Σύνδεσμος Τραπεζών: Να τεκμηριώσει τα περί αθέμιτων πρακτικών ο Μελάς

Σαφή απάντηση σε δηλώσεις του προέδρου του συνδέσμου ΣΥΠΡΟΔΑΤ, Κώστα Μελά, περί εμπλοκής τραπεζικών υπαλλήλων σε αθέμιτες πρακτικές κατά τη διαδικασία των εκποιήσεων ακινήτων, δίνει με ανακοίνωσή του ο Σύνδεσμος Τραπεζών Κύπρου. 

Σημειώνοντας πως διαχρονικά και έντονα τάσσεται υπέρ της διαφάνειας, της πλήρους νομιμότητας και της καλής συνεργασίας όλων των εμπλεκομένων φορέων, οργανισμών ή και ατόμων σε κάθε οικονομική συναλλαγή, επικοινωνία ή συζήτηση για επίλυση προβλημάτων, ο Σύνδεσμος τονίζει πως οι οποιεσδήποτε γενικεύσεις και καταγγελίες στη βάση «ψιθύρων», όπως ανέφερε ο κ. Μελάς, δεν βοηθούν, αλλά αντίθετα δημιουργούν καχυποψία, αμφιβολίες και αρνητικό κλίμα μεταξύ τραπεζών, πολιτών, επιχειρήσεων και πολιτείας.

Ως εκ τούτου, και για να διαλυθεί κάθε υπόνοια εφαρμογής αθέμιτων πρακτικών ή μεροληπτικού χειρισμού υποθέσεων μη εξυπηρετούμενων δανείων, ο Σύνδεσμος Τραπεζών Κύπρου διαμηνύει πως είναι λογικό και αυτονόητο ότι τέτοιες καταγγελίες πρέπει να τεκμηριώνονται στις αρμόδιες αρχές της χώρας και στις διοικήσεις των τραπεζών μελών μας για τον κατάλληλο χειρισμό.

Διαβάστε πιο κάτω αυτούσια την ανακοίνωση του Συνδέσμου Τραπεζών Κύπρου: 

Με ιδιαίτερη προσοχή παρακολουθήσαμε τις δηλώσεις του προέδρου του συνδέσμου ΣΥΠΡΟΔΑΤ, κ. Κώστα Μελά, στη μεσημβρινή εκπομπή του Sigma αναφορικά με την εμπλοκή τραπεζικών υπαλλήλων σε αθέμιτες πρακτικές κατά τη διαδικασία των εκποιήσεων ακινήτων. Καταρχήν σημειώνεται ότι τόσο οι διαδικασίες των εκποιήσεων, όσο και των τραπεζικών εργασιών ευρύτερα διέπονται από το πλέον αυστηρό νομικό, κανονιστικό και εποπτικό πλαίσιο.

Ταυτόχρονα, ο Σύνδεσμος Τραπεζών Κύπρου διαχρονικά και έντονα τάσσεται υπέρ της διαφάνειας, της πλήρους νομιμότητας και της καλής συνεργασίας όλων των εμπλεκομένων φορέων, οργανισμών ή και ατόμων σε κάθε οικονομική συναλλαγή, επικοινωνία ή συζήτηση για επίλυση προβλημάτων. Άλλωστε, με αυτήν ακριβώς την προσέγγιση είναι που -πολλάκις- έχουμε πραγματοποιήσει κατ’ ιδίαν επαφές και με τον ΣΥΠΡΟΔΑΤ, έχοντας μάλιστα καταλήξει σε συγκεκριμένες, κοινά συμφωνηθείσες, διαδικασίες και δημιουργία αποτελεσματικών μεθόδων επικοινωνίας για τον χειρισμό υποθέσεων μη εξυπηρετούμενων δανείων.    

Θεωρούμε ότι οποιεσδήποτε γενικεύσεις και καταγγελίες στη βάση «ψιθύρων» όπως σημείωσε ο κ. Μελάς, δε βοηθούν, αλλά αντίθετα δημιουργούν καχυποψία, αμφιβολίες και αρνητικό κλίμα μεταξύ τραπεζών, πολιτών, επιχειρήσεων και πολιτείας.

Ως εκ τούτου, για να διαλυθεί κάθε υπόνοια εφαρμογής αθέμιτων πρακτικών ή μεροληπτικού χειρισμού υποθέσεων μη εξυπηρετούμενων δανείων, είναι λογικό και αυτονόητο ότι τέτοιες καταγγελίες πρέπει να τεκμηριώνονται στις αρμόδιες αρχές της χώρας και στις διοικήσεις των τραπεζών μελών μας για τον κατάλληλο χειρισμό.

Δειτε Επισης

Υπεραγορές Αλφαμέγα: Ενδυνάμωση παρουσίας στην Πάφο με εξαγορά P. M.M. Papamichael Supermarket
Αναβάθμιση με ώθηση από ΑΞΕ και headquartering-Η συμβολή του Invest Cyprus και τι δηλώνει ο Ευγένιος Ευγενίου
Η οικονομία, οι αναβαθμίσεις και ένας Πρόεδρος στη δίνη του μηδενισμού και του αφορισμού
Κεντρική Τράπεζα: Σημαντική πρόοδος στην στρατηγική για χρηματοοικονομικό αλφαβητισμό στην Κύπρο
Η ψηφιακή ανθεκτικότητα στο επίκεντρο: Προετοιμασία για τη συμμόρφωση με τον κανονισμό DORA (video)
Γιορτή του επιχειρείν... Απόψε τα 11α ΚΕΒΕ Business Leader Awards (pics)
CBN Young Dragon Awards: Με συμμετοχή ρεκόρ, ολοκληρώνεται την Τρίτη η διαδικασία ψηφοφορίας από το κοινό
Αλλάζει η ατζέντα των διεθνών αναλυτών για τις ελληνικές τράπεζες
Ξ. Κονομής: Η πορεία προς το Net Zero, οι προκλήσεις για τις επιχειρήσεις και ο στόχος του 8ου Business Leaders Summit
Οι πρώτες μέρες λειτουργίας και πώς κινήθηκαν επισκεψιμότητα και πωλήσεις στο νέο Jumbo στην Λευκωσία