M&S Κύπρου: Fashion That Matters με την υπογραφή της Ραμόνα Φίλιπ

Με την ευκαιρία της Παγκόσμιας Ημέρας Κατά του Καρκίνου του Μαστού, τα M&S αναβαθμίζουν τη διαχρονική στήριξή τους στην Europa Donna Κύπρου με μια πρωτότυπη εκστρατεία που θα συζητηθεί. Συγκεκριμένα, η εκστρατεία με τίτλο «Fashion That Matters» παρουσιάζει ένα συλλεκτικό μπλουζάκι που σχεδιάστηκε αποκλειστικά για τα M&S, από την πασίγνωστη σχεδιάστρια μόδας Ραμόνα Φίλιπ, το οποίο θα διατίθεται προς πώληση από όλα τα καταστήματα M&S σ’ ολόκληρη την Κύπρο. Όλα τα έσοδα από τις πωλήσεις θα δοθούν στη Europa Donna Κύπρου.

Εκπρόσωπος των M&S Κύπρου ανέφερε σχετικά: «Είμαστε πολύ περήφανοι για την εκστρατεία αυτή, η οποία συνεχίζει αλλά και αναβαθμίζει τη διαχρονική στήριξη των M&S προς την Europa Donna Κύπρου, συμβάλλοντας έμπρακτα στο σημαντικό έργο της ενάντια στον καρκίνο του μαστού. Μια ασθένεια απέναντι στην οποία χιλιάδες γυναίκες ανά τον κόσμο δίνουν έναν πραγματικό αγώνα ζωής. Εκφράζουμε τις ειλικρινείς μας ευχαριστίες στη Ραμόνα Φίλιπ, η οποία αφιλοκερδώς και με το γνωστό της πάθος και ταλέντο έχει προσφέρει τα μέγιστα δημιουργώντας ένα μπλουζάκι που θα ενισχύσει την προσπάθεια αυτή».

Παράλληλα, η Ραμόνα Φίλιπ πρόσθεσε: «Με μεγάλο ενθουσιασμό ανταποκρίθηκα στην πρόσκληση των M&S Κύπρου για να συμβάλω κι εγώ, μέσα από τη δουλειά μου, στην όμορφη αυτή προσπάθεια που έχουν αναλάβει και ηγούνται. Είμαι περήφανη για το αποτέλεσμα και είμαι σίγουρη ότι το κοινό της Κύπρου θα το αγκαλιάσει με αγάπη.»

Με τη σειρά του, εκπρόσωπος της Europa Donna Κύπρου εξέφρασε τις ευχαριστίες του οργανισμού, τόσο προς τα M&S όσο και προς τη Ραμόνα Φίλιπ, για την εν λόγω εκστρατεία και πρόσθεσε ότι κάθε προσπάθεια, μικρή ή μεγάλη, για ενίσχυση του αγώνα κατά του καρκίνου του μαστού είναι σημαντική, αναγκαία και ευπρόσδεκτη.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η εκστρατεία «Fashion That Matters» εμπίπτει στο ευρύτερο σχέδιο με την επωνυμία Plan A των M&S, το οποίο ανταποκρίνεται στις περιβαλλοντικές, κοινωνικές και ηθικές προκλήσεις που αντιμετωπίζει ως ένας οργανισμός που σέβεται τις κοινωνίες μέσα στις οποίες δραστηριοποιείται σε όλα τα επίπεδα της λειτουργίας του.

Το συλλεκτικό μπλουζάκι θα διατίθεται στην τιμή των €28 και θα βρίσκεται σε όλα τα φυσικά και διαδικτυακά καταστήματα M&S από την 2η Οκτωβρίου 2023 και μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων. Για διαδικτυακές αγορές επισκεφθείτε τις ιστοσελίδες https://modeand.com/ για παραγγελίες από τη Λευκωσία και στο www.symeonidesfashion.com/ για παραγγελίες Λεμεσός Λάρνακα, Πάφο & Παραλίμνι.

Δειτε Επισης

Υπεραγορές Αλφαμέγα: Δυναμική επέκταση στα Μανδριά Πάφου-Το νέο κατάστημα άνοιξε τις πόρτες του
Πήρε ώθηση από τις γιορτές και τα ξεπουλήματα το λιανεμπόριο-Ευοίωνες προοπτικές για το 2025 με επενδύσεις και επεκτάσεις
Οι τελικές θέσεις του Υπ. Εμπορίου για το πλαφόν σε προϊόντα-Τι θεωρείται εύλογο κέρδος και η δυνατότητα του υπουργού
Σε λαχανικά, ψάρια και κρέας οι μεγαλύτερες αυξήσεις τιμών-Μείωση σε κουλούρια, λάδι και αλεύρι
Mall of Cyprus: Ένας χρόνος θετικών αλλαγών μέσω πρωτοβουλιών Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης το 2024
Εποχή των Παγετώνων: Ένα μοναδικό ταξίδι στην προϊστορία στο Kings Avenue Mall
Στα υψηλότερα επίπεδα των τελευταίων 50 ετών οι διεθνείς τιμές του καφέ-Ερχονται ανατιμήσεις
Εβδομάδα εμπορίου πράσινης γραμμής... Ο στόχος και το κάλεσμα των διοργανωτών στους επιχειρηματίες
Μείωση 11,2% στα αυγά εκκόλαψης για κρεατοπαρωγή τον περασμένο Νοέμβριο
H νέα τηλεοπτική διαφήμιση της Nespresso με τον George Clooney που γίνεται...Detective George(vid)