Powered by

Πιάνουν τόπο οι ψηφιακές καμπάνιες του Υφυπουργείου Τουρισμού

Οι ψηφιακές καμπάνιες του Υφυπουργείου Τουρισμού της Κύπρου φτάνουν σε περισσότερα από ένα δισεκατομμύριο έξυπνα τηλέφωνα ετησίως, δήλωσε ο υφυπουργός Τουρισμού Σάββας Περδίος.

Ο κ. Περδίος σημείωσε ότι το Υφυπουργείο σταμάτησε να ξοδεύει χρήματα για διαφημίσεις στην τηλεόραση, το ραδιόφωνο ή τα περιοδικά, λόγω του περιορισμένου προϋπολογισμού που διαθέτει σε σύγκριση με τις ανταγωνιστικές αγορές όπως η Τουρκία, η Ιταλία και η Ισπανία.

«Πρέπει να είμαστε πολύ στοχευμένοι και να λαμβάνουμε όσο το δυνατόν μεγαλύτερη αξία για τα χρήματα μας. Έτσι, η συντριπτική πλειοψηφία του μάρκετινγκ που κάνουμε είναι πλέον ψηφιακή. Μας δίνει την ευκαιρία να είμαστε πολύ ευέλικτοι, να προσεγγίζουμε πελάτες εκεί που θέλουν να προσεγγιστούν και μέσω των εκστρατειών μας προσεγγίζουμε περισσότερα από ένα δισεκατομμύριο έξυπνα τηλέφωνα ετησίως. Αυτός είναι ένας τεράστιος αριθμός», είπε.

Πρόσθεσε ότι οι αναζητήσεις για την Κύπρο σήμερα σε σύγκριση με το 2019 είναι 30% υψηλότερες και αυτό οφείλεται στο στοχευμένο ψηφιακό μάρκετινγκ.

«Για μια χώρα σαν εμάς που έχει πραγματικά αλλάξει την τουριστική της ταυτότητα, δεν υπάρχει καλύτερο εργαλείο από το διαδίκτυο για να διαδοθεί αυτό το μήνυμα», είπε.

Ανέφερε ακόμα ότι η χώρα έχει προχωρήσει, με τη βοήθεια του ψηφιακού μάρκετινγκ από την «εποχή του ήλιου και της θάλασσας» στην εποχή της Κύπρου ως ενός νησιού πλούσιου σε ιστορία και πολιτισμό, γεμάτη αυθεντικές εμπειρίες που είναι διαθέσιμες όλο το χρόνο, είναι προσβάσιμες σε όλους, σε πολύ μικρή απόσταση η μια από την άλλη.

Τόνισε επίσης τη σημασία ενός καλού ψηφιακού περιεχομένου λέγοντας ότι το Υφυπουργείο χρησιμοποίησε κυρίως τοπικές εταιρείες για τη δημιουργία αυτού του περιεχομένου, τονίζοντας ότι υπάρχουν πολλές καλές εταιρείες στην Κύπρο σε αυτό τον τομέα.

Αναφερόμενος σε παραδείγματα ψηφιακών εκστρατειών του Υφυπουργείου, ο Περδίος είπε ότι έχει λανσάρει τη διαδρομή «Heartland of legends», μια διαδρομή τριών χιλιάδων χιλιομέτρων αυθεντικών εμπειριών που περνά αποκλειστικά από τα βουνά, τις αγροτικές και τις απομακρυσμένες περιοχές της Κύπρου.

«Σε αυτή την πλατφόρμα μπορείτε να βρείτε όλες αυτές τις αυθεντικές εμπειρίες, δίνοντας την ευκαιρία στις μικρές επιχειρήσεις να προωθηθούν εύκολα στο κοινό. Τους βοηθήσαμε να ψηφιοποιήσουν αυτό που προσφέρουν και να το κάνουν διαθέσιμο στο κοινό», είπε ο κ. Περδίος.

Ανέφερε ακόμα ότι το Υφυπουργείο έχει δημιουργήσει πολλά σχέδια για να βοηθήσει στην ψηφιακή μετάβαση των επιχειρήσεων, υποστηρίζοντας οικονομικά τις επιχειρήσεις στον τουρισμό ώστε να γίνουν ψηφιακές.

Δειτε Επισης

Αυτό είναι το νέο δρομολόγιο της Wizz Air από το αεροδρόμιο Λάρνακας-Πότε αρχίζουν οι πτήσεις
Ν. Χατζηγεωργίου: Αρνητικές συνέπειες στην ξενοδοχειακή βιομηχανία από Airbnb, θετικές για οικονομία
Συμμετοχή Κύπρου στο έργο IndusTour-Interreg Europe για προώθηση βιομηχανικού τουρισμού μέσω ΕΤΑΠ Λευκωσίας
Συγκρατημένη αισιοδοξία για τον ελληνικό τουρισμό-Οι τρεις προκλήσεις
Συνεχίζεται η ψηφιοποίηση πληροφοριών από ΕΤΑΠ Πάφου-Σε εξέλιξη η δημιουργία 18 νέων έξυπνων πινακίδων
Τέσσερα βραβεία στα BTME 2025 για την Emirates-Καλύτερος αερομεταφορέας παγκοσμίως για 12η συνεχόμενη χρονιά
Elysium: Ανακαίνιση των 48 σουιτών επένδυση ύψους 10 εκατ.-Ανάμεσα στα κορυφαία ξενοδοχεία της Ευρώπης
Ετοιμάζεται να προσγειωθεί στο «Ελευθέριος Βενιζέλος» η IndiGo Αirlines-Οι σχεδιασμοί της εταιρείας
Γίνεται «παίχτης» για την Κύπρο η ρουμανική αγορά…Περιμένει περισσότερους από 100 χιλιάδες τουρίστες ο Κουμής
Ξεκινά απευθείας πτήσεις και από το αεροδρόμιο Πάφου η Wizz Air-Προορισμός το Γερεβάν