Powered by

Πιάνουν τόπο οι ψηφιακές καμπάνιες του Υφυπουργείου Τουρισμού

Οι ψηφιακές καμπάνιες του Υφυπουργείου Τουρισμού της Κύπρου φτάνουν σε περισσότερα από ένα δισεκατομμύριο έξυπνα τηλέφωνα ετησίως, δήλωσε ο υφυπουργός Τουρισμού Σάββας Περδίος.

Ο κ. Περδίος σημείωσε ότι το Υφυπουργείο σταμάτησε να ξοδεύει χρήματα για διαφημίσεις στην τηλεόραση, το ραδιόφωνο ή τα περιοδικά, λόγω του περιορισμένου προϋπολογισμού που διαθέτει σε σύγκριση με τις ανταγωνιστικές αγορές όπως η Τουρκία, η Ιταλία και η Ισπανία.

«Πρέπει να είμαστε πολύ στοχευμένοι και να λαμβάνουμε όσο το δυνατόν μεγαλύτερη αξία για τα χρήματα μας. Έτσι, η συντριπτική πλειοψηφία του μάρκετινγκ που κάνουμε είναι πλέον ψηφιακή. Μας δίνει την ευκαιρία να είμαστε πολύ ευέλικτοι, να προσεγγίζουμε πελάτες εκεί που θέλουν να προσεγγιστούν και μέσω των εκστρατειών μας προσεγγίζουμε περισσότερα από ένα δισεκατομμύριο έξυπνα τηλέφωνα ετησίως. Αυτός είναι ένας τεράστιος αριθμός», είπε.

Πρόσθεσε ότι οι αναζητήσεις για την Κύπρο σήμερα σε σύγκριση με το 2019 είναι 30% υψηλότερες και αυτό οφείλεται στο στοχευμένο ψηφιακό μάρκετινγκ.

«Για μια χώρα σαν εμάς που έχει πραγματικά αλλάξει την τουριστική της ταυτότητα, δεν υπάρχει καλύτερο εργαλείο από το διαδίκτυο για να διαδοθεί αυτό το μήνυμα», είπε.

Ανέφερε ακόμα ότι η χώρα έχει προχωρήσει, με τη βοήθεια του ψηφιακού μάρκετινγκ από την «εποχή του ήλιου και της θάλασσας» στην εποχή της Κύπρου ως ενός νησιού πλούσιου σε ιστορία και πολιτισμό, γεμάτη αυθεντικές εμπειρίες που είναι διαθέσιμες όλο το χρόνο, είναι προσβάσιμες σε όλους, σε πολύ μικρή απόσταση η μια από την άλλη.

Τόνισε επίσης τη σημασία ενός καλού ψηφιακού περιεχομένου λέγοντας ότι το Υφυπουργείο χρησιμοποίησε κυρίως τοπικές εταιρείες για τη δημιουργία αυτού του περιεχομένου, τονίζοντας ότι υπάρχουν πολλές καλές εταιρείες στην Κύπρο σε αυτό τον τομέα.

Αναφερόμενος σε παραδείγματα ψηφιακών εκστρατειών του Υφυπουργείου, ο Περδίος είπε ότι έχει λανσάρει τη διαδρομή «Heartland of legends», μια διαδρομή τριών χιλιάδων χιλιομέτρων αυθεντικών εμπειριών που περνά αποκλειστικά από τα βουνά, τις αγροτικές και τις απομακρυσμένες περιοχές της Κύπρου.

«Σε αυτή την πλατφόρμα μπορείτε να βρείτε όλες αυτές τις αυθεντικές εμπειρίες, δίνοντας την ευκαιρία στις μικρές επιχειρήσεις να προωθηθούν εύκολα στο κοινό. Τους βοηθήσαμε να ψηφιοποιήσουν αυτό που προσφέρουν και να το κάνουν διαθέσιμο στο κοινό», είπε ο κ. Περδίος.

Ανέφερε ακόμα ότι το Υφυπουργείο έχει δημιουργήσει πολλά σχέδια για να βοηθήσει στην ψηφιακή μετάβαση των επιχειρήσεων, υποστηρίζοντας οικονομικά τις επιχειρήσεις στον τουρισμό ώστε να γίνουν ψηφιακές.

Δειτε Επισης

Philippe Bone: Μεγαλόπνοα σχέδια για την Accor στην Κύπρο-Σχεδιάζει τουλάχιστον 40 ξενοδοχεία με δέκα έργα ήδη σε εξέλιξη
Ολοταχώς για μεγάλο ρεκόρ ο τουρισμός... Πάνε για να σπάσουν το φράγμα των τεσσάρων εκατομμυρίων οι αφίξεις
Στα καλύτερά του με άνοδο σε αφίξεις και έσοδα ο τουρισμός...Αύξηση της συνεισφοράς του τομέα στο ΑΕΠ
Νέες προσθήκες στο Trilogy Plaza-To πολυαναμενόμενο εστιατόριο που ανοίγει τις πόρτες του την άνοιξη
Ισπανία: «Καμπάνα» 179 εκατ. σε πέντε αεροπορικές για καταχρηστικές χρεώσεις
Γιατί ο ΠΑΣΥΞΕ απέρριψε την μεσολαβητική πρόταση και το μήνυμα Παναγιώτου για τη συλλογική σύμβαση στα ξενοδοχεία
Ολοκαίνουργια άφιξη από όμιλο PHC...Πόλος έλξης και game changer το νέο Caffè Nero στην Πλατεία Ελευθερίας
H στρατηγική συνεργασία της Emirates με τη flydubai...Οι επτά τρόποι με τους οποίους επωφελούνται οι επιβάτες
Ανατροπή με την συλλογική σύμβαση στη ξενοδοχειακή βιομηχανία-«Όχι» ΠΑΣΥΞΕ στην πρόταση Παναγιώτου
City of Dreams Mediterranean: Κατά €778,750 πλουσιότερος ο νικητής του πρωταθλήματος ρουλέτας