Powered by

Θάνος Μιχαηλίδης: Διεύρυνση των υπηρεσιών μας και στα ορεινά με τη διαχείριση του Βερεγγάρια

Την σφραγίδα της Thanos Hotels & Resorts θα φέρει με την επαναλειτουργία του υπό την επωνυμία Berengaria Luxury Boutique Hotel το ιστορικό ξενοδοχείο του Προδρόμου «Βερεγγάρια», το οποίο αναβιώνει χάρη στην μεγαλεπήβολη επένδυση ύψους 35 εκατ. ευρώ του ομίλου bbf:.

Η επιστροφή του Βερεγγάρια από την bbf: αναμένεται να προσδώσει πολυδιάστατα οφέλη στον κυπριακό τουρισμό, συμβάλλοντας τα μέγιστα στον εμπλουτισμό του προσφερόμενου τουριστικού προϊόντος της Κύπρου και δίνοντας παράλληλα ώθηση στην ανάπτυξη των ορεινών θερέτρων του νησιού μας στην ευρύτερη περιοχή του Τροόδους.

Το ξενοδοχείο αναμένεται να ολοκληρωθεί και να υποδεχθεί τους πρώτους του επισκέπτες περί τα μέσα του 2026, με την Thanos Hotels & Resorts να αναλαμβάνει, στο πλαίσιο στρατηγικής συνεργασίας την οποία συνήψε με την bbf:, την λειτουργία και διαχείριση της μονάδας.

Ιδιοκτήτρια κορυφαίων ξενοδοχείων της χώρας όπως το Anassa, το Annabelle και το Almyra, η διαχείριση από την Thanos Hotels & Resorts έρχεται να προσδώσει την απαιτούμενη εγγύηση για την υψηλού επιπέδου λειτουργία και ανάπτυξη του Βερεγγάρια, το οποίο, αξίζει να σημειωθεί, πως θα λειτουργεί ολόχρονα.

Μιλώντας στο InBusinessNews o CEO του ομίλου Thanos Hotels, Θάνος Μιχαηλίδης, σκιαγράφησε το σκεπτικό πίσω από την απόφαση της εταιρείας να συνάψει στρατηγική συνεργασία με την bbf: για τη διαχείριση του Βερεγγάρια.

«Πρόκειται», είπε, «για ένα ιστορικό ξενοδοχείο σε μια μοναδική τοποθεσία, το οποίο θα προσφέρεται και για τον χειμώνα. Ως όμιλος και γενικότερα ως ξενοδόχοι, είμαστε πεπεισμένοι ότι είναι σημαντικό να διευρύνουμε το φάσμα των παρεχόμενων υπηρεσιών μας, και πέραν από τον ήλιο και την θάλασσα, δηλαδή πέραν από τις υποδομές στις παράλιες περιοχές του νησιού μας, να δραστηριοποιηθούμε κατ’ ανάλογο τρόπο και στα ορεινά θέρετρα».

Αυτό, όπως υπογράμμισε ο κ. Μιχαηλίδης θα συμπληρώσει το προσφερόμενο πακέτο προς τους επισκέπτες της Κύπρου, εξυπηρετώντας ταυτόχρονα τον διαχρονικό στόχο επέκτασης της τουριστικής περιόδου και αντιμετώπισης του προβλήματος της εποχικότητας.

«Πρόκειται για ένα ξενοδοχείο πολυτελείας, που συνδυάζει πολλές εμπειρίες που σχετίζονται με τη φύση και τα χωριά της περιοχής», υπέδειξε ο Θάνος Μιχαηλίδης, εκφράζοντας την πίστη ότι το Βερεγγάρια θα λειτουργήσει ως κινητήριος μοχλός για ανάπτυξη της ευρύτερης περιοχής.

«Πιστεύουμε ότι θα βοηθήσει και θα αναδείξει τις κοινότητες της ευρύτερης περιοχής μέσα από την ανάπτυξης επιχειρήσεων παρεμφερών με τον τουρισμό, όπως εστιατόρια, καταστήματα κτλ», επισήμανε καταληκτικά.

Δειτε Επισης

Emirates: Αναγνωρίστηκε από την YouGov ως το πιο συνιστώμενο παγκόσμιο brand για το 2025
Χ. Παπαχαραλάμπους: Οι προορισμοί των Κυπρίων, τι ζητούν οι ταξιδιώτες και μια...ξεχασμένη αγορά για την χώρα μας
Αναβαθμίζεται το παραλιακό πάρκο της τουριστικής περιοχής Πύλας
Συστάσεις Υπηρεσίας Προστασίας Καταναλωτή προς τους ταξιδιώτες-Πού να δίνουν ιδιαίτερη προσοχή
Η δυναμική του τουρισμού μέσα από τους αριθμούς...Οι 4.040.200 αφίξεις και τα έσοδα ύψους €3.209,4 εκ. το 2024
Δυναμική παρέμβαση ACTTA για την ξενοδοχειακή βιομηχανία-«Αδιανόητη η λήψη απεργιακών μέτρων»
Riva Beachouse: Ένα εστιατόριο εμπνευσμένο από τις δεκαετίες του ’60 και ’70 στη Μαρίνα Αγίας Νάπας
Μιχάλης Μίτας: Το brand Πάφος ως τουριστικός προορισμός και πώς θα ενδυναμώσει την θέση της στον παγκόσμιο χάρτη
Ryanair: Υπερδιπλασιάστηκαν στα €820 εκατ. τα κέρδη τριμήνου-Ισχυρή η ζήτηση για καλοκαιρινά ταξίδια
Βάζουν όρο για να πάνε σε συνάντηση οι συντεχνίες των ξενοδοχοϋπαλλήλων-Πυρετώδεις διεργασίες και για ΑΤΑ