπεραγορών Αλφαμέγα, Γιάννης Ιωάννου.

Στις 11.000 οι online κωδικοί

Αξίζει να αναφερθεί ότι το ηλεκτρονικό κατάστημα των Υπεραγορών Αλφαμέγα προσφέρει μια ευρεία γκάμα προϊόντων, πέραν των 11 χιλιάδων κωδικών.

Στις πρώτες επιλογές των πελατών βρίσκονται τα φρέσκα είδη, αποδεικνύοντας και στην πράξη ότι η ποιότητα των φρέσκων προϊόντων παραμένει αναλλοίωτη και στις διαδικτυακές αγορές, ενώ ακολουθούν τα είδη πρώτης ανάγκης.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η συνήθεια πολλών online πελατών να επιλέγουν μεγάλα καλάθια με είδη από ολόκληρη την γκάμα των προϊόντων των Υπεραγορών Αλφαμέγα.

Μάλιστα, πολλοί εκ των καταναλωτών κάνουν διαδικτυακά τα ψώνια τους για ολόκληρο τον μήνα.

Δειτε Επισης

Ρένος Φωκάς: Τα καινοτόμα έργα είναι αυτά που έχουμε στόχο να διεκπεραιώσουμε (vid)
Ειρήνη Χριστοδούλου: Με τιμά ιδιαίτερα αυτό το βραβείο, θα συνεχίσουμε την σκληρή δουλειά (vid)
Τα πρώτα στιγμιότυπα από τα 16α IΝ Business Awards(vid)
Πανίκος Νικολάου: Αυτό το βραβείο ανήκει στους 2722 συναδέλφους στην Τράπεζα Κύπρου (vid)
Άρτεμις Αντωνιάδου: Αναγνώριση της πορείας και της προσπάθειάς μου το βραβείο στα ΙΝ Business Awards (vid)
Πάνω από τον μέσο όρο της Ε.Ε. η απασχόληση στην Κύπρο-Τρίτη σε υπερειδίκευση εργαζομένων
Σε αυξητική τάση η αδήλωτη και παράνομη εργασία-Η έκκληση Παναγιώτου στους εργοδότες και τα νέα μέτρα
Ανάγκη για τον τουριστικό τομέα-«Δεν μπορούμε χωρίς ξένα εργατικά χέρια και αυτό αποδεικνύεται από τους αριθμούς»
Το ευ επιχειρείν στο βάθρο... Πραγματοποιήθηκαν τα 16α IN Business Awards(photos)
Πώς αξιολογούν τα ΚΕΠ οι πολίτες-Τα ευρήματα έρευνας του Υπουργείου Οικονομικών