M&S Κύπρου: Fashion That Matters με την υπογραφή της Ραμόνα Φίλιπ

Με την ευκαιρία της Παγκόσμιας Ημέρας Κατά του Καρκίνου του Μαστού, τα M&S αναβαθμίζουν τη διαχρονική στήριξή τους στην Europa Donna Κύπρου με μια πρωτότυπη εκστρατεία που θα συζητηθεί. Συγκεκριμένα, η εκστρατεία με τίτλο «Fashion That Matters» παρουσιάζει ένα συλλεκτικό μπλουζάκι που σχεδιάστηκε αποκλειστικά για τα M&S, από την πασίγνωστη σχεδιάστρια μόδας Ραμόνα Φίλιπ, το οποίο θα διατίθεται προς πώληση από όλα τα καταστήματα M&S σ’ ολόκληρη την Κύπρο. Όλα τα έσοδα από τις πωλήσεις θα δοθούν στη Europa Donna Κύπρου.

Εκπρόσωπος των M&S Κύπρου ανέφερε σχετικά: «Είμαστε πολύ περήφανοι για την εκστρατεία αυτή, η οποία συνεχίζει αλλά και αναβαθμίζει τη διαχρονική στήριξη των M&S προς την Europa Donna Κύπρου, συμβάλλοντας έμπρακτα στο σημαντικό έργο της ενάντια στον καρκίνο του μαστού. Μια ασθένεια απέναντι στην οποία χιλιάδες γυναίκες ανά τον κόσμο δίνουν έναν πραγματικό αγώνα ζωής. Εκφράζουμε τις ειλικρινείς μας ευχαριστίες στη Ραμόνα Φίλιπ, η οποία αφιλοκερδώς και με το γνωστό της πάθος και ταλέντο έχει προσφέρει τα μέγιστα δημιουργώντας ένα μπλουζάκι που θα ενισχύσει την προσπάθεια αυτή».

Παράλληλα, η Ραμόνα Φίλιπ πρόσθεσε: «Με μεγάλο ενθουσιασμό ανταποκρίθηκα στην πρόσκληση των M&S Κύπρου για να συμβάλω κι εγώ, μέσα από τη δουλειά μου, στην όμορφη αυτή προσπάθεια που έχουν αναλάβει και ηγούνται. Είμαι περήφανη για το αποτέλεσμα και είμαι σίγουρη ότι το κοινό της Κύπρου θα το αγκαλιάσει με αγάπη.»

Με τη σειρά του, εκπρόσωπος της Europa Donna Κύπρου εξέφρασε τις ευχαριστίες του οργανισμού, τόσο προς τα M&S όσο και προς τη Ραμόνα Φίλιπ, για την εν λόγω εκστρατεία και πρόσθεσε ότι κάθε προσπάθεια, μικρή ή μεγάλη, για ενίσχυση του αγώνα κατά του καρκίνου του μαστού είναι σημαντική, αναγκαία και ευπρόσδεκτη.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η εκστρατεία «Fashion That Matters» εμπίπτει στο ευρύτερο σχέδιο με την επωνυμία Plan A των M&S, το οποίο ανταποκρίνεται στις περιβαλλοντικές, κοινωνικές και ηθικές προκλήσεις που αντιμετωπίζει ως ένας οργανισμός που σέβεται τις κοινωνίες μέσα στις οποίες δραστηριοποιείται σε όλα τα επίπεδα της λειτουργίας του.

Το συλλεκτικό μπλουζάκι θα διατίθεται στην τιμή των €28 και θα βρίσκεται σε όλα τα φυσικά και διαδικτυακά καταστήματα M&S από την 2η Οκτωβρίου 2023 και μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων. Για διαδικτυακές αγορές επισκεφθείτε τις ιστοσελίδες https://modeand.com/ για παραγγελίες από τη Λευκωσία και στο www.symeonidesfashion.com/ για παραγγελίες Λεμεσός Λάρνακα, Πάφο & Παραλίμνι.

Δειτε Επισης

Πέραν των €33 δισ. έσοδα ΦΠΑ το 2024 μέσω συστημάτων ηλεκτρονικού εμπορίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης
Ενώπιον της ΕΠΑ η εξαγορά του Foody Market από τις υπεραγορές Αλφαμέγα
Lidl Κύπρου: Γιορτάζει τον πρώτο χρόνο λειτουργίας του καταστήματός της στο Neon Mall of Pafos
Epic: Ακραία φαινόμενα προσφορών με έως €320 σε smartphones και 50% έκπτωση στο πάγιο 2ης γραμμής
Διαπιστώνουν υπέρμετρη αύξηση των λιανικών τιμών φρούτων και λαχανικών οι καταναλωτές-Ζητούν λήψη μέτρων
Δυναμική είσοδος στην κυπριακή αγορά για τη BYD...Ξεπέρασε τις 100 παραγγελίες μέσα σε μόλις 50 ημέρες
Τα υβριδικά οδηγούν την κούρσα της αγοράς αυτοκινήτων μαζί με τα βενζινοκίνητα-Οι κορυφαίες μάρκες του πρώτου εξαμήνου
Η γαλακτοβιομηχανία Όμηρος, το μπαράζ επενδύσεων και η πολλαπλή στόχευση της καθόδου στην Κύπρο
Τα κριτήρια για τα €4 εκατ. ανά έτος την επόμενη τριετία με στόχο την αύξηση της παραγωγής αιγοπρόβειου γάλακτος
PAPAFiLiPOU Forest Fruit Frozen Yogurt: Θα το αγαπήσεις!