Η Γαλακτοβιομηχανία ΑΛΑΜΠΡΑ στην αγορά φρέσκου κυπριακού γάλακτος

Ραγδαίες εξελίξεις στην εγχώρια γαλακτοβιομηχανία αναμένονται το αμέσως επόμενο διάστημα. Σύμφωνα με τις διασταυρωμένες πληροφορίες μας, η Γαλακτοβιομηχανία ΑΛΑΜΠΡΑ, προτίθεται να επεκτείνει τις δραστηριότητές της και στην κατηγορία του φρέσκου γάλακτος, προσθέτοντας στην γκάμα των προϊόντων της και κάτω από την επωνυμία της, τη δική της σειρά φρέσκου γάλακτος.

Διαβάστε ακόμα:

Χορηγίες €10 εκατ. για ψηφιακή αναβάθμιση-Τι πρέπει να ξέρουν οι επιχειρήσεις

Τι αλλάζει στα ΚΕΠ εντός του 2023

H Γαλακτοβιομηχανία ΑΛΑΜΠΡΑ, που δραστηριοποιείται εδώ και 40 χρόνια, κατέχει ήδη ηγετική θέση στην παραγωγή και εξαγωγή χαλλουμιού, με επεξεργασία άνω των 80.000.000 λίτρων φρέσκου κυπριακού γάλακτος ετησίως. Η απόφασή της να διεκδικήσει μερίδιο και στην κατηγορία του φρέσκου γάλακτος, αλλάζει άρδην το τοπίο και αναμένεται να δημιουργήσει νέες ισορροπίες στην αγορά.

Το φρέσκο γάλα κατέχει δεσπόζουσα θέση στη γενική κατηγορία γάλακτος στην τοπική αγορά και σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία που είδαν το φως της δημοσιότητας, το μέγεθος της αγοράς φρέσκου γάλακτος κυμαίνεται περί τα 70 εκατομμύρια ευρώ τον χρόνο.

Το InBusinessNews επικοινώνησε με διευθυντικά στελέχη από την εταιρεία ΑΛΑΜΠΡΑ-Α/ΦΟΙ Πέτρου Γαλακτοκομικά Προϊόντα, οι οποίοι επιβεβαίωσαν τις πληροφορίες μας, εξηγώντας μας ταυτόχρονα το σκεπτικό και τους λόγους πίσω από την απόφασή τους.

Ποιοι λόγοι σας οδήγησαν σ’ αυτή την απόφαση;

Η εταιρεία μας συμπληρώνει ήδη 40 χρόνια λειτουργίας. Η συνεχής παρακολούθηση των τάσεων της αγοράς, το επιχειρηματικό περιβάλλον και οι εξελίξεις γενικότερα στον χώρο του εμπορίου, τύγχαναν πάντοτε της δέουσας προσοχής μας. Παράλληλα, αφουγκραζόμασταν διαρκώς τις ανάγκες και τις απαιτήσεις των καταναλωτών και επενδύουμε συνεχώς στην ανάπτυξη και στην καινοτομία. Έχουμε μια τεράστια εμπειρία στην επεξεργασία γάλακτος και διαισθανόμαστε ότι τώρα είναι η ώρα για το επόμενο βήμα. Είναι μια σημαδιακή στιγμή αυτή για την εταιρεία μας.

Οι προσδοκίες σας ποιες είναι;

Με στόχο τη συνεχή ανάπτυξη και ανοδική πορεία της εταιρείας μας και με γνώμονα την αταλάντευτη επιθυμία μας να προσφέρουμε άριστης ποιότητας προϊόντα στον καταναλωτή, η προσδοκία μας δεν θα μπορούσε να είναι άλλη από το να καταστούμε κύριος παίκτης και σ’ αυτόν τον τομέα.

Η αγορά φρέσκου γάλακτος είναι ένας ιδιαίτερα δύσκολος και απαιτητικός τομέας. Είστε αισιόδοξοι;

Σε κάθε μας βήμα, προχωράμε μπροστά διατηρώντας αναλλοίωτες τις παραδοσιακές συνταγές, με βασικό στόχο την παρασκευή ποιοτικών αγνών προϊόντων. Με ορθή δομημένη στρατηγική, αξιοποιώντας την μακρά εμπειρία μας στον κλάδο, με σκληρή δουλειά και αφοσίωση προχωράμε και στην παραγωγή του κυπριακού φρέσκου γάλακτος ΑΛΑΜΠΡΑ.

Είμαστε περήφανοι για την στήριξη του κόσμου και για την εμπιστοσύνη που δείχνει σε κάθε μας βήμα, σε κάθε νέα μας γκάμα, καθιστώντας τα προϊόντα μας στις κορυφαίες προτιμήσεις των καταναλωτών με ηγετική θέση στον κλάδο μας.

Η αγορά φρέσκου γάλακτος είναι όντως ιδιαίτερος τομέας, αλλά επενδύοντας σε υψηλής τεχνολογίας εξοπλισμό με αυτοματισμούς τελευταίας τεχνολογίας, και αξιοποιώντας την διαχρονική σχέση που έχουμε με την επεξεργασία νωπού γάλακτος, είμαστε ιδιαίτερα αισιόδοξοι ότι θα υλοποιήσουμε τους στόχους μας και είμαστε βέβαιοι ότι οι καταναλωτές θα αγκαλιάσουν το νέο μας προϊόν.

Δειτε Επισης

Εννέα μνηστήρες για την ανάπτυξη και λειτουργία του e-kalathi-Οι προσφοροδότες και τα ποσά που δήλωσαν
Τα προβλήματα στην εμπορία και προώθηση των κυπριακών κρασιών στην ντόπια και ξένη αγορά
Skybags: Ποιοτική μόδα που στοιχίζει λιγότερα
Κατά παρέκκλιση και στο Υπουργικό τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Το κυκλοφοριακό χάος και οι νέοι κυκλικοί κόμβοι
Τα Beauty Line τιμούν την Ημέρα Γης με την εκστρατεία «Φτιάχνουμε μαζί έναν κόσμο ομορφότερο»
Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών
Υπηρεσία Καταναλωτή: Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων
Μια συλλογή από premium mixers εισέρχεται δυναμικά στην κυπριακή αγορά
Ενέργεια χωρίς ζάχαρη με τα νέα προϊόντα Monster Energy Ζero Sugar
Ανεξαρτησίας: Ο μονόδρομος, ο δύσκολος στόχος για πεζόδρομο και ο ανταγωνισμός από τα malls