Κάθοδος Rodial στην κυπριακή αγορά μέσω της Relia
InBusinessNews 06:35 - 01 Νοεμβρίου 2023
Μία παγκόσμια μάρκα πολυτελούς περιποίησης δέρματος και ομορφιάς που ιδρύθηκε από τη Μαρία Χατζηστεφανή φτάνει στην Κύπρο.
Η Relia Trading, ο κορυφαίος διανομέας εξειδικευμένης περιποίησης προϊόντων δέρματος, προηγμένων τεχνολογιών ευεξίας και εξοπλισμού γυμναστικής φέρνει τώρα στην αγορά τη RODIAL. Η Relia θα διανέμει τη Rodial στις αγορές της Κύπρου, της Ελλάδας και της Αλβανίας.
«Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι που συνεργαζόμαστε με τη Μαρία σε αυτό το καταπληκτικό project, και όπως κάνουμε με κάθε νέα μάρκα του portfolio μας, θα το αντιμετωπίσουμε με απόλυτο σεβασμό, αγάπη και πάθος. Ακριβώς όπως κάνουμε πάντα στη RELIA, και στις 8 χώρες που δραστηριοποιούμαστε σήμερα», τονίζει ο Director of Brands της Relia Trading, Ιωάννης Χαραλάμπους.
Η ιστορία του δημοφιλούς brand
Η πρώην συντάκτρια ομορφιάς, Μαρία Χατζηστεφανή, η οποία συμμετείχε ως επενδύτρια στο Dragons’ Den, εντόπισε ένα κενό στην αγορά για μια σειρά περιποίησης δέρματος που θα προσφέρει στοχευμένες θεραπείες με άμεσα αποτελέσματα και μακροχρόνια οφέλη.
Η Rodial ιδρύθηκε το 1999 στο Λονδίνο και αυτή τη στιγμή είναι διαθέσιμη σε 35 χώρες και σε πάνω από 2.000 πολυτελή πολυκαταστήματα παγκοσμίως, συμπεριλαμβανομένων των Selfridges, Harrods και Neiman Marcus. Τα Hero προϊόντα της μάρκας, όπως το Snake Serum, το Dragon’s Blood Sculpting Gel, το VIT C Brightening Pads και το Banana Lowlighter επιλέγονται από διασημότητες και influencers παγκοσμίως.
Μετά από χρόνια συνεργασίας με διάσημους καλλιτέχνες μακιγιάζ, η Μαρία είδε τότε την ευκαιρία να πάει την Rodial στο επόμενο επίπεδο δημιουργώντας μια capsule σειρά μακιγιάζ που εστιάζει στον αψεγάδιαστο τόνο, το τέλειο συμπλήρωμα της Rodial Signature Plumping και sculpting skincare.
Ποια είναι η Μαρία Χατζηστεφανή
Η Μαρία ξεκίνησε την καριέρα της στη δημοσιογραφία ομορφιάς πριν μετακομίσει στη Νέα Υόρκη όπου έλαβε MBA από το Columbia Business School. Μετά από μια θητεία στα εταιρικά οικονομικά στη Solomon Brothers, πρώτα στη Νέα Υόρκη και μετά στο Λονδίνο, ακολούθησε το πάθος και το ένστικτό της για ομορφιά ιδρύοντας τη Rodial.
Σεβαστή και περιζήτητη ηγέτης της κοινής γνώμης, η άποψη της Μαρίας προσελκύει οπαδούς τόσο στο διαδίκτυο όσο και εκτός. Η ολοένα και μεγαλύτερη ζήτηση να μιλήσει σε συνέδρια μόδας, επιχειρήσεων και ψηφιακών συνεδρίων, έχει επίσης εμφανιστεί ως προσκεκλημένη κριτής σε καλτ τηλεοπτική εκπομπή μόδας Project Runway και είναι προστάτης του British Fashion Council.
Εκτός από τη σειρά περιποίησης και μακιγιάζ της, η Μαρία πρωτοστάτησε στην ιδέα της προσωπικής επικοινωνίας με τον καταναλωτή μέσω των social media, δημιουργώντας τα δικά της μέσα κοινωνικής δικτύωσης ακολουθώντας το @mrsrodial.
Έχει επίσης κυκλοφορήσει δύο βιβλία με best seller «How To Be An Overnight Success» και «How To Make It Happen», τα οποία αφηγούνται την ιστορία του τρόπου με τον οποίο η Μαρία κυκλοφόρησε και δημιούργησε τις επωνυμίες της, πώς συνεχίζει να διατηρεί τροφοδοτημένη αυτή την ορμή και την καινοτομία, και τις προκλήσεις και τις επιτυχίες που συναντά κανείς σε κάθε βήμα του ταξιδιού.
Παρουσία σε 35 χώρες
Η Rodial είναι επί του παρόντος διαθέσιμη σε 35 χώρες και σε πάνω από 2.000 πολυτελή πολυκαταστήματα παγκοσμίως, συμπεριλαμβανομένων των Selfridges, Harrods & Neiman Marcus.
Μετά το άνοιγμα του κορυφαίου πάγκου μακιγιάζ και του πρώτου στο είδος του Sculpting Bar στο Harvey Nichols, Knightsbridge, το 2014, η επιτυχία του μακιγιάζ της Rodial έχει αυξηθεί.
Το 2019 η Rodial άνοιξε έναν πάγκο μακιγιάζ στο Harrods Powder Room με την κυκλοφορία της παλέτας σκιών ματιών Purple Haze, αποκλειστικά για τα Harrods.
Η παρουσία της Rodial στο κατάστημα είναι η επιτομή της πολυτέλειας και του στυλ, και το μακιγιάζ και η περιποίηση της επιδερμίδας της μάρκας έχει ολοένα και μεγαλύτερη ζήτηση από πελάτες σε όλο τον κόσμο.
Θα πρέπει να τονιστεί ότι από την έναρξή της, η μάρκα έχει δημιουργήσει μια ισχυρή σχέση με ένα δίκτυο υψηλών γνωστών παγκόσμιων bloggers μόδας και ομορφιάς, influencers, makeup artists και celebrities.