Μ. Οδυσσέως: Συγκινεί η συμμετοχή στην καμπάνια για τον καρκίνο του μαστού

Ξεπέρασε κάθε προσδοκία η μέχρι στιγμής συμμετοχή του κοινού στη φετινή καμπάνια της ΚΕΑΝ για τον μήνα Οκτώβριο που αφορά στην πρόληψη του καρκίνου του μαστού, η οποία βρίσκεται σε εξέλιξη.

Όλοι πλέον έχουμε ακούσει το φετινό μήνυμα “Την 8η μέρα του κύκλου σου... Look after your oranges”, που αποτελεί συνέχεια του περσινού.

Όπως σημειώνει με ικανοποίηση στη συνέντευξη που μας παραχώρησε η Deputy Marketing Manager της KEAN Soft Drinks Μαρία Οδυσσέως το μήνυμα πέρασε και αγκαλιάστηκε ήδη από την κοινωνία, εκφράζοντας τη χαρά αλλά και τη συγκίνησή της για την εξέλιξη αυτή.

Ταυτόχρονα, η Μαρία Οδυσσέως η οποία φωτογραφήθηκε για τους σκοπούς της συνέντευξης, φορώντας και το μπλουζάκι της Καμπάνιας με τον αριθμό 8, αναφέρεται στην προσπάθεια αυτή της ΚΕΑΝ για ενίσχυση του πολυδιάστατου έργου της Europa Donna, εξηγεί τον τρόπο συμμετοχής του κοινού και ποιος είναι ο φετινός στόχος.

  • Πείτε μας λίγο τι συμβολίζει το 8 στο μπλουζάκι που φοράτε στη φωτογραφία και φυσικά για την καμπάνια της ΚΕΑΝ και όσα περιλαμβάνει.

Συμβολίζει το μήνυμα της φετινής καμπάνιας της ΚΕΑΝ για το μήνα Οκτώβριο για την πρόληψη του καρκίνου του μαστού. Ουσιαστικά, συνεχίζει την προσπάθεια που ξεκίνησε η περσινή, αντίστοιχη καμπάνια μας, που αποσκοπούσε στην ενημέρωση του κοινού για τη σημαντικότητα της αυτοεξέτασης μαστού. Φέτος, η καμπάνια μας εστιάζει στην καταλληλότερη ημέρα για την αυτοεξέταση, που είναι η 8η μέρα του κύκλου και θα διαρκέσει σχεδόν όλο τον Οκτώβριο, καθώς είναι ο μήνας πρόληψης κατά του καρκίνου του μαστού.

Untitled-52

  • Ποιο είναι το φετινό σας μήνυμα και ο συμβολισμός του;

Το μήνυμα της φετινής μας καμπάνιας είναι «Την 8η μέρα του κύκλου σου… Look after your oranges». Ουσιαστικά αποτελεί συνέχεια του περσινού μηνύματος «Look after your oranges», αλλά εμπλουτισμένου με την πληροφορία που αφορά την 8η μέρα του κύκλου. Θέλαμε το μήνυμά μας να είναι ξεκάθαρο, άμεσα αντιληπτό και να λειτουργεί σαν υπενθύμιση και προτροπή για αυτοεξέταση μαστού την 8η μέρα του κύκλου.

  • Σε ποιους απευθύνεται η καμπάνια σας;

Η καμπάνια μας απευθύνεται κυρίως σε γυναίκες άνω των 18 ετών, που είναι και η ηλικία που προτείνεται να ξεκινά η αυτοεξέταση. Βέβαια, καθώς ο καρκίνος του μαστού αφορά, σε μικρότερο βέβαια ποσοστό και άντρες, έχουμε φροντίσει στην καμπάνια να συμπεριλαμβάνονται ενημερωτικά υλικά που απευθύνονται και σε αυτούς.

  • Πώς προέκυψε αυτή η απόφαση της ΚΕΑΝ για να προχωρήσει σε αυτή την καμπάνια αρχικά πέρσι και να δίνει συνέχεια φέτος;

Κατανοώντας τη σημαντικότητα και το πολυδιάστατο έργο της Europa Donna, η ΚΕΑΝ κάθε χρόνο αγκαλιάζει την προσπάθειά της για την ευαισθητοποίηση και ενημέρωση του κοινού, για τον καρκίνο του μαστού. Μια εκ των ιδιοκτητών της ΚΕΑΝ, Εύη Παπαδοπούλου, η οποία υπήρξε κύριο μέλος της Europa Donna, συνείσφερε με κάθε δυνατό τρόπο την αγάπη, στήριξη και αλληλεγγύη σε όλες αυτές τις γυναίκες- μαχήτριες που παλεύουν καθημερινά με τον καρκίνο του μαστού – κάτι που θέλουμε να συνεχίσουμε και να αναπτύξουμε και εμείς με τη σειρά μας.

Θελήσαμε να χρησιμοποιήσουμε τη δημοφιλία του brand μας στα social media ώστε να ενημερώσουμε και να ευαισθητοποιήσουμε τον κόσμο για ένα τόσο σημαντικό ζήτημα, ενώ παράλληλα θέλαμε να στηρίξουμε και έμπρακτα το έργο της Europa Donna. Μέσα από αυτή την επιθυμία μας, γεννήθηκε η περσινή καμπάνια #LookAfterYourOranges, που πιστεύουμε ότι πέτυχε τον στόχο της.

Γι’ αυτό, φέτος αποφασίσαμε να τη συνεχίσουμε και να την εξελίξουμε, ώστε το κοινό να έχει μία ακόμα πιο ολοκληρωμένη ενημέρωση, τόσο για το πώς γίνεται η αυτοεξέταση όσο και για το πότε πρέπει να γίνεται. Κι αυτό γιατί πιστεύουμε ότι η καλύτερη ενημέρωση οδηγεί στην καλύτερη πρόληψη.

  • Τι καταφέρατε πέρυσι και που στοχεύετε φέτος;

Πέρυσι, καταφέραμε να συγκεντρώσουμε 1034 selfies από χρήστες του Instagram που έκαναν το σήμα της αυτοεξέτασης και προέτρεπαν τους αγαπημένους τους να κάνουν την αυτοεξέταση συνήθειά τους. Μέσω των selfies, φτάσαμε το ποσό των 3.000 ευρώ, το οποίο καταθέσαμε στη Europa Donna Κύπρου. Λάβαμε επίσης εκατοντάδες μηνύματα και σχόλια υποστήριξης από τον κόσμο.

Φέτος, ευελπιστούμε να τα πάμε ακόμα καλύτερα, να εκτεθεί όσο περισσότερος κόσμος γίνεται στο τόσο σημαντικό μήνυμα της καμπάνιας και να στηρίξουμε για άλλη μια χρονιά το έργο της Europa Donna Κύπρου.

  • Ποιος ο ρόλος του κοινού στη φετινή καμπάνια; Πού και πώς θα διατεθεί το ποσό που θα συγκεντρωθεί;

Το κοινό θα έχει πρωταγωνιστικό ρόλο προσφοράς, καθώς με κάθε φωτογραφία που θα δημοσιεύεται σχηματίζοντας τον αριθμό 8 και το hashtag #Day8LookAfterYourOranges, η ΚΕΑΝ θα δίνει 2 ευρώ στην Europa Donna Κύπρου, στηρίζοντας έτσι το έργο της. Μετά τη λήξη της καμπάνιας, το ποσό που θα έχει συγκεντρωθεί θα δοθεί ως επιταγή στη Europa Donna Κύπρου.

  • Δεν είναι η πρώτη φορά που η ΚΕΑΝ στέκεται δίπλα στην κοινωνία. Ποικίλουν οι δράσεις ΕΚΕ της εταιρείας. Ποιες είναι οι κυριότερες;

Η KEAN, παραμένοντας πιστή στην ιστορία και την παράδοσή της ως ένα δραστήριο μέλος της κοινωνίας, έχει αναπτύξει ένα πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνική Ευθύνης γύρω από 5 βασικούς πυλώνες: την ελάχιστη σπατάλη πόρων, την πράσινη επιχειρηματικότητα, τις κοινωνικές δράσεις, τη στήριξη της τοπικής οικονομίας και την προώθηση ενός υγιεινού τρόπου ζωής. Μέσα σε αυτά τα πλαίσια, υλοποιούνται ποικίλες δράσεις και στηρίζονται πολλές οργανώσεις, μεταξύ των οποίων η Europa Donna Κύπρου και η Κυπριακή Ομοσπονδία Ερασιτεχνικού Αθλητισμού Στίβου (ΚΟΕΑΣ), της οποίας είμαστε χορηγοί και στηρίζουμε τους αθλητές κάτω των 18 ετών.

  • Τι αναμένουμε στο μέλλον στο πλαίσιο των δράσεων ΕΚΕ από την ΚΕΑΝ;

Πρόσφατα, διεξήχθη το συνέδριο Let’s Get Real with Kean, όπου παρουσιάστηκαν τα ευρήματα έρευνας γύρω από τη χρήση των Social Media από τους Κύπριους νέους. Τα αποτελέσματα της έρευνας, πιστεύουμε θα συμβάλλουν ώστε να «βελτιώσουμε» και ίσως αναθεωρήσουμε ως ένα βαθμό, τη σχέση μας με τα συγκεκριμένα μέσα, αλλά και να ενημερωθούμε, τόσο οι νέοι όσο και οι μεγαλύτεροι σε ηλικία, για τις αρνητικές επιπτώσεις που μπορεί να έχουν αυτά τα μέσα. Πιστεύουμε ότι η γνώση αυτή είναι πολύτιμη για την κοινωνία μας, γι’ αυτό θα ακολουθήσει και η αντίστοιχη ενημερωτική social media καμπάνια της KEAN σε συνδυασμό με διάφορες άλλες διαδραστικές ενέργειες πάνω στο συγκεκριμένο θέμα. Εννοείται ότι ετοιμάζονται ήδη οι EKE δράσεις της ΚΕΑΝ για το 2024.

  • Τι να περιμένουμε από την ΚΕΑΝ το 2024;

Για το 2024 έρχονται πολλές νέες ενέργειες και «φρέσκιες» καμπάνιες. Θα σας κρατήσουμε σε αγωνία για ακόμη λίγο, διότι δεν μπορώ να πω περισσότερα αυτή τη στιγμή όμως, προετοιμαστείτε για μια δόση μοναδικής δράσης, ευθύνης και…κινητοποίησης. Η αναμονή θα αξίζει το κόπο 😊 Μείνετε συντονισμένοι!

900x506 5

Δειτε Επισης

Στη Δέσποινα Παναγιώτου-Θεοδοσίου το βραβείο Ισότητας Φύλων στη Ναυτιλία από IMO
Στο τεύχος Μαΐου του περιοδικού GOLD: The Shipping Forecast
Αντώνης Ρέμος-Ελένη Φουρέιρα: H συναυλία της χρονιάς στις 15 Ιουνίου στο Nammos Limassol
Πάνος Πέτρου: Αυτοί είναι οι στρατηγικοί στόχοι για διασφάλιση της ποιότητας στο ΓεΣΥ
Peter Moll: Οι υπηρεσίες cloud αλλάζουν τον τομέα της υγείας
Ξεκινά ο κύκλος δωρεάν διαδικτυακών εκπαιδεύσεων του #YouthEmpowered της Coca-Cola HBC Κύπρου
Ο αντιπρόεδρος του ΠΔΣ Νικόλας Τσαρδελλής μέλος της επιτροπής οικονομικών θεμάτων του CCBE
Εννέα καταξιωμένες σχεδιάστριες μόδας παρουσιάζουν μια σύγχρονη απόδοση της παραδοσιακής κυπριακής ενδυμασίας
Ρεκόρ παραγγελιών λουλουδιών μέσω Wolt για την Ημέρα της Μητέρας
Το Hope For Children τιμά την Παγκόσμια Ημέρα Γραμμών Βοηθείας για Παιδιά