Μπήκαν δυναμικά εν μέσω τουριστικής σεζόν τα αυτοκίνητα ενοικίασης-Οι top μάρκες

Αύξηση 31% παρουσίασαν το πρώτο πεντάμηνο του 2023 τα αυτοκίνητα ενοικίασης, με τις εγγραφές να φτάνουν τις 2.634.

Σε μία χρονιά που αναμένεται να αποτελέσει ρεκόρ για τον τουρισμό, επιστρέφοντας σε επίπεδα προ πανδημίας, τα αυτοκίνητα ενοικίασης συνεχίζουν να καταγράφουν έντονη δυναμική αποκτώντας ένα σημαντικό κομμάτι της αγοράς αυτοκινήτων.

Ενοικίασης ένα στα πέντε αυτοκίνητα

Δεδομένου ότι οι εγγραφές επιβατηγών αυτοκινήτων σαλούν έφτασαν για την πρώτη πενταμηνία του έτους τις 14.434, τότε τα αυτοκίνητα ενοικίασης υπολογίζεται ότι καταλαμβάνουν ποσοστό 18%.

Από τις 2.634 εγγραφές αυτοκινήτων ενοικίασης, τα 1.554 ή ποσοστό 59% ήταν μεταχειρισμένα αυτοκίνητα και τα 1.000 ή ποσοστό 41% ήταν καινούργια.

Οι μάρκες που προτιμώνται

Πρώτη σε προτιμήσεις μάρκα ενοικίασης είναι η Kia με 653 εγγραφές για την περίοδο Ιανουαρίου - Μαΐου 2023.

Δεύτερη κατατάσσεται η Nissan, με 596 εγγραφές, ενώ ακολουθεί η Toyota με 535 εγγραφές.

rentcar10002

Πιο κάτω βρίσκονται μάρκες όπως Suzuki (130) και Mazda (129).

Από την έκτη έως τη δέκατη θέση των εγγραφών αυτοκινήτων ενοικίασης συναντάμε δημοφιλή brands, όπως Volkswagen (96), Honda (76), Hyundai (58), Skoda (55) και Mercedes (36).

Δειτε Επισης

Η ΚΕΑΝΙΤΑ παρουσιάζει το νέο avatar της-Μια ψηφιακή φωνή για κοινωνικά θέματα
Μειώθηκε κατά 4% το εμπορικό έλλειμμα το 2024-Περιορίστηκε στα 8,1 δις ευρώ
Ετήσια μείωση 3,9% στις συνολικές εγγραφές οχημάτων τον Ιανουάριο
Νέο Διοικητικό Συμβούλιο για τον Παγκύπριο Σύνδεσμο Υπεραγορών-Πρόεδρος ο Μιχάλης Παναγίδης
Αύξηση αγοράς μεταχειρισμένων οχημάτων στην Κίνα το 2024
Ξεκινά σε πιλοτική φάση το e-kalathi...Πραγματικές τιμές για 478 προϊόντα και με συμμετοχή 22 υπεραγορών
Galatariotis Motors: Βεβαίωση για μη εκκρεμείς ανακλήσεις για όλα ανεξαρτήτως τα οχήματα Honda στην Κύπρο
Μετά την απογείωση, σε τροχιά προσγείωσης οι τιμές του κακάο-Όλο και πιο χαμηλοί οι όγκοι πωλήσεων σοκολάτας
Καφές: Οι δασμοί Τραμπ και η Βραζιλία ανεβάζουν τις τιμές του
Alex Mizzi: Οι στόχοι του νέου CEO της Tryfon Tseriotis, οι προκλήσεις και οι ευκαιρίες στον κλάδο των FMCG