powered by

Δάφνη Ροδίτου Τανγκ: Γιατί η IMH επεκτείνεται και στο ραδιόφωνο

Ως τη φυσιολογική εξέλιξη του τμήματος media της IMH και ως μια κίνηση που συνάδει απόλυτα με την στρατηγική ανάπτυξης που ακολουθεί η εταιρεία, χαρακτηρίζει τη συμφωνία την οποία συνήψε για εμπορική διαχείριση της SUPER MERCURY RADIO LIMITED, ιδιοκτήτριας εταιρείας του μουσικού ραδιοφώνου SUPER FM, η γενική διευθύντρια της IMH, Δάφνη Ροδίτου Τανγκ.Σε συνέντευξή της στο InBusinessNews, η γενική διευθύντρια της IMH αναλύει το σκεπτικό πίσω από την απόφαση της εταιρείας να επεκταθεί στον χώρο του ραδιοφώνου, εξηγώντας παράλληλα γιατί επέλεξε να το πράξει μέσα από την εμπορική διαχείριση, ειδικά, του SUPER FM.

Αναφερόμενη στον στόχο που η ΙΜΗ, ως η νέα διαχειρίστρια του σταθμού, θέτει για τον SUPER FM, η Δάφνη Ροδίτου Τανγκ τονίζει πως δεν μπορεί να είναι άλλος από το να παραμείνει ο καλύτερος και μεγαλύτερος μουσικός σταθμός στην Κύπρο. Ταυτοχρόνως, εμφανίζεται πεπεισμένη πως η αγορά θα στηρίξει την IMH και στο νέο της αυτό… super, όπως το χαρακτηρίζει, εγχείρημα.  

Διαβάστε ακόμη:

Στη διαχείριση της IMH o SUPER FM

Εμπορικός Διευθυντής στον Super FM ο Λούης Πολυκάρπου

H IMH επεκτείνεται και στον χώρο του ραδιοφώνου, μέσα από τη συμφωνία την οποία συνήψε για εμπορική διαχείριση του SUPER FM. Πώς προέκυψε αυτή η κίνηση από πλευράς της εταιρείας σας;

Η συμφωνία εμπορικής διαχείρισης του SUPER FM στην οποία προχώρησε η IMH, αποτελεί μέρος της υλοποίησης ενός πολύ συγκεκριμένου πλάνου ανάπτυξης βάσει του οποίου η εταιρεία μας πορεύεται διαχρονικά σε ό,τι αφορά όλους ανεξαιρέτως τους πυλώνες της επιχειρηματικής της δράσης. Τόσο δηλαδή σε ό,τι αφορά τα συνέδρια, τις εκθέσεις, τις εταιρικές εκδηλώσεις, αλλά βεβαίως και τα media.

Σε αυτό λοιπόν το πλαίσιο του αναπτυξιακού μας πλάνου, και ειδικότερα στην προκειμένη περίπτωση σε σχέση με τα media, κρίναμε πως είναι η κατάλληλη στιγμή και ότι έχει έρθει η ώρα η IMH να επεκταθεί και να αναπτυχθεί και στον χώρο του ραδιοφώνου, μέσω της διαχείρισης ενός ραδιοφωνικού σταθμού. Είναι θα μπορούσα να πω η συμφωνία για εμπορική διαχείριση του SUPER FM και η επέκταση της εταιρείας μας στα…ερτζιανά, η φυσιολογική εξέλιξη του τμήματος media της IMH και μια κίνηση που συνάδει απόλυτα με την στρατηγική ανάπτυξης την οποία ακολουθεί ο οργανισμός μας.

Διαβάστε ακόμα:

Κατασκευές: Εκτός ελέγχου οι αυξήσεις (πίνακας)

Ίσες ευκαιρίες ανέλιξης προσφέρει η McDonald’s Cyprus

Γιατί επιλέξατε τον χώρο του ραδιοφώνου για να επεκταθείτε αναφορικά με τα media; Αντιλαμβανόμαστε πως δεν ήταν τυχαία η συγκεκριμένη επιλογή…

Ασφαλώς και δεν ήταν τυχαία. Όπως έχω πει και πιο πάνω, στην IMH κινούμαστε στη βάση στοχευμένου πλάνου ανάπτυξης και οι όποιες στρατηγικές αποφάσεις λαμβάνουμε είναι πολύ καλά μελετημένες. Να απαντήσω όμως και στην ουσία της ερώτησής σας. Όπως είμαι σίγουρη πως και οι αναγνώστες σας πολύ καλά γνωρίζουν, η ΙΜΗ είναι ο αδιαμφισβήτητος market leader στην αγορά των corporate events και business media στην Κύπρο.

Με τη δημιουργία, περίπου προ επταετίας, της ειδησεογραφικής ιστοσελίδας Reporter, η IMH εισήλθε και στην αγορά της καταναλωτικής διαφήμισης. Με την επέκτασή της τώρα στο ραδιόφωνο, η εταιρεία μας έρχεται να συμπληρώσει το offering της στην καταναλωτική αγορά, αυξάνοντας την ροή εσόδων που αφορά την συγκεκριμένη αγορά, αφού θα διαχειρίζεται πλέον ένα από τα καλύτερα ενημερωτικά portals της Κύπρου, τον Reporter, και έναν από τους καλύτερους μουσικούς σταθμούς της χώρας, τον SUPER FM.

Διαβλέπετε δηλαδή ότι το ραδιόφωνο, όπως και οι ιστοσελίδες, συνιστούν για τους διαφημιζόμενους τα καλύτερα και αποδοτικότερα μέσα εκπλήρωσης των διαφημιστικών τους αναγκών;

Να ξεκινήσω κατ’ αρχάς με την αδιαμφησβήτητη διαπίστωση πως τα δύο μέσα μαζικής ενημέρωσης που αποδεδειγμένα αναπτύσσονται μέσα από τις δημογραφικές και τεχνολογικές διαφοροποιήσεις που συντελούνται, είναι οι ιστοσελίδες και το ραδιόφωνο. Ειδικότερα σε σχέση με το ραδιόφωνο, δεν υπάρχει η παραμικρή αμφιβολία πως ήταν και παραμένει ένα εξαιρετικό μέσο, τόσο για ενημέρωση όσο και για ψυχαγωγία, έχοντας μάλιστα αποδειχθεί καθ’ όλη τη διαδρομή του εξαιρετικά ανθεκτικό στο πέρασμα των χρόνων και στις κατά καιρούς αλλαγές που επήλθαν στη συμπεριφορά του καταναλωτικού κοινού.

Απ’ εκεί και πέρα, ναι, σαφώς και είναι ένα αποτελεσματικό μέσο διαφήμισης το οποίο προτιμούν οι διαφημιζόμενοι, αφού πρόκειται ταυτόχρονα για ένα value for money media, σχετικά φθηνό, ιδιαιτέρα για τα καταναλωτικά προϊόντα. Αυτός ο συνδυασμός της καλής σχέσης τιμής και αποδοτικότητας που το χαρακτηρίζει ως μέσο διαφήμισης, πολύ φυσιολογικά καθιστά το ραδιόφωνο, αν όχι πρώτη, σίγουρα σε περίοπτη θέση και ανάμεσα στις πρώτες επιλογές τους για την προώθηση των προϊόντων τους στην αγορά και στο ευρύ καταναλωτικό κοινό.    

Υπάρχει στην Κύπρο πληθώρα ραδιοφωνικών σταθμών, οι οποίοι δραστηριοποιούνται σε ένα κατά γενική ομολογία έντονο ανταγωνιστικό περιβάλλον. Γιατί η IMH επέλεξε να επεκταθεί στα ερτζιανά αποκτώντας την διαχείριση ειδικά του SUPER FM;

Ο SUPER FM είναι ένας ιστορικός ραδιοφωνικός σταθμός, ενώ-όπως και το σλόγκαν του αναφέρει- ως ο πρώτος μουσικός σταθμός της Κύπρου, αποτελεί ένα από τα πιο ισχυρά brands, με διαχρονική ηγετική παρουσία στον χώρο των μουσικών ραδιοφώνων στο νησί μας. Η επιτυχία του όλα αυτά τα χρόνια αποτυπώνεται στις σταθερά υψηλές ακροαματικότητες που καταγράφει, και οι οποίες αποτελούν το πλέον αδιάψευστο προσμετρήσιμο στοιχείο σε σχέση με την απήχησή του στο ραδιοφωνικό ακροατήριο της Κύπρου. Αναφερθήκατε κατά την διατύπωσή της ερώτησής σας στο έντονο ανταγωνιστικό περιβάλλον που υπάρχει στον χώρο του ραδιοφώνου. Είναι αλήθεια και θα συμφωνήσω μαζί σας πως αυτό συμβαίνει. Ήταν λοιπόν και αυτός ένας από τους λόγους για να προχωρήσουμε με τον SUPER FM.

Πώς ακριβώς το εννοείτε αυτό σε σχέση με την επιλογή του SUPER FM και το ανταγωνιστικό περιβάλλον; Μπορείτε να γίνετε πιο συγκεκριμένη και να μας το εξηγήσετε;

Ασφαλώς. Πρόκειται για ένα ραδιοφωνικό σταθμό με διεύθυνση και προσωπικό που είναι άριστοι γνώστες του αντικειμένου στην ολική του διάσταση, διαθέτουν απεριόριστη εμπειρία και γνωρίζουν πολύ καλά τον δρόμο που όχι απλώς σε οδηγεί, αλλά και, το σημαντικότερο, σε διατηρεί στην κορυφή. Ο SUPER FM διοικείται από μια συμπαγή ομάδα ανθρώπων άκρως επαγγελματιών, οι οποίοι βρίσκονται για χρόνια στον χώρο του ραδιοφώνου και δη στον συγκεκριμένο σταθμό, ξέρουν καλύτερα από κάθε άλλον ποια συνταγή και πότε πρέπει να ακολουθηθεί, ώστε ο SUPER FM να βρίσκεται πάντα σε πλεονεκτικότερη θέση έναντι του ανταγωνισμού.

Για παράδειγμα, η διοργάνωση διάφορων εκδηλώσεων, όπως είναι τα Super Music Awards, συνιστούν ενέργειες που συμβάλλουν στο μάρκετινγκ του σταθμού και συνάμα συνεισφέρουν στην κερδοφορία του. Θα έλεγα εν τέλει πως στον SUPER FM ως οργανισμό, διαβλέψαμε μια ιδιοσυγκρασία που συμβαδίζει με αυτή της IMH, μια φιλοσοφία που συμπλέει με την δική μας. Αυτή η παράμετρος είναι για εμάς εξόχως σημαντική και διαδραμάτισε με τη σειρά της καθοριστικό ρόλο για την λήψη της απόφασής μας να προχωρήσουμε στην ανάληψη της διαχείρισης του συγκεκριμένου ραδιοφωνικού σταθμού.  

Ως ο νέος διαχειριστής του SUPER FM, ποιος είναι ο στόχος που θέτει η IMH για τον σταθμό και πόσο αισιόδοξοι είστε ότι η αγορά θα ανταποκριθεί θετικά και θα στηρίξει το καινούργιο εγχείρημα της εταιρείας σας;

Αναφορικά με το πρώτο σκέλος της ερώτησής σας, αδιαπραγμάτευτος στόχος που θέτουμε ως IMH δεν μπορεί να είναι άλλος από το να παραμείνει ο SUPER FM ο καλύτερος και μεγαλύτερος μουσικός σταθμός στην Κύπρο. Σε σχέση τώρα με το δεύτερο, η εξαιρετική σχέση που η εταιρεία μας διατηρεί με όλες τις επιχειρήσεις της Κύπρου, η καλή εταιρική φήμη που διαθέτει και η ικανότητά της να καινοτομεί με επιτυχία σε όλους τους άξονες των δραστηριοτήτων της, αποτελούν το γερό υπόβαθρο επί του οποίου δικαιωματικά μπορούμε να στηρίζουμε την ακράδαντη πεποίθησή μας ότι η αγορά θα στηρίξει την IMH και στο νέο της αυτό… super εγχείρημα.   

Δειτε Επισης

Αρχίζει η αποπληρωμή του δανείου 6,3 δις από την Τρόϊκα-Καταβάλλεται το 2025 η πρώτη δόση ύψους 1,3 δις
Ποιοι είναι έξι μέτοχοι του Nicosia Mall και τι λένε για το success story του μεγαλύτερου εμπορικού κέντρου της Κύπρου
Τεράστιο ενδιαφέρον για τα νέα στεγαστικά του ΥΠΕΣ-Πόσες αιτήσεις υποβλήθηκαν σε 24 ώρες
Η σημασία της βιωματικής μάθησης και της προώθησης της επιχειρηματικής νοοτροπίας στα νέα άτομα
«Πάγωσε» η ανέγερση του νέου χιονοδρομικού κέντρου στο Τρόοδος-Πώς απαντά ο Χαράλαμπος Χριστοφίνας
Στο τεύχος Νοεμβρίου του περιοδικού GOLD: The accounting revolution
Τα μέτρα άμβλυνσης του κυκλοφοριακού και πώς θα κοπάσει το κομφούζιο στους δρόμους-Το πλάνο του Υπ. Μεταφορών
Δημήτρης Σκουρίδης: Οι επαφές με τη ΝΑSA, τα διαπιστευτήρια της Κύπρου και το «θαύμα» με τα Artemis Accords
«Λευκωσία Μαζί»: Η πρωτοποριακή ψηφιακή πλατφόρμα του Δήμου Λευκωσίας
Διαβουλεύσεις για γερά νεύρα στον κλάδο έτοιμου σκυροδέματος-Ανησυχίες για τις επιπτώσεις της απεργίας