Οι καμπάνιες των brands και η αξιοποίηση της δύναμης των influencers

Τα τελευταία χρόνια οι influencers αποτελούν αναπόσπαστο μέρος των προωθητικών εκστρατειών των εταιρειών σε όλους τους τομείς, αφού έχουν τη δύναμη να επηρεάζουν το καταναλωτικό κοινό.

Η μεγάλη τάση του κλάδου συζητήθηκε διεξοδικά σε πάνελ που φιλοξένησε το 14ο Συνέδριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου.

Στη συζήτηση στρογγυλής τραπέζης συμμετείχαν οι Κωνστάντια Δημητριάδου Κωνσταντίνου, Founder & Director, Cal Creative Communication, ο Νικόλας Ιωαννίδης, παρουσιαστής και Instagrammer, και Θεόδωρος Χαραλάμπους, E-commerce Manager της Famous Sports.

Διαβάστε ακομά: 

Π. Μάρκου: Το κόστος του πολέμου για την Κύπρο και τα νέα ανοίγματα 

Περισσότεροι αλλά πιο...σφιχτοί φέτος οι τουρίστες στην Κύπρο 

Νέα φάση στο λίφτινγκ του παραλιακού πεζόδρομου Παραλιμνίου

Αρχή έκανε η κ. Δημητριάδου Κωνσταντίνου, σύμφωνα με την οποία ευθύνη των γραφείων επικοινωνίας είναι να καθοδηγούν τα brands, ώστε να παίρνουν τις σωστές αποφάσεις που αφορούν τις καμπάνιες τους. Όπως εξήγησε, τα εν λόγω γραφεία καλούνται να κάνουν αυτό που είναι σωστό και για το brand και για τον πελάτη, αλλά και για το ίδιο το γραφείο». Το να βρει μια εταιρεία τους ιδανικούς για μία εκστρατεία influencers χρειάζεται μεγάλη έρευνα, πρόσθεσε στη συνέχεια, για να εξηγήσει στο κοινό πως οι εκστρατείας πρέπει να γίνονται στη βάση ενός μακροπρόθεσμου πλάνου.

Eξίσου ενδιαφέροντα ήταν τα όσα είπε ο Νικόλας Ιωαννίδης, σύμφωνα με τον οποίο «οι influencers είναι τα περιοδικά της νέας εποχής». Όσο αφορά τις επιλογές που κάνουν οι ίδιοι οι influencers, ο Instagrammer έδωσε έμφαση στη διατήρηση της ταυτότητας:  «Οι instagrammers δεν πρέπει να αποδεχόμαστε όλες τις δουλειές. Πρέπει να έχουμε ταυτότητα». «Έχω πει πολλές φορές ‘όχι’», ανέφερε μάλιστα, εξηγώντας ότι οι εταιρείες πρέπει να ξέρουν το προϊόν «και σε ποιο influencer αντιστοιχεί».

Ο Θεόδωρος Χαραλάμπους καταπιάστηκε με το ζήτημα της εμπειρίας στον χώρο το οποίο βελτιώνει την κατηγοριοποίηση και την εικόνα των προιόντων και της κάθε εκστρατείας. «Με τη σωστή δουλειά και την ομάδα που έχουμε, είμαστε σε θέση να ανταπεξέλθουμε και να δουλέψουμε σε όλα τα στάδια με τους πελάτες», συμπλήρωσε ο E-commerce Manager της Famous Sports.

Δειτε Επισης

Tο FMCG Unit της CTC...Οι εταιρείες που το αποτελούν, ο πρωταγωνιστικός ρόλος στην αγορά και η πορεία εξέλιξης
Παπαέλληνας: Τέσσερις γυναίκες του ομίλου μιλούν για τα brands που εκπροσωπούν-Η δυναμική, το εύρος και η αποστολή
Επαναπιστοποίηση Υπεραγορών Αλφαμέγα και Bean Bar ως Great Place To Work®
Αγρότης: Επεκτάθηκε με νέο μεγάλο κατάστημα στην περιοχή ΓΣΠ
Γ. Τσακκιστός: Δεν έχει βοηθήσει τους καταναλωτές το «e-kalathi»... Γιατί δεν υπάρχει δυνατότητα μαζικής αναθεώρησης τιμών
Σε αρχηγό αστυνομίας και γραμματεία του Υπουργικού η έκθεση για Takata-Οι οδηγίες της Νομικής Υπηρεσίας
Στη δημοσιότητα το πόρισμα της Ερευνητικής Επιτροπής για τους Takata-Διαβάστε αυτούσια την έκθεση
Γ. Παπαναστασίου: Στηρίζει την στρατηγική Κομισιόν για αμοιβαία επωφελή εμπορική συμφωνία Ε.Ε.-ΗΠΑ η Κύπρος
Διάλογος Κομισιόν με επιχειρήσεις για τους κανόνες καταγωγής των προϊόντων
Δεκαπέντε χρόνια Leroy Merlin στην Κύπρο-Το όραμα και οι δεσμοί με τα κυπριακά νοικοκυριά και επαγγελματίες