powered by

Business breakfast για τους στρατηγικούς συνεργάτες του CIM

Το Cyprus Institute of Marketing – The Cyprus Business School, διοργάνωσε την 9η συνάντηση των Στρατηγικών Εταίρων του την Τετάρτη 7 Σεπτεμβρίου 2022 και ώρα 9:30πμ. Την συνάντηση φιλοξένησε η TBWA/Entelia.

Το CIM έχει συνάψει μέχρι στιγμής 23 Στρατηγικές Συνεργασίες με τις κορυφαίες κυπριακές επιχειρήσεις και παγκόσμιους κολοσσούς με σκοπό την ανταλλαγή τεχνογνωσίας, πρόσβασης στην αγορά εργασίας και γενικότερα την ενδυνάμωση των σχέσεων μεταξύ του ακαδημαϊκού και επιχειρηματικού κόσμου. Οι Στρατηγικοί Συνεργάτες είναι μέχρι στιγμής –

1.         Τράπεζα Κύπρου

2.         Όμιλος ΧΑ Παπαέλληνας

3.         McDonalds

4.         ForexTime

5.         IBM

6.         Parimatch

7.         Cablenet

8.         Columbia Shipmanagement

9.         Tototheo Maritime

10.       Χαραλαμπίδης/Κρίστης

11.       KPMG

12.       GanDirect Insurance

13.       Iron Mountain

14.       Υπεραγορές Άλφα Μέγα

15.       Green Energy Group

16.       KEAN

17.       CYFIELD Group

18.       Remedica

19.       TBWA/Entelia

20.       UNICARS

21.        NAGA

22.        Elias Neocleous LLC

23.        Chrysostomides Advocates & Legal Consultants

Σκοπός είναι οι Στρατηγικοί Συνεργάτες να καλύψουν όλο το εύρος της οικονομίας και να αριθμούν στο μέγιστο 25.  Στην συνάντηση παρευρέθηκαν οι Διευθυντές Ανθρώπινου Δυναμικού και Μάρκετινγκ Στρατηγικών Συνεργατών.  

 

Οι Στρατηγικές Συνεργασίες αποδεικνύουν για ακόμα μια φορά περίτρανα τον ηγετικό ρόλο του CIM σαν το κατεξοχήν Κυπριακό Business School και ενδυναμώνει τις υπηρεσίες και την εκπαίδευση που προσφέρει στους φοιτητές του.

Δειτε Επισης

Αν. Ορθοδόξου: Οι εργαζόμενοι από τρίτες χώρες και η ανάγκη περαιτέρω απλοποίησης των διαδικασιών απασχόλησης
Α. Μουζουρίδης: Το οικονομικό αποτύπωμα του FIBA EuroBasket και η μοναδική ευκαιρία για τον ξενοδοχειακό τομέα
Ευαγγελία Ηλιάδου: Η μεγάλη ανταπόκριση του κοινού και ο στόχος της Pafilia για το Minthis Music Festival
Έτσι κτίζονται κορυφαίες επωνυμίες…H τέχνη του brand-building και πώς επιτυγχάνεται το δέσιμο της μάρκας με το κοινό
Οι ομάδες «Peellastic» και «MedschoolPal» εκπροσωπούν την Κύπρο στο φεστιβάλ νεανικής επιχειρηματικότητας GEN-E 2025
Προκηρύχθηκε διαγωνισμός για την κατασκευή κεντρικού σταθμού λεωφορείων Λάρνακας-Στα €7 εκατ. η αξία
Διευκρινήσεις Αρχής Λιμένων Κύπρου για την πυρκαγιά σε ιστιοφόρο σκάφος στην Μαρίνα Λάρνακας
Κινήθηκε σε ανοδική πορεία η βιομηχανική παραγωγή...Αυξημένη κατά 3,8% την περίοδο Ιανουαρίου-Απριλίου
Υιοθετήθηκαν 95 πλοία εταιρειών-μελών του ΚΝΕ από ισάριθμες τάξεις δημοτικών σχολείων σε όλη την Κύπρο
ΚΕΒΕ: Χαιρετίζει την πρόθεση εισαγωγής των μετοχών της Eurobank Α.Ε. στο ΧΑΚ