Thanos Hotels: Το Amyth of Mykonos και η πιθανότητα μιας νέας επένδυσης (pics)

Έτοιμο να κατακτήσει το καλοκαίρι του 2023 είναι το Amyth of Mykonos, ένα νέο ξενοδοχείο το οποίο έχει πίσω του την εμπειρία δεκαετιών των Thanos Hotels και τοποθετείται στο κέντρο του ελληνικού τουρισμού.

Ο Hotel Manager του Amyth of Mykonos, Αχιλλέας Χαρατσίδης, μίλησε αποκλειστικά στο InBusinessNews για το πολυτελές ξενοδοχείο και ταυτόχρονα αποκάλυψε τα πλάνα της Thanos Hotels, τόσο για τον όμιλο όσο και για το boutique hotel της Μυκόνου.

Διαβάστε ακόμα: Το Amyth of Mykonos που επεκτείνει την Thanos Hotels εκτός συνόρων(pics)

Ο όμιλος έκανε το βήμα για επέκταση στην Ελλάδα με τη δημιουργία της αλυσίδας ξενοδοχείων Amyth Hotels, επισημαίνει ο κ. Χαρατσίδης, εξηγώντας γιατί η επιλογή της Μυκόνου αποτελεί κομβικό σημείο για το όλο εγχείρημα.

Παράλληλα, σκιαγραφεί το προφίλ των τουριστών που επισκέπτονται το κοσμοπολίτικο νησί, με ένα σημαντικό μερίδιο αυτών να είναι Kύπριοι, και σχολιάζει ότι οι επισκέπτες του Amyth of Mykonos, έχουν ήδη εκδηλώσει το ενδιαφέρον τους να επισκεφθούν τα ξενοδοχεία του ομίλου στην Κύπρο.

Ακολουθεί η συνέντευξη του Αχιλλέα Χαρατσίδη στο InBusinessNews:

Πείτε μας λίγο το ιστορικό του εγχειρήματος και για την επιλογή της Μυκόνου...

Το τουριστικό προϊόν έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον των επενδυτών τα τελευταία χρόνια, ειδικά στις χώρες τις Μεσογείου. Έχουμε αντιληφθεί, όμως, ότι είναι και ένα ιδιαίτερα ευάλωτο προϊόν, το οποίο εξαρτάται από πολλούς εξωτερικούς παράγοντες, όπως ο καιρός, η πανδημία, η οικονομική κρίση. Κρίνεται λοιπόν απαραίτητο να υπάρχει ποικιλία του προϊόντος, με νέες προτάσεις και προορισμούς. Η Thanos Hotels είναι μια εταιρεία που επεκτείνεται και αναπτύσσεται κάθε χρόνο.

Η ιδέα της επέκτασης στην Ελλάδα επώαζε εδώ και χρόνια και πήρε μια παράταση μέσα στην πανδημία. Η ιδέα συνδυάστηκε με ένα νέο τουριστικό προϊόν στο οποίο θέλησε να αναπτυχθεί η εταιρεία, τα boutique hotel. Δημιουργήθηκε λοιπόν η αλυσίδα ξενοδοχείων Amyth Hotels και ως πρώτος προορισμός της ανάπτυξης επιλέχθηκε η Μύκονος, ένας προορισμός που έχει δείξει ότι αποτελεί από τους κορυφαίους στον κόσμο, προσελκύοντας πελατεία με υψηλές οικονομικές δυνατότητες.

Σε ένα περιβάλλον άκρως ανταγωνιστικό τουριστικά, πώς το Amyth ξεχωρίζει και τι είναι αυτό που θα απολαύσει ο επισκέπτης; Ποια τα κύρια χαρακτηριστικά του ξενοδοχείου;

Είναι αλήθεια ότι η Μύκονος έχει νέες επιλογές διαμονής κάθε χρόνο. Το Amyth of Mykonos έρχεται να προσφέρει service υψηλού επιπέδου σε ένα περιβάλλον που αποπνέει ηρεμία και χαλάρωση. Παράλληλα, όμως, βρίσκεται σε επτά λεπτά απόσταση με το αυτοκίνητο, από την πόλη της Μυκόνου, όπου ο καθένας μπορεί να βρει την διασκέδαση, τη νυχτερινή ζωή και τον κοσμοπολίτικο αέρα.

Το ξενοδοχείο προσφέρει προσωποποιημένο concierge service καλύπτοντας όλες τις ανάγκες των πελατών, κάτι που φαίνεται και από τις υψηλότερες βαθμολογίες πελατών 5στερου ξενοδοχείου που έχει αποκομίσει (9,7 overall booking.com rating).

Ξεκινάμε να οργανώνουμε την διαμονή του πελάτη στην Μύκονο, αρκετό καιρό πριν έρθει, φτιάχνοντας του ένα εξατομικευμένο πρόγραμμα σύμφωνα με τις ανάγκες του και τα θέλω του. Εδώ έρχεται η εμπειρία δεκαετιών των Thanos Hotels στον ξενοδοχειακό κλάδο, η οποία σε συνδυασμό με την Κυκλαδίτικη φιλοξενία προσφέρει ένα καλαίσθητο περιβάλλον στο οποίο όλοι οι πελάτες νιώθουν μοναδικοί.

Untitled-2

Επέκταση με boutique χαρακτήρα

Το ξενοδοχείο εξαγοράστηκε και αναβαθμίστηκε αρκετά. Υπάρχουν όμως και πλάνα επέκτασης που ουσιαστικά διπλασιάζουν τις δυνατότητες του. Τι περιλαμβάνει η επέκταση ακριβώς;

Αρκετές υπηρεσίες προστέθηκαν και εξελίχθηκαν, όλα με γνώμονα την ευημερία του πελάτη. Το ξενοδοχείο έγινε pet friendly, η κουζίνα καλύπτει ένα ευρύ φάσμα διατροφικών αναγκών, η επικοινωνία με τα τμήματα και το concierge έχει γίνει αρκετά πιο αποτελεσματική, όλα με σκοπό να καλύψουμε τις νέες ανάγκες πελατών που δημιουργούνται κάθε χρόνο.

Το απώτερο πλάνο της εταιρείας, όμως, είναι να μεγαλώσει το ξενοδοχείο με την επαύξηση 20 ακόμα σουιτών, κρατώντας τον boutique χαρακτήρα του ξενοδοχείου και τις εξατομικευμένες υπηρεσίες για τις οποίες έχει γίνει γνωστό το Amyth of Mykonos.

Υπάρχουν πλάνα για επέκταση και σε άλλα τουριστικά νησιά της Ελλάδας από τον όμιλο;

Όπως έχει δείξει ο όμιλος Thanos Hotels & Resorts δεν επαναπαύεται ποτέ. Η Ελλάδα είναι ένας παγκόσμιος τουριστικός προορισμός που προσφέρει αρκετό προσοδοφόρο έδαφος για νέα εγχειρήματα.

Η εταιρεία εξετάζει αρκετές προτάσεις και προορισμούς και όταν κάποια από αυτές καλύψει τις υψηλές απαιτήσεις που έχουμε θέσει, τότε η ιδέα θα αρχίσει να ευδοκιμεί και η πιθανότητα μιας νέας επένδυσης γίνεται εφικτή.

«Ανταλλαγή» τουριστών

Ποιο το προφίλ των τουριστών που σας επισκέπτονται και τι ποσοστό αυτών (περίπου) είναι από Κύπρο;

Δεχόμαστε τουρίστες από αγορές όπως η Αγγλία, Γαλλία, Ιταλία, Ελβετία, Αμερική και Σαουδική Αραβία αλλά και γενικά από όλο τον κόσμο. Το ποσοστό των τουριστών από Κύπρο στα ξενοδοχεία της Μυκόνου είναι λιγότερο από 5%. Ένα ποσοστό που, ωστόσο, αναμένεται να αυξηθεί σημαντικά τα επόμενα χρόνια στο Amyth of Mykonos.

Οι Κύπριοι πελάτες που μας έχουν γνωρίσει από τα ξενοδοχεία μας στην Κύπρο και ξέρουν το υψηλό επίπεδο υπηρεσιών που παρέχουμε, αναμένεται να προσθέσουν την Μύκονο στο portfolio διακοπών τους. Αρκετοί έχουν ήδη εκφράσει το ενδιαφέρον τους να συνδυάσουν φέτος διακοπές στην Κύπρο και την Μύκονο.

Τα επόμενα χρόνια αναμένουμε και οι πελάτες του Amyth of Mykonos, γνωρίζοντας τις υψηλές υπηρεσίες που προσφέρουμε, να επισκεφθούν με την σειρά τους τα ξενοδοχεία μας στην Κύπρο.

Ποιες είναι οι προκλήσεις που αντιμετωπίζει ένα ξενοδοχείο στη Μύκονο και ποια θα μπορούσαν να ήταν τα διδάγματα για μια αντίστοιχη αγορά όπως η Κύπρος;

Η Μύκονος λόγω της απότομης αύξησης ξενοδοχείων έχει αρκετές δυσκολίες στην εύρεση ικανού προσωπικού. Ευτυχώς στη Thanos Hotels υπάρχει μια μεγάλη ομάδα υποστήριξης, η οποία είναι διαθέσιμη ανά πάσα στιγμή για εκπαίδευση του προσωπικού, κάτι που κάνουμε στα κεντρικά μας ξενοδοχεία στην Κύπρο μεταφέροντας εκεί το προσωπικό πριν το άνοιγμα της σεζόν.

Ένας από τους πυλώνες της εταιρείας είναι να καλλιεργούμε εξαιρετικό κλίμα εργασίας, προσφέροντας όλα τα εργαλεία στο προσωπικό μας και υποστήριξη σε όλα τα θέματα που δημιουργούνται μέσα στην απαιτητική τουριστική σεζόν. Δίνουμε μεγαλύτερο βάρος στην επιλογή προσωπικού που ταιριάζει με την νοοτροπία της εταιρείας μας, ανθρώπους που έχουν έμφυτη την φιλοξενία μέσα τους, εκπαιδεύοντας τους σύμφωνα με τα πρότυπά μας.

Δεν είναι τυχαίο που ένα πολύ μεγάλο ποσοστό του προσωπικού της Thanos Hotels, εργάζονται στα ξενοδοχεία της εταιρείας για πάνω από 10 χρόνια, κάτι που είναι πρωτόγνωρο για τον ξενοδοχειακό κλάδο.

Φέτος που η έλλειψη καταρτισμένου προσωπικού εκδηλώθηκε και στην αγορά της Κύπρου με το άνοιγμα μεγάλων μονάδων, η Thanos Hotels ήταν από τις αλυσίδες που δεν επηρεάστηκε, καθώς η βάση του προσωπικού παρέμεινε αναλλοίωτη.

amyth of mykonos (1) amyth of mykonos (2) amyth of mykonos (3) amyth of mykonos (4) amyth of mykonos (5) amyth of mykonos (6) amyth of mykonos (7) amyth of mykonos (8) amyth of mykonos (9) amyth of mykonos (10)
amyth of mykonos (1) amyth of mykonos (2) amyth of mykonos (3) amyth of mykonos (4) amyth of mykonos (5) amyth of mykonos (6) amyth of mykonos (7) amyth of mykonos (8) amyth of mykonos (9) amyth of mykonos (10)

Ποιο το μήνυμά σας προς τους επισκέπτες και τι αναμένετε από τη νέα τουριστική σεζόν;

Το Amyth of Mykonos είναι ένα περιβάλλον στο οποίο ο επισκέπτης θα αφήσει πίσω του την καθημερινότητα του και τις έγνοιες του, ένα περιβάλλον στο οποίο δημιουργούμε εμπειρίες που θα μνημονεύουν για χρόνια.

Η νέα τουριστική σεζόν μπορεί να ξεκινάει με προκλήσεις, όμως είμαστε πανέτοιμοι να εκπλήξουμε ευχάριστα τους επισκέπτες μας.

Δειτε Επισης

City of Dreams Mediterranean: Πιστοποιήθηκε με ISO για συστήματα περιβαλλοντικής διαχείρισης και ασφάλειας τροφίμων
Πέραν των 10.000 επισκεπτών στην Έκθεση Τουρισμού Travel Expo Cyprus
Lanitis Entertainment: Ανεβάζει το επίπεδο γαστρονομικής απόλαυσης στην πλατεία του Trilogy
Ελληνικός τουρισμός: Αυξημένες κρατήσεις από Ολλανδία και Βέλγιο
Από πού αντλεί τουρίστες η Κύπρος-Οι κύριες αγορές, οι ανακατατάξεις και το... Ισραήλ
«Dragon Game»: Το ψηφιακό παιγνίδι του υφυπουργείου Τουρισμού για προώθηση 20 χωριών της Κύπρου
The Art of Asian Cuisine: Επιτυχές το 2ο Masterclass από Laiko Cosmos Trading & ISK Far East Food
Αυτά είναι τα καλύτερα αεροδρόμια στον κόσμο
«Τροχοδρομεί» σε επενδύσεις για μακρινούς προορισμούς η Aegean
H σημασία της προβολής της Κύπρου ως προορισμού που προσφέρει καλό και φρέσκο ψάρι