Γιάννος Κρεμμός: Συγκράτηση κόστους χωρίς εκπτώσεις στην ποιότητα

«Το όπλο μας απέναντι στον ανταγωνισμό και η κύρια στρατηγική μας είναι η συνεχής προσπάθεια για αύξηση της αξίας που προσφέρουμε στον πελάτη μας», αναφέρει ο διευθύνων σύμβουλος της Blue Island Γιάννος Κρεμμός, τονίζοντας πως αυτό επιτυγχάνεται με την ποιότητα των προϊόντων, την αξιοπιστία, τη βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη και με τη συνεχή εκπαίδευση και ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού της εταιρείας. 

Διαβάστε ακόμα: 

Δ. Καραντώκη: Φορτώνονται έξτρα κόστος εργοληπτικές και ξενοδοχεία 

Η νέα γενιά επιχειρηματιών της Λάρνακας σε ρόλο πρώτο 

Ανοίγει ξανά τις πόρτες του το Cyprotel Florida Hotel (photos) 

Cocoon Creations: Εξειδικευμένες λύσεις λογισμικού

Σε συνέντευξή του στο InBusinessNews, o κ. Κρεμμός μιλά για τα συστατικά που τον οδήγησαν στο πηδάλιο της Blue Island, ενώ εκφράζει τη συγκίνησή του για την υποψηφιότητά του στην κατηγορία Μάνατζερ κατά τα 14α IN Business Awards. «Είναι μεγάλη η ηθική ικανοποίηση που νιώθω αλλά και η υπερηφάνεια για την διευθυντική μου ομάδα και τα όσα έχουμε καταφέρει μαζί», σημειώνει. 

Είχατε κάποιον στο πλάι σας στα πρώτα σας βήματα;

Πέρα από τα ακαδημαϊκά μου προσόντα είχα ως μέντορά μου τον πατέρα μου Σταύρο Κρεμμό, ο οποίος με βοήθησε να γίνω ένας αποτελεσματικός ηγέτης στον επιχειρηματικό κλάδο, αναπτύσσοντας χαρακτηριστικά που ξεπερνούν τα διοικητικά καθήκοντα. Τέτοια είναι η ευελιξία, η επικοινωνία, η υπευθυνότητα, το θάρρος αλλά και η ταπεινοφροσύνη.

Ποιο είναι το ακαδημαϊκό σας υπόβαθρο που απετέλεσε και τη βάση για την επαγγελματική σας πορεία;

Είμαι απόφοιτος του Τμήματος Οικονομικών Επιστημών του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Επιπρόσθετα, είμαι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου από το Cyprus Institute of Marketing στον τομέα της Εταιρικής Διαχείρισης και Στρατηγικού Σχεδιασμού, καθώς και μεταπτυχιακού διπλώματος (ΜΑ) από το Πανεπιστήμιο Anglia Ruskin στον τομέα του Μάρκετινγκ και Καινοτομίας.

Τι σημαίνει για σας η υποψηφιότητά σας στην κατηγορία Μάνατζερ (Εις Μνήμην Άντη Χατζηκωστή);

Ήταν η πρώτη φορά που ήμουν υποψήφιος για βράβευση και πραγματικά με γέμισε συγκίνηση. Είναι μεγάλη η ηθική ικανοποίηση που νιώθω, αλλά και η υπερηφάνεια για την διευθυντική μου ομάδα και τα όσα έχουμε καταφέρει μαζί.

Το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα 

Ποιο είναι το ανταγωνιστικό σας πλεονέκτημα και σε ποια κατεύθυνση σας οδηγεί σήμερα ο ανταγωνισμός;

Το όπλο μας απέναντι στον ανταγωνισμό και η κύρια στρατηγική μας είναι η συνεχής προσπάθεια για αύξηση της αξίας που προσφέρουμε στον πελάτη μας. Αυτό επιτυγχάνεται με την ποιότητα των προϊόντων, την αξιοπιστία, τη βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη και φυσικά, με τη συνεχή εκπαίδευση και ανάπτυξη του ανθρώπινου μας δυναμικού.

Πώς βλέπετε το κυπριακό επιχειρείν ειδικότερα σε ό,τι αφορά τον τομέα σας;

Το περιβάλλον γίνεται απαιτητικότερο και συνεχώς μεταβάλλεται με αποτέλεσμα να απαιτεί να είσαι σε εγρήγορση, με αυξημένη αποφασιστικότητα και ανεπτυγμένη την κριτική σκέψη.

Ποιοι είναι οι άμεσοι στόχοι σας;

Ανάμεσα στους στόχους μου είναι η συγκράτηση του κόστους και η αποτελεσματικότερη χρήση των πόρων της εταιρείας χωρίς να γίνουν εκπτώσεις στην ποιότητα των προϊόντων και υπηρεσιών.

* Ο Γιάννος Κρεμμός, διευθύνων σύμβουλος της Blue Island ήταν υποψήφιος στην Κατηγορία Μάνατζερ (Εις Μνήμην Άντη Χατζηκωστή) στα 14α IN Business Awards.

Δειτε Επισης

Alphakat: Εργοστάσιο πυρόλυσης πλαστικών στην Κόσιη-Η εναλλακτική και ορθολογική διαχείριση αποβλήτων
Πόπη Τάντα: Τα 35 χρόνια καριέρας στον όμιλο Louis Hotels και ο τομέας της φιλοξενίας ως τρόπος ζωής
Όμιλος CTC: Η αναδιάρθρωση, η πώληση περιουσιακών στοιχείων διαχρονικά και το focus σε κερδοφόρες δραστηριότητες
Eurobank Holdings: Ενισχυμένα καθαρά κέρδη στην Κύπρο με Eurobank Cyprus και Ελληνική-Πάνω κατά 31,3% και στα €121 εκ.
Μεγάλη πτώση στις εγγραφές οχημάτων το τετράμηνο-«Βουτιά» 20,2% στα σαλούν τον Απρίλιο
Γίνεται «παίχτης» για την Κύπρο η ρουμανική αγορά…Περιμένει περισσότερους από 100 χιλιάδες τουρίστες ο Κουμής
Στον αστερισμό των 17ων IN Business Awards...Την ερχόμενη Τετάρτη η τελετή απονομής των βραβείων
Στρατηγική απόφαση του Ομίλου CTC για διάθεση των δραστηριοτήτων των πολυκαταστημάτων ERA
Πώλησε και τα πολυκαταστήματα ERA η Ermes-Στην Gencom που αναλαμβάνει όλες τις υποχρεώσεις έναντι του τυπικού ποσού του €1,00
15 χρόνια Lidl Κύπρου με 15 επιχειρηματικά ορόσημα που καθόρισαν την πορεία της