Volkswagen: Άνοδος 24% στις παγκόσμιες πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων

Η Volkswagen συνεχίζει με αμείωτο ρυθμό τη μετάβαση της στην ηλεκτροκίνηση, κάτι που αποδεικνύουν και οι υψηλές πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων. Κατά το 2022 η μάρκα διέθεσε 330.000 μονάδες αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων (Battery Electric Vehicles - BEVs), κάτι που ισοδυναμεί με μια αύξηση της τάξης του 23,6% σε σχέση με το 2021.

Συνολικά, οι παραδόσεις αυτοκινήτων της Volkswagen κατά το 2022 με όλους τους τύπους μετάδοσης κίνησης έφτασαν τα 4,56 εκατομμύρια οχήματα, με τον κατάλογο παραγγελιών που δεν έχουν παραδοθεί να παραμένει ιδιαίτερα γεμάτος. Στην Ευρώπη, περίπου 640.000 πελάτες έχουν κάνει παραγγελίες για μοντέλα Volkswagen σε όλους τους τύπους κίνησης (άνοδος +18%).

Η πορεία της VW είναι σαφής. Με τη στρατηγική ACCELERATE, η Volkswagen επιταχύνει τον ρυθμό της ηλεκτρικής της εκστρατείας με δέκα νέα ηλεκτρικά μοντέλα έως το 2026. Η μάρκα διαθέτει το μεγαλύτερο χαρτοφυλάκιο ηλεκτρικών μοντέλων στην αγορά και μέχρι το 2026 θέλει να έχει το κατάλληλο προϊόν σε κάθε κατηγορία.

vwid43


Τα πλήρως ηλεκτρικά μοντέλα ID της Volkswagen έχουν θετική ανταπόκριση στην παγκόσμια αγορά με περίπου 170.000 μονάδες να έχουν παραδοθεί το 2022, με το ID.4 να κατέχει ηγετική θέση στον Όμιλο της VW. Η Volkswagen έχει ήδη φτάσει σε ένα πρώτο στόχο στην εκστρατεία της για την ηλεκτρική κινητικότητα. Από τότε που το πρώτο ID.3 παραδόθηκε σε πελάτη τον Σεπτέμβριο του 2020, η Volkswagen έχει παραδώσει περισσότερα από 580.000 μοντέλα ID. σε όλο τον κόσμο.

vwid42

Παρά το δύσκολο περιβάλλον της αγοράς, η Volkswagen παρέδωσε περίπου 4,56 εκατομμύρια οχήματα σε όλους τους τύπους κίνησης στους πελάτες το 2022. Τα SUV είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη κατηγορία της αγοράς, με το μερίδιο στις συνολικές παραδόσεις να έχει αυξηθεί κατά 45%. Στις ΗΠΑ, πάνω από το 80% των παραδόσεων της Volkswagen ανήκει στην κατηγορία των SUV ενώ στην Ευρώπη, το T-Roc, ήταν το όχημα με τις περισσότερες πωλήσεις.

Δειτε Επισης

Μια συλλογή από premium mixers εισέρχεται δυναμικά στην κυπριακή αγορά
Ενέργεια χωρίς ζάχαρη με τα νέα προϊόντα Monster Energy Ζero Sugar
Ανεξαρτησίας: Ο μονόδρομος, ο δύσκολος στόχος για πεζόδρομο και ο ανταγωνισμός από τα malls
Ξάνθος Σαρρής: Η αναγέννηση της ΕΥΡΗΚΑ
«Μάχη» αδειοδότησης για τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Οι διαδικασίες που τρέχουν και ποια τα δεδομένα
Mall of Cyprus: Μέρισμα €7,5 εκατ. από τα κέρδη 2022 και 2023
Λιανεμπόριο: Το δυσβάστακτο κόστος των καυσίμων για τις επιχειρήσεις και η εξίσωση της ακρίβειας
Η Visa ανακοινώνει τον νικητή του διαγωνισμού της για ένα 100% ηλεκτρικό αυτοκίνητο
Νέος μέτοχος σε Mall of Cyprus και Mall of Engomi η Pareto-Μειώνεται το ποσοστό συμμετοχής της Atterbury Europe
Οι μάρκες αυτοκινήτων που προτίμησαν οι αγοραστές το πρώτο τρίμηνο