Επίσκεψη Επιτρόπου Περιβάλλοντος στο ζυθοποιείο της Photos Photiades Breweries

Η Επίτροπος Περιβάλλοντος κα Μαρία Παναγιώτου και ο Ανώτερος Λειτουργός Ανάπτυξης και Διαχείρισης Προγραμμάτων του Γραφείου Επιτρόπου Περιβάλλοντος κος Θεόδουλος Μ. Μακρυγιάννης επισκέφθηκαν το ζυθοποιείο της Photos Photiades Breweries, όπου ξεναγήθηκαν στις υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις του και ενημερώθηκαν ενδελεχώς για τις πρωτοβουλίες και πρακτικές αειφόρου ανάπτυξης που υλοποιεί εδώ και δεκαετίες η εταιρεία.

Επίσης, στελέχη της εταιρείας ανέλυσαν στην Επίτροπο τη νέα μεγαλεπήβολή στρατηγικής της «Επιλογή», μέσα από την οποία η Photos Photiades Breweries ως μία από τις μεγαλύτερες βιομηχανίες της Κύπρου δεσμεύεται να αποτελέσει Πρότυπο πράσινης Βιομηχανίας στην χώρα και να πετύχει ακόμα πιο υψηλούς στόχους βιώσιμης ανάπτυξης μέχρι το 2025.

Μάλιστα η κα Παναγιώτου είχε την ευκαιρία να περιηγηθεί στον χώρο εργασιών όπου άρχισε να κατασκευάζεται το νέο μεγάλο Φωτοβολταϊκό Πάρκο δυναμικότητας 1.2MWp της εταιρείας, που θα συμβάλει στην επίτευξη του 100% της συνολικής ηλεκτρικής ενέργειας που θα χρησιμοποιεί το ζυθοποιείο να προέρχεται αποκλειστικά και μόνο από ανανεώσιμες και καθαρές πηγές ενέργειας.

Δειτε Επισης

Ξεχώρισε το ζυθοποιείο του Ομίλου Φώτος Φωτιάδης-Διεθνής πρωτιά ποιότητας για την Carlsberg Κύπρου
Stephanis: Oι Black Friday προσφορές ξεκίνησαν και έρχονται… περισσότερες
Τα υβριδικά αυξάνονται, τα βενζινοκίνητα μειώνονται, αλλά η ηλεκτροκίνηση δεν στροφάρει-Οι top σε εγγραφές μάρκες
Στο 1,6% ο εναρμονισμένος πληθωρισμός-Αυξημένος ο Δείκτης Τιμών Καταναλωτή
Καύσιμα: Έρευνα για διαφορετική τιμολόγηση μεταξύ επαρχιών ζητεί ο Σύνδεσμος Καταναλωτών
Kings Avenue Mall: Έντεκα χρόνια επιτυχιών και καινοτομίας-Οι εκδηλώσεις και εκπλήξεις για την σημαντική επέτειο
Lidl Κύπρου: Δυνατότητα σε πέντε τυχερούς να κερδίσουν εκπτωτικά κουπόνια €6.000 μέσω του Lidl Plus
Αντανακλάται στις τιμές η συγκράτηση του πληθωρισμού-Οι μειώσεις που καταγράφει το Παρατηρητήριο
Nicosia Mall: Οι πιο incredible εκπλήξεις και δώρα για τα 6α του γενέθλια
'Ερευνα IMR: Οι δημοφιλείς retailers-Από πού ψωνίζουν πιο συχνά online οι Κύπριοι και πόσα ξοδεύουν