Ολύμπιος Τουμάζου: Προσαρμογή και ευελιξία η απάντηση στο χάος

H αστάθεια που δημιουργήθηκε μετά την Covid και τον πόλεμο της Ουκρανίας προκάλεσε μεγάλο πλήγμα στο λιανεμπόριο. Μιλώντας στο 19o Cyprus Grocery Retail Conference & Awards ο Ολύμπιος Τουμάζου Εκτελεστικός Πρόεδρος, RAI Consultants Ltd, είπε πως το λιανεμπόριο ανήκει στα «χαοτικά συστήματα».

Μίλησε για το φαινόμενο της πεταλούδας, την ανεπαίσθητη αλλαγή που μπορεί να προκαλέσει το χάος. «Είναι εντελώς αδύνατο να προβλέπουμε μακροχρόνια τι θα γίνει σε ένα χαοτικό σύστημα», είπε. Ερχόμενος στο λιανεμπόριο και σε συνδυασμό με το εν λόγω φαινόμενο, ο κ .Τουμάζου είπε πως η πρόβλεψη του κλάδου μπορεί να γίνει για τον επόμενο ένα χρόνο και αφορά στο πλαίσιό του.

Έκανε αναφορά σε τέσσερις πυλώνες, την οικονομία, τη συμπεριφορά του καταναλωτή, τις διεθνείς εξελίξεις και την τεχνολογία στο λιανεμπόριο, που παίζουν καθοριστικό ρόλο στο μέλλον της βιομηχανίας.

Σε ό,τι αφορά την οικονομία ο ομιλητής παρουσίασε τις εκτιμήσεις για το ΑΕΠ, ενώ στη συμπεριφορά του καταναλωτή αξιοσημείωτη είναι η ολοένα και μεγαλύτερη του προτίμηση σε υγιή τρόφιμα.

Ο πόλεμος στην Ουκρανία έχει «σκοτώσει» τη ψυχολογία του καταναλωτή με αποτέλεσμα η λιανική αγορά να έχει επηρεαστεί αρνητικά σχολίασε, ενώ σε παγκόσμιο επίπεδο διαπίστωσε και το γεγονός ότι κερδίζουν έδαφος οι συνέργειες μεταξύ εταιρειών, καθώς επίσης και οι στρατηγικές με κατεύθυνση τη βιώσιμη ανάπτυξη.

«Βλέπουμε μια σύζευξη του φυσικού και του ηλεκτρονικού καταστήματος», είπε ο κ. Τουμάζου, κάνοντας λόγο σε hybrid μορφές λειτουργίας του τομέα.

«Πρέπει να προσαρμοστούμε και να δείξουμε ευελιξία», τόνισε ο Εκτελεστικός Πρόεδρος, RAI Consultants Ltd καλώντας, τέλος, τους επιχειρηματίες του τομέα να παίρνουν πρωτοβουλίες και να είναι δημιουργικοί.

Δειτε Επισης

Φιλελεύθερο ανά την Ευρώπη το ωράριο των καταστημάτων-Τι κατέδειξε έρευνα της Βουλής
Κερδίζουν από τους ενοικιαστές τους Mall of Cyprus και Mall of Engomi
«Ανάβει» το παράνομο εμπόριο αντί να σβήνει το τσιγάρο η υψηλή φορολογία(έρευνα)
Μ. Παναγιώτου: Μεγάλη η ψαλίδα μεταξύ παραγωγού και τελικών τιμών στον καταναλωτή
Η Σκλαβενίτης Κύπρου δίπλα στο προσωπικό της με ωφελήματα και παροχές
Τι... βγάζει το «e-κοφίνι»-Οι τιμές των οπωροκηπτευτικών στα σημεία λιανικής πώλησης
Ξεκίνησε το «e-κοφίνι»-Πού μπορείτε να το βρείτε και πώς να το αξιοποιήσετε
Της τελευταίας στιγμής για τα πασχαλινά τους ψώνια οι Κύπριοι-Πότε η κορύφωση της κίνησης στις υπεραγορές
Ζεσταίνεται η αγορά ενόψει Πάσχα-Η μάχη των προσφορών και το αδιαχώρητο στις υπεραγορές
Στοχευμένοι έλεγχοι Προστασίας Καταναλωτή σε καταστήματα πώλησης επίπλων