powered by

Φως στις τάσεις, στρατηγικές και βέλτιστες πρακτικές του μάρκετινγκ και της επικοινωνίας

Στο σημερινό ταχέως εξελισσόμενο επιχειρηματικό περιβάλλον, οι επαγγελματίες του μάρκετινγκ αντιμετωπίζουν πολυάριθμες προκλήσεις και ευκαιρίες.

Για να ρίξουν φως στις τελευταίες τάσεις, στρατηγικές και βέλτιστες πρακτικές, έμπειροι επαγγελματίες του μάρκετινγκ μοιράστηκαν τις γνώσεις τους, και συζήτησαν τις αναδυόμενες τάσεις στο 20ο Marketing, Advertising and Communication Conference.

Οι συμμετέχοντες σε πάνελ του σπουδαίου γεγονότος παρουσίασαν πρακτικές ιδέες που βοήθησαν τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ, οι οποίοι δήλωσαν το παρών τους.

Ειδικότερα, η Κωνσταντίνα Λογοθέτη, Head of Marketing & Communications PwC Cyprus, Director of PwC Foundation, σχολίασε ότι υπήρξαν πολλές εξωγενείς αλλαγές την τελευταία δεκαετία, αλλά στην εταιρεία οι προκλήσεις «ενσωματώθηκαν και ξεπεράστηκαν».

Η ευελιξία για ανταπόκριση στις ανάγκες της τοπικής κοινωνίας, η αλλαγή που παρατηρείται στο κοινό και στις ανάγκες του και η προσέλκυση της γενιάς Ζ απαιτεί μια εξειδικευμένη επικοινωνία, εξήγησε. Η τεχνολογία και κοινωνική ευθύνη είναι επίσης υψηλά στη στρατηγική, πρόσθεσε.

Ο Στέφανος Παντελίδης, Marketing & CX Manager, Corporate Affairs Department της Τράπεζας Κύπρου είπε πως πρόκληση είναι να υπάρχει πλάνο και να το λειτουργεί ένα brand ad hoc όταν προκύπτουν εξωγενείς παράγοντες που απαιτούν την τροποποίησή του. «Στόχος είναι να κερδίσουμε την εμπιστοσύνη του πελάτη και οι αξίες που βγαίνουν προς τα έξω βοηθούν στο να την κτίσουμε», είπε. Κάτι που έρχεται, διευκρίνισε, μέσα από σωστή εξυπηρέτηση, αξιοποίηση τεχνολογίας και καινοτομίας και το CSR.

Η Σοφία Βορκά, Marketing Manager της IKEA Cyprus τόνισε την σημασία της σχετικότητας. «Πρέπει να ακούμε τον καταναλωτή. Οι ενέργειες κάθε brand να πρέπει να δημιουργούν εμπιστοσύνη», σχολίασε.

Αναφέρθηκε στην έρευνα ΙΚΕΑ Life At Home όπου βλέπουν τις ανάγκες στο σπίτι του κόσμου και έτσι δημιουργούνται προϊόντα που μιλούν στον σύγχρονο καταναλωτή και που ικανοποιούν τις συνεχώς μεταβαλλόμενες ανάγκες του. Η αξιοποίηση της τεχνολογίας ενίσχυση επίσης την επιχείρηση και απλοποίησε την εξυπηρέτηση των πελατών.

Η Έλενα Παπαντωνίου, Marketing Manager της C.A.C. Papantoniou Trading LTD είπε πως η οικονομική κρίση, ο covid και ο πόλεμος στην Ουκρανία οδήγησαν σε αύξηση του πληθωρισμού με άμεσες συνέπειες. «Η στρατηγική μας βασίστηκε στο να βοηθήσουμε τον πελάτη στο να αγοράζει τα προϊόντα, χωρίς να στερείται».

Σύμφωνα με την κ. Παπαντωνίου οι επωνυμίες πρέπει να είναι ευέλικτες ως προς τις ανάγκες τους, την αγοραστική δύναμη του κοινού αλλά και την τεχνολογική εξέλιξη. Αναφορά έγινε και σε δράσεις CSR προς ανακούφιση των ευπαθών ομάδων και των καταναλωτών, ευρύτερα.

Ο Κωνσταντίνος Ντάλτας, Managing Director, Red Wolf PR & Advertising Agency συντόνισε το πάνελ.

Δειτε Επισης

Η PIN-UP Global υποστήριξε το Leadership & HR Management Conference
Mindset Talks 7: Ένα διήμερο συνέδριο προσωπικής και επιχειρηματικής ανάπτυξης και δικτύωσης στην Πάφο
Η εξέλιξη της S. Kaniklides (Cyprus) Limited από την ίδρυσή της μέχρι σήμερα
Podcast series: Ο ρόλος των τμημάτων HR στην πρόληψη προβληματικών συμπεριφορών στους εργαζομένους (video)
Podcast series: Η ενασχόληση με το στοίχημα και τα τυχερά παιχνίδια αποτελεί ζήτημα δημόσιας υγείας (video)
Podcast series: EAΣ και ΣΠΑΒΟ ενώνουν δυνάμεις για πρόληψη προβληματικών συμπεριφορών (video)
Podcast series ΕΑΣ: Ασφάλεια, ο αληθινός ήρωας σε κάθε παιχνίδι (video)
ΚΕΒΕ: Αδικαιολόγητη και ετσιθελική η απεργία των γιατρών στα δημόσια νοσηλευτήρια
Ανανέωσαν τη συνεργασία τους CMMI και Alexander College
Νέο κτήριο Μονάδας Κυκλοτρονίου στο Ογκολογικό Κέντρο Τράπεζας Κύπρου