Φως στις τάσεις, στρατηγικές και βέλτιστες πρακτικές του μάρκετινγκ και της επικοινωνίας

Στο σημερινό ταχέως εξελισσόμενο επιχειρηματικό περιβάλλον, οι επαγγελματίες του μάρκετινγκ αντιμετωπίζουν πολυάριθμες προκλήσεις και ευκαιρίες.

Για να ρίξουν φως στις τελευταίες τάσεις, στρατηγικές και βέλτιστες πρακτικές, έμπειροι επαγγελματίες του μάρκετινγκ μοιράστηκαν τις γνώσεις τους, και συζήτησαν τις αναδυόμενες τάσεις στο 20ο Marketing, Advertising and Communication Conference.

Οι συμμετέχοντες σε πάνελ του σπουδαίου γεγονότος παρουσίασαν πρακτικές ιδέες που βοήθησαν τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ, οι οποίοι δήλωσαν το παρών τους.

Ειδικότερα, η Κωνσταντίνα Λογοθέτη, Head of Marketing & Communications PwC Cyprus, Director of PwC Foundation, σχολίασε ότι υπήρξαν πολλές εξωγενείς αλλαγές την τελευταία δεκαετία, αλλά στην εταιρεία οι προκλήσεις «ενσωματώθηκαν και ξεπεράστηκαν».

Η ευελιξία για ανταπόκριση στις ανάγκες της τοπικής κοινωνίας, η αλλαγή που παρατηρείται στο κοινό και στις ανάγκες του και η προσέλκυση της γενιάς Ζ απαιτεί μια εξειδικευμένη επικοινωνία, εξήγησε. Η τεχνολογία και κοινωνική ευθύνη είναι επίσης υψηλά στη στρατηγική, πρόσθεσε.

Ο Στέφανος Παντελίδης, Marketing & CX Manager, Corporate Affairs Department της Τράπεζας Κύπρου είπε πως πρόκληση είναι να υπάρχει πλάνο και να το λειτουργεί ένα brand ad hoc όταν προκύπτουν εξωγενείς παράγοντες που απαιτούν την τροποποίησή του. «Στόχος είναι να κερδίσουμε την εμπιστοσύνη του πελάτη και οι αξίες που βγαίνουν προς τα έξω βοηθούν στο να την κτίσουμε», είπε. Κάτι που έρχεται, διευκρίνισε, μέσα από σωστή εξυπηρέτηση, αξιοποίηση τεχνολογίας και καινοτομίας και το CSR.

Η Σοφία Βορκά, Marketing Manager της IKEA Cyprus τόνισε την σημασία της σχετικότητας. «Πρέπει να ακούμε τον καταναλωτή. Οι ενέργειες κάθε brand να πρέπει να δημιουργούν εμπιστοσύνη», σχολίασε.

Αναφέρθηκε στην έρευνα ΙΚΕΑ Life At Home όπου βλέπουν τις ανάγκες στο σπίτι του κόσμου και έτσι δημιουργούνται προϊόντα που μιλούν στον σύγχρονο καταναλωτή και που ικανοποιούν τις συνεχώς μεταβαλλόμενες ανάγκες του. Η αξιοποίηση της τεχνολογίας ενίσχυση επίσης την επιχείρηση και απλοποίησε την εξυπηρέτηση των πελατών.

Η Έλενα Παπαντωνίου, Marketing Manager της C.A.C. Papantoniou Trading LTD είπε πως η οικονομική κρίση, ο covid και ο πόλεμος στην Ουκρανία οδήγησαν σε αύξηση του πληθωρισμού με άμεσες συνέπειες. «Η στρατηγική μας βασίστηκε στο να βοηθήσουμε τον πελάτη στο να αγοράζει τα προϊόντα, χωρίς να στερείται».

Σύμφωνα με την κ. Παπαντωνίου οι επωνυμίες πρέπει να είναι ευέλικτες ως προς τις ανάγκες τους, την αγοραστική δύναμη του κοινού αλλά και την τεχνολογική εξέλιξη. Αναφορά έγινε και σε δράσεις CSR προς ανακούφιση των ευπαθών ομάδων και των καταναλωτών, ευρύτερα.

Ο Κωνσταντίνος Ντάλτας, Managing Director, Red Wolf PR & Advertising Agency συντόνισε το πάνελ.

Δειτε Επισης

Τιμητική διάκριση για Πετρολίνα και PPT Aviation Services από το Telethon
Η πορεία και το έργο της Α. Eracleous Electrical Installations Ltd
Δυνατή οικονομία για όλους: 3ο Φόρουμ Οικονομίας για το ΑΚΕΛ
Εμπιστεύομαι...
Στην έκδοση με τις 1000+μεγαλύτερες εταιρείες της Κύπρου-Επαγγελματικοί σύνδεσμοι ως κρίσιμοι φορείς της οικονομίας
Μάριος Ηροδότου: Ακριβή επένδυση, αλλά δεν αντιμετωπίζονται ισότιμα οι επιχειρηματίες του κινηματογράφου
Παρουσίαση θεμάτων ανακύκλωσης και πράσινης ενέργειας από τον Όμιλο Green Energy και τον Δήμο Αμαθούντας
Διάλεξη με θέμα «Ψυχική υγεία στην εργασία» στα κεντρικά γραφεία του ομίλου της CNP Κύπρου
Το Where to Invest Forum έρχεται για να διευρύνει τους επενδυτικούς σας ορίζοντες
Σταματά να αποδέχεται αιτήσεις για ΠΥΚΣ η Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς-Ο Κανονισμός που θα τεθεί σε ισχύ