Kiabi: Έρχεται δεύτερο κατάστημα, ανοίγει στο Neon Mall στην Πάφο

Μετά το άνοιγμα του πρώτου καταστήματος στην Κύπρο, στο Metropolis Mall στη Λανάρκα, η KIABI ανοίγει τώρα στο Neon Mall στην Πάφο.

Σε έναν χώρο πωλήσεων 1.300 τ.μ., αυτό το νέο κατάστημα θα προσφέρει μια μοναδική εμπειρία αγορών και μια πλήρη γκάμα για όλη την οικογένεια. Για τον σκοπό αυτό, το brand ένωσε τις δυνάμεις του με τη Hudson Cyprus Ltd μέσω μιας συνεργασίας που ξεκίνησε για το άνοιγμα του πρώτου καταστήματος στην Κύπρο. Στόχος είναι να γίνει πιο εύκολη η ζωή για τις κυπριακές οικογένειες και να γίνει η κορυφαία μάρκα στην πρώτη γραμμή της προσιτής μόδας για όλη την οικογένεια.

Σημειώνεται ότι η KIABI σκοπεύει να ανοίξει άλλα 3 καταστήματα στην Κύπρο έως το 2025.

«Είμαστε ενθουσιασμένοι που φέρνουμε μια τόσο συναρπαστική μάρκα αξίας στην Κύπρο που προσφέρει πιο προσιτή και ποιοτική μόδα στις κυπριακές οικογένειες. Η Πάφος είναι το δεύτερο κατάστημα στην στρατηγική επέκτασής μας σε μια τοποθεσία που πιστεύουμε ότι είναι ιδανική για εμάς. Πιστεύουμε ακράδαντα ότι αυτή θα είναι άλλη μία επιτυχία», δήλωσε ο Κυριάκος Ζηντίλης, Partner Hudson Kiabi στην Κύπρο.

Διαβάστε εδώ: Superhome Center: Αντίστροφη μέτρηση για το νέο κατάστημα στην Πάφο


Κατακτά νέες αγορές το γαλλικό brand

Με παρουσία σε 24 χώρες με ένα δίκτυο 538 φυσικών καταστημάτων, η KIABI προκαλεί τους ηγέτες του κόσμου της μόδας στην Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή, την Αφρική και τη Νότια Αμερική. Με μια διεθνή δυναμική ανάπτυξης, το φαβορί της Γαλλίας συνεχίζει να αναπτύσσει το concept του που προορίζεται για όλες τις οικογένειες, καθώς ανοίγει το δεύτερο κατάστημά του στην Κύπρο το 2023. Μαζί με τους συνεργάτες της, η KIABI στοχεύει να ενισχύσει τη θέση της ως κορυφαία μάρκα και να κατακτήσει νέες αγορές για να καλύψει τις ανάγκες όλων των οικογενειών ανοίγοντας σε τρεις νέες χώρες κάθε χρόνο.

«Η KIABI είναι to κορυφαίο γαλλικό brand μόδας και η μοναδική της ιδέα ταράζει τη διεθνή αγορά. Η σχέση ποιότητας τιμής, το ασυναγώνιστο στυλ και η βιώσιμη προσέγγισή μας, σε συνδυασμό με την τεράστια εμπειρία σε προσιτές ψηφιακές αγορές, μας κάνουν πραγματικά μοναδικούς. Σήμερα, οι προκλήσεις ανάπτυξης μάς οδηγούν οπουδήποτε υπάρχουν οικογένειες. Σκοπεύουμε να αναπτύξουμε συνεργασίες κάθε είδους και μέσω όλων των καναλιών, για να προσεγγίσουμε όσες περισσότερες οικογένειες μπορούμε. Η KIABI είναι ένας τοπικός λιανοπωλητής που επιθυμεί να «κάνει ευκολότερη την οικογενειακή ζωή» προσαρμόζοντάς τους σε κάθε αστική περιοχή και αγροτική περιοχή, φέρνοντάς τους βιώσιμες συλλογές και λύσεις». τόνισε ο François Haimez, KIABI International Leader KIABI.


Η KIABI επιδιώκει τη διεθνή της ανάπτυξη ανοίγοντας σε 3 νέες χώρες κάθε χρόνο

Αναπτύσσοντας το δίκτυο συνεργασιών της σε όλο τον κόσμο, η KIABI ακολουθεί μια πολυκαναλική προσέγγιση στη διεθνή ανάπτυξή της. Κάθε χρόνο, κατά μέσο όρο 3 νέες χώρες θα προστίθενται στη λίστα τοποθεσιών της επωνυμίας. Πέρα από τις περιοχές στις οποίες λειτούργησε πρόσφατα, η KIABI επιταχύνει την ανάπτυξη νέων υπηρεσιών, συμπεριλαμβανομένης της κάρτας επιβράβευσης, της παρουσίας στο Marketplace και της δοκιμής νέων μορφών. Αποστολή της να διευκολύνει την οικογενειακή ζωή και να φέρει τις καλύτερες υπηρεσίες της μόδας και της KIABI σε όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους.

Ανεξάρτητα από το μέγεθος, είτε είναι σε ένα εμπορικό κέντρο είτε στο κέντρο της πόλης, στους πρόποδες ενός οικιστικού κτηρίου ή σε ένα ψηφιακό κατάστημα με έναν συνεργάτη που μοιράζεται τις πελατοκεντρικές αξίες της KIABI, η προσέγγιση της μάρκας «εστιάζει στις οικογένειες», με προτεραιότητα στις τοπικές και εθνικές υπηρεσίες.

Δειτε Επισης

Φτάνει στο peak της χρονιάς η κίνηση στις υπεραγορές-Οι προσφορές «σώζουν» το αυξημένο κόστος
Σε εικονική λειτουργία με εικονικούς πελάτες το e-kalathi...Ο τρόπος λειτουργίας και εφαρμογής της πλατφόρμας
Μεγαλομέτοχος των Mall of Cyprus και Mall of Engomi με 77,8% η Pareto
Στον ξένο επενδυτή και με βούλα των μετόχων της Ermes η Superhome Center DIY-Αλλάζει χέρια η αλυσίδα
Τα νέα καταστήματα και υπηρεσίες στο Kings Avenue Mall-Μια ολοκληρωμένη εμπειρία αγορών
Διαμαρτύρονται οι καταστηματάρχες στο εμπορικό κέντρο Λάρνακας...«Ήταν λάθος ο χρόνος κατά τον οποίον ξεκίνησαν τα έργα»
Σ. Ατανάσοφ: Το μεγάλο στοίχημα του νέου επικεφαλής της Coca Cola Τρία Έψιλον-Προανήγγειλε μεγαλύτερες επενδύσεις
Πιο ακριβό το χριστουγεννιάτικο τραπέζι φέτος λόγω του κρέατος και των λαχανικών-Το παρατηρητήριο των τιμών
Όμιλος KEAN: Έμπρακτη υποστήριξη της κοινωνίας με στήριξη άνω των 80,000 ευρώ το 2024
Όμιλος Πηλακούτα: Υποδέχθηκε την R 1300 GS Adventure, νέο μέλος της οικογένειας BMW Motorrad