Σ. Γιάγκου: Κομβικός παράγοντας στο e-commerce ο συνεργάτης πληρωμών

Τη θέση ότι «οι τεχνολογικές λύσεις πρέπει να ερμηνεύονται από τις επιχειρήσεις, ώστε να λαμβάνονται σωστές στρατηγικές αποφάσεις», εξέφρασε η Στέφανη Γιάγκου, Head of Sales & Merchant Relations της JCC σε μια παρουσίαση του νέου μοντέλου που ακούει στο όνομα «phygital».

Μιλώντας ενώπιον του 14ου Συνεδρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου, η Head of Sales & Merchant Relations της εταιρείας είπε πως η εμπειρία του πελάτη, γενικότερα, θα πρέπει να είναι απλή και μοναδική. Για να γίνει εφικτό, τόνισε, πρέπει να υπάρξει ένας μοντέρνος συνεργάτης πληρωμών. «Τη δεδομένη στιγμή με τα γεγονότα που πρέπει να έχεις μπροστά σου, πρέπει να κάνεις την επιλογή», σχολίασε.

«Άλλαξε την εμπειρία του πελάτη σου μέσα στα καταστήματα», ήταν η προτροπή της κ. Γιάγκου στη συνέχεια που έδωσε ως παράδειγμα την δυνατότητα πληρωμών ακόμη κι από τους διαδρόμους των καταστημάτων, για αποφυγή αναμονής στην ουρά.

Η λογική του «όλα σε μία συσκευή» είναι επίσης ένα προσόν για εταιρείες που θέλουν να δραστηριοποιηθούν συνδυαστικά σε κατάστημα και διαδίκτυο.

Στις προτάσεις τις ήταν και τα gift cards, καθώς και οι κάρτες loyalty μέσω των οποίων ο πελάτης δέχεται πόντους επιβράβευσης.

Δειτε Επισης

Μ. Παναγιώτου: Μεγάλη η ψαλίδα μεταξύ παραγωγού και τελικών τιμών στον καταναλωτή
Η Σκλαβενίτης Κύπρου δίπλα στο προσωπικό της με ωφελήματα και παροχές
Τι... βγάζει το «e-κοφίνι»-Οι τιμές των οπωροκηπτευτικών στα σημεία λιανικής πώλησης
Ξεκίνησε το «e-κοφίνι»-Πού μπορείτε να το βρείτε και πώς να το αξιοποιήσετε
Της τελευταίας στιγμής για τα πασχαλινά τους ψώνια οι Κύπριοι-Πότε η κορύφωση της κίνησης στις υπεραγορές
Ζεσταίνεται η αγορά ενόψει Πάσχα-Η μάχη των προσφορών και το αδιαχώρητο στις υπεραγορές
Στοχευμένοι έλεγχοι Προστασίας Καταναλωτή σε καταστήματα πώλησης επίπλων
Kiabi: Ετοιμάζει κάθοδο στη Λευκωσία και μεγάλο άνοιγμα στο Mall of Engomi
Μειωμένες οι συνολικές πωλήσεις πετρελαιοειδών-Μικρή άνοδος στην αμόλυβδη βενζίνη
Ξάνθος Σαρρής: Η επέκταση της ΕΥΡΗΚΑ και η επόμενη γενιά