Οι «Αλφαμέγα» σε διεθνές συνέδριο για τον ψηφιακό μετασχηματισμό

Με τη συμμετοχή του Chief Information Officer των Υπεραγορών Αλφαμέγα, Ανδρέα Δημητρίου, πραγματοποιήθηκε στις 13 - 14 Σεπτεμβρίου στο Ντουμπάι το διεθνές συνέδριο «CIO Middle East», με επίκεντρο τις σύγχρονες εξελίξεις και καινοτόμες πρακτικές στην πληροφορική, την κυβερνοασφάλεια, τον ψηφιακό μετασχηματισμό και την τεχνητή νοημοσύνη.

Στο διεθνούς κύρους συνέδριο, συμμετείχαν ως ομιλητές διευθυντές πληροφορικής και τεχνολογίας από τις μεγαλύτερες εταιρείες της Μέσης Ανατολής, οι οποίοι κατέθεσαν την τεχνογνωσία τους πάνω στις επιμέρους θεματικές ενότητες της διοργάνωσης. Ο Chief Information Officer των Υπεραγορών Αλφαμέγα συμμετείχε σε συζήτηση τύπου πάνελ, με θέμα «Είναι το Metaverse η υπέρτατη omnichannel εμπειρία ψωνίσματος ή ακόμα ένα μέσο για να την πετύχουμε;». Οι συμμετέχοντες στο πάνελ συζήτησαν τις αλλαγές που θα επιφέρει το Metaverse στο λιανικό εμπόριο, καθώς και τις νέες προκλήσεις που σηματοδοτεί για την καταναλωτική εμπειρία ο ψηφιακός μετασχηματισμός.

Στην τοποθέτησή του, ο κ. Δημητρίου υπογράμμισε ότι οι εταιρείες καλούνται να πειραματιστούν και να κατανοήσουν τις δυνατότητες που προσφέρει το Metaverse, ώστε να συμβαδίσουν με τις νέες αγοραστικές και καταναλωτικές διαδρομές. Έκανε, επίσης, αναφορά στον τρόπο με τον οποίο θα εξελιχθούν τα ψώνια των πολιτών μέσα στο περιβάλλον του Metaverse, αναδεικνύοντας ως πλεονεκτήματα τη διευκόλυνση, την ταχύτητα αλλά και την προσαρμογή στις ατομικές ανάγκες του πελάτη. Ταυτόχρονα, επισήμανε ότι θα πρέπει να ληφθούν υπόψη και οι περιορισμοί που θα προκύψουν για ορισμένους καταναλωτές, προσθέτοντας πως τα τμήματα Έρευνας και Ανάπτυξης μεγάλων οργανισμών διεθνώς εργάζονται προκειμένου να αναπτύξουν την τεχνολογία που θα ξεπεράσει τους περιορισμούς αυτούς.

Συνολικά, οι συμμετέχοντες στο πάνελ αντάλλαξαν απόψεις για τις πρακτικές που καλούνται να υιοθετήσουν οι εταιρίες, προκειμένου να συντονιστούν με τις ανάγκες των digitally native πελατών, μέσα στο νέο ψηφιοποιημένο περιβάλλον. Κοινή παραδοχή των ομιλητών υπήρξε ότι τα όρια ανάμεσα στην ψηφιακή και την ενσώματη κατανάλωση ρευστοποιούνται και ότι το Metaverse θα αποτελεί στο μέλλον ένα σημαντικό μέρος της ζωής μας και ένα ισχυρό κανάλι πώλησης εταιρικών προϊόντων.

Σε δηλώσεις του με το πέρας των εργασιών του Συνεδρίου, ο κ. Δημητρίου ανέφερε: «Με μεγάλη χαρά συμμετείχαμε, σε ένα τόσο σημαντικό συνέδριο για τη σύνδεση της τεχνολογίας με την καταναλωτική εμπειρία. Σύμφωνα με πρόσφατες έρευνες, υπολογίζεται ότι μέχρι το 2026 περίπου το 15% των ανθρώπων θα περνά τουλάχιστον μία ώρα την ημέρα στο Metaverse. Αναπόφευκτα αυτό θα αλλάξει και τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι θα ψωνίζουν, στοιχείο που καλούνται να λάβουν σοβαρά υπόψη οι εταιρείες. Στις Υπεραγορές Αλφαμέγα, αναγνωρίζοντας τις ανάγκες της νέας εποχής, ήδη από το 2018 έχουμε ξεκινήσει το ταξίδι του ψηφιακού μετασχηματισμού. Παρέχουμε συνεχώς νέες υπηρεσίες και προϊόντα, βελτιώνοντας την εμπειρία ψωνίσματος των πελατών μας. Παράλληλα, προχωρήσαμε σε ψηφιοποίηση ολόκληρου του φάσματος των εσωτερικών μας διαδικασιών,  μειώνοντας σημαντικά το περιβαλλοντικό μας αποτύπωμα. Αμετάθετος στόχος μας παραμένει το να συνεχίσουμε στον δρόμο που μας έχει καθιερώσει στη συνείδηση των καταναλωτών, ως η πλέον σύγχρονη και καινοτόμος εταιρεία στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου».

Δειτε Επισης

Ο Γιώργος Πριφτάκης νέος Sales Director της Coca-Cola ΗΒC Kύπρου
Οι πρώτες μέρες λειτουργίας και πώς κινήθηκαν επισκεψιμότητα και πωλήσεις στο νέο Jumbo στην Λευκωσία
H εντυπωσιακή γκάμα προϊόντων του Mamas & Papas που ήρθε στο M&S Ακρόπολης (pic)
ΚΕΟ: Μοιράζει μέρισμα συνολικού ύψους €1,7 εκ. στους μετόχους της
Χρ. Καποδίστριας & Υιοί Λτδ: Ταξίδι στη Μεγάλη Βρετανία για 17 επαγγελματίες του δικτύου Castrol Service
Ξεχώρισε το ζυθοποιείο του Ομίλου Φώτος Φωτιάδης-Διεθνής πρωτιά ποιότητας για την Carlsberg Κύπρου
Stephanis: Oι Black Friday προσφορές ξεκίνησαν και έρχονται… περισσότερες
Τα υβριδικά αυξάνονται, τα βενζινοκίνητα μειώνονται, αλλά η ηλεκτροκίνηση δεν στροφάρει-Οι top σε εγγραφές μάρκες
Στο 1,6% ο εναρμονισμένος πληθωρισμός-Αυξημένος ο Δείκτης Τιμών Καταναλωτή
Καύσιμα: Έρευνα για διαφορετική τιμολόγηση μεταξύ επαρχιών ζητεί ο Σύνδεσμος Καταναλωτών