Ο υποτιμημένος τομέας της κάβας

Το κρασί έχει μια μακρά ιστορία αγάπης και ρομαντισμού που πηγαίνει 2.500 χρόνια πίσω στην εποχή της Αρχαίας Ελλάδας. Με το κρασί, συνδέεται κανείς με τη γη όπου καλλιεργούνταν τα σταφύλια, τους εργάτες  και με τους οινοποιούς που μετέτρεψαν τον «καρπό των θεών» σε κάτι αντάξιο των ναών τους. Έπειτα, υπάρχει η ατελείωτη ποικιλία του κρασιού, που μπορεί να ποικίλλει στη γεύση από ξηρό σε ζαχαρόγλυκο, από λιτό έως πλούσιο και πολύπλοκο, από ελαφρύ σαν το νερό έως παχύρρευστο σαν μέλι, και με μια τεράστια ποικιλία αρωμάτων.

Κατά μία έννοια, το κρασί είναι ιστορία: Είναι το μόνο ρόφημα που συνεχίζει να αλλάζει μετά την εμφιάλωση και που μετά από 20 ή και 50 χρόνια μπορεί να εκπλήξει και να χαροποιήσει. Η μακρά τους ιστορία καταδεικνύει και την κερδοφορία τους. Το κρασί πουλά και κερδίζει τον χρόνο. Ωστόσο, οι κάβες είναι αρκετά υποβαθμισμένες ειδικά στις υπεραγορές. Εκεί όπου επιλέγει ο περισσότερος κόσμος να αγοράσει τα είδη πρώτης ανάγκης.

Ο Συγγραφέας και Γευσιγνώστης Γιάννος Κωνσταντίνου έρχεται στο 19ο Cyprus Grocery Retail Conference & Awards και μας μιλά για τον «υποτιμημένο τομέα της κάβας». Μια παρουσίαση που από τον τίτλο της μπορεί κανείς να καταλάβει ότι η συζήτηση θα είναι άκρως ενδιαφέρουσα. Ο συγγραφέας θα αναλύσει ενώπιον του κοινού το πώς η κάβα, το πιο υποτιμημένο ίσως τμήμα μιας υπεραγοράς, είναι εκείνο με τις μεγαλύτερες δυνατότητες να ανεβάσει τόσο τον τζίρο της επιχείρησης όσο και την εικόνα της αυτή καθαυτή. Στην παρουσίαση θα γίνει μία προσπάθεια να καταγραφούν τα αίτια που οδηγούν στην υποτίμηση της κάβας, ενώ, ταυτόχρονα, θα καταγραφούν τρόποι για τη σταδιακή, ενημερωμένη και επιτυχημένη ανάπτυξή της.

Τα καίρια ζητήματα του κλάδου

Κορυφαία στελέχη από την κυπριακή αγορά και καταξιωμένοι ομιλητές από το εξωτερικό θα καταφθάσουν την Τετάρτη, 15 Ιουνίου 2022 στο Ξενοδοχείο Hilton Nicosia για να τοποθετηθούν σε καίρια θέματα που απασχολούν τη βιομηχανία.  Ενημερωθείτε από καταξιωμένους επαγγελματίες και ειδικούς για τις κυρίαρχες τάσεις στο λιανικό εμπόριο ώστε να αξιοποιήσετε πιο σωστά την τεχνολογία, δημιουργώντας συγκριτικά πλεονεκτήματα έναντι του ανταγωνισμού. Με την παρουσία σας θα αντιληφθείτε και θα αξιολογήσετε τις πραγματικές ανάγκες των καταναλωτών  και τον τρόπο με τον οποίο μπορεί να λειτουργήσει στο μέγιστο η στρατηγική μάρκετινγκ και διαφήμιση του Οργανισμού σας. Θα μπορείτε επίσης να ανταλλάξετε απόψεις για τα προβλήματα του κλάδου και να δικτυωθείτε με τους υπόλοιπους πρωταγωνιστές του τομέα. Κατά τη διάρκεια του Συνεδρίου, θα διεξαχθεί και η τελετή απονομής των IN Business Grocery Retail Awards, στο πλαίσιο της οποίας θα βραβευθούν τα FMCGs brands που διέπρεψαν στην Κύπρο την χρονιά που μας πέρασε.

Σε ποιους απευθύνεται

Το Συνέδριο απευθύνεται σε διευθύνοντες σύμβουλους, εμπορικούς διευθυντές, διευθυντές προμηθειών, brand managers και στελέχη από επιχειρήσεις που ασχολούνται με το χονδρικό και λιανικό εμπόριο προϊόντων ευρείας κατανάλωσης. Συγκεκριμένα, το περιεχόμενο καλύπτει τους προβληματισμούς και τις ανησυχίες στελεχών από: Εμπορικές Εταιρείες-Προμηθευτές Λιανικού Εμπορίου, Εταιρείες Λιανεμπορίου-Υπεραγορές, Πολυκαταστήματα-Καταστήματα, Αλυσίδες Διαρκούς Εξυπηρέτησης-Περίπτερα, Εταιρείες Logistics, Σύμβουλους Επιχειρήσεων, Εμπορικές Τράπεζες, Λογιστικά-Ελεγκτικά Γραφεία, Χρηματοοικονομικούς Οργανισμούς, Γραφεία Δημοσίων Σχέσεων & Διαφήμισης.

Για πληροφορίες και εγγραφές πατήστε εδώ.

 

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ

Οργανωτής: IMH

Κύριος Χορηγός: Υπεραγορές ΑΛΦΑΜΕΓΑ

Χορηγοί (μέχρι στιγμής): Christoudias Logistics, FlexFin, JCC, KEAN

Με τη στήριξη: Παγκύπριος Σύνδεσμος Λιανικού Εμπορίου, Παγκύπριος Σύνδεσμος Υπεραγορών, ECR Cyprus

Χορηγοί Επικοινωνίας: ALPHA Κύπρου, περιοδικό IN Βusiness, πόρταλ REPORTER

 

Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με την IMH:

Τηλέφωνο: 22505555 | Φαξ: 22679820

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com

Ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com

Δειτε Επισης

Φιλελεύθερο ανά την Ευρώπη το ωράριο των καταστημάτων-Τι κατέδειξε έρευνα της Βουλής
Κερδίζουν από τους ενοικιαστές τους Mall of Cyprus και Mall of Engomi
«Ανάβει» το παράνομο εμπόριο αντί να σβήνει το τσιγάρο η υψηλή φορολογία(έρευνα)
Μ. Παναγιώτου: Μεγάλη η ψαλίδα μεταξύ παραγωγού και τελικών τιμών στον καταναλωτή
Η Σκλαβενίτης Κύπρου δίπλα στο προσωπικό της με ωφελήματα και παροχές
Τι... βγάζει το «e-κοφίνι»-Οι τιμές των οπωροκηπτευτικών στα σημεία λιανικής πώλησης
Ξεκίνησε το «e-κοφίνι»-Πού μπορείτε να το βρείτε και πώς να το αξιοποιήσετε
Της τελευταίας στιγμής για τα πασχαλινά τους ψώνια οι Κύπριοι-Πότε η κορύφωση της κίνησης στις υπεραγορές
Ζεσταίνεται η αγορά ενόψει Πάσχα-Η μάχη των προσφορών και το αδιαχώρητο στις υπεραγορές
Στοχευμένοι έλεγχοι Προστασίας Καταναλωτή σε καταστήματα πώλησης επίπλων