M&S Κύπρου: Fashion That Matters με την υπογραφή της Ραμόνα Φίλιπ

Με την ευκαιρία της Παγκόσμιας Ημέρας Κατά του Καρκίνου του Μαστού, τα M&S αναβαθμίζουν τη διαχρονική στήριξή τους στην Europa Donna Κύπρου με μια πρωτότυπη εκστρατεία που θα συζητηθεί. Συγκεκριμένα, η εκστρατεία με τίτλο «Fashion That Matters» παρουσιάζει ένα συλλεκτικό μπλουζάκι που σχεδιάστηκε αποκλειστικά για τα M&S, από την πασίγνωστη σχεδιάστρια μόδας Ραμόνα Φίλιπ, το οποίο θα διατίθεται προς πώληση από όλα τα καταστήματα M&S σ’ ολόκληρη την Κύπρο. Όλα τα έσοδα από τις πωλήσεις θα δοθούν στη Europa Donna Κύπρου.

Εκπρόσωπος των M&S Κύπρου ανέφερε σχετικά: «Είμαστε πολύ περήφανοι για την εκστρατεία αυτή, η οποία συνεχίζει αλλά και αναβαθμίζει τη διαχρονική στήριξη των M&S προς την Europa Donna Κύπρου, συμβάλλοντας έμπρακτα στο σημαντικό έργο της ενάντια στον καρκίνο του μαστού. Μια ασθένεια απέναντι στην οποία χιλιάδες γυναίκες ανά τον κόσμο δίνουν έναν πραγματικό αγώνα ζωής. Εκφράζουμε τις ειλικρινείς μας ευχαριστίες στη Ραμόνα Φίλιπ, η οποία αφιλοκερδώς και με το γνωστό της πάθος και ταλέντο έχει προσφέρει τα μέγιστα δημιουργώντας ένα μπλουζάκι που θα ενισχύσει την προσπάθεια αυτή».

Παράλληλα, η Ραμόνα Φίλιπ πρόσθεσε: «Με μεγάλο ενθουσιασμό ανταποκρίθηκα στην πρόσκληση των M&S Κύπρου για να συμβάλω κι εγώ, μέσα από τη δουλειά μου, στην όμορφη αυτή προσπάθεια που έχουν αναλάβει και ηγούνται. Είμαι περήφανη για το αποτέλεσμα και είμαι σίγουρη ότι το κοινό της Κύπρου θα το αγκαλιάσει με αγάπη.»

Με τη σειρά του, εκπρόσωπος της Europa Donna Κύπρου εξέφρασε τις ευχαριστίες του οργανισμού, τόσο προς τα M&S όσο και προς τη Ραμόνα Φίλιπ, για την εν λόγω εκστρατεία και πρόσθεσε ότι κάθε προσπάθεια, μικρή ή μεγάλη, για ενίσχυση του αγώνα κατά του καρκίνου του μαστού είναι σημαντική, αναγκαία και ευπρόσδεκτη.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η εκστρατεία «Fashion That Matters» εμπίπτει στο ευρύτερο σχέδιο με την επωνυμία Plan A των M&S, το οποίο ανταποκρίνεται στις περιβαλλοντικές, κοινωνικές και ηθικές προκλήσεις που αντιμετωπίζει ως ένας οργανισμός που σέβεται τις κοινωνίες μέσα στις οποίες δραστηριοποιείται σε όλα τα επίπεδα της λειτουργίας του.

Το συλλεκτικό μπλουζάκι θα διατίθεται στην τιμή των €28 και θα βρίσκεται σε όλα τα φυσικά και διαδικτυακά καταστήματα M&S από την 2η Οκτωβρίου 2023 και μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων. Για διαδικτυακές αγορές επισκεφθείτε τις ιστοσελίδες https://modeand.com/ για παραγγελίες από τη Λευκωσία και στο www.symeonidesfashion.com/ για παραγγελίες Λεμεσός Λάρνακα, Πάφο & Παραλίμνι.

Δειτε Επισης

Σώτος Ιακωβίδης: Μια πραγματική πρόκληση και η προτεραιότητα του ομίλου MSJ το 2025
Έτοιμες οι υπεραγορές για την εποχή του e-kalathi...Στην πορεία οι συζητήσεις για προσθήκες
FT: Συζητήσεις για επένδυση της Tesla στην Nissan-Άλμα της μετοχής της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας κατά 12%
Αυτά τα προϊόντα θα περιλαμβάνονται στο e-kalathi… Οι κατηγορίες και οι κωδικοί
Δωρεάν φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων στο Nicosia Mall σε συνεργασία με Unicars και EKCO Maximum Power
Με το αριστερό το 2025 για την αγορά αυτοκινήτων...50-50 τα καινούργια με τα μεταχειρισμένα και οι μάρκες που πρωταγωνιστούν
Μ. Σέφτσοβιτς: Σε περίπτωση δασμών των ΗΠΑ, η Ε.Ε. θα αντιδράσει σθεναρά και γρήγορα
Coca-Cola HBC: Η πιο βιώσιμη εταιρεία ποτών στον κόσμο σύμφωνα με τους δείκτες Dow Jones Best-in-Class 2024
Θέλει ενίσχυση σχέσεων με Κύπρο για εμπόριο, τουρισμό και επικοινωνίες η Βουλγαρία
BYD: Tα σχέδια της κινεζικής αυτοκινητοβιομηχανίας για να γίνει κορυφαίος «παίκτης» στην Ευρώπη