Α. Κωτσαρέλη: Ενθουσιώδης η υποδοχή του H&M από τους Λεμεσιανούς

Μέρος της εμπορικής ζωής της Λεμεσού αποτελεί από την περασμένη Πέμπτη, 3 Μαρτίου, το Η&Μ στην οδό Ανεξαρτησίας 117 (πρώην ΕΣΕΛ). Ο χώρος έχει ανακαινιστεί πλήρως, καταλαμβάνει έκταση 1.400 τ.μ. και προσφέρει μία σύγχρονη αγοραστική εμπειρία.

Διαβάστε εδώ: Επίσημη πρώτη για το τριώροφο Η&Μ στη Λεμεσό-Αποκλειστικά πλάνα

Μιλώντας στο InBusinessNews με αφορμή το άνοιγμα του καταστήματος, η PR & Sustainability Manager της H&M, Άννα Κωτσαρέλη, κάνει ιδιαίτερη αναφορά στον μεγάλο ενθουσιασμό με τον οποίο η τοπική κοινότητα της Λεμεσού υποδέχθηκε τη νέα άφιξη.

«Το κόψιμο της κορδέλας πραγματοποιήθηκε σε εορταστικό κλίμα, τόσο εκ μέρους των πελατών που μας τίμησαν με την παρουσία τους, όσο φυσικά κι από την ομάδα του καταστήματος, που δούλεψε με αφοσίωση για να το κάνει πραγματικότητα», επισημαίνει σχετικά.

Διαβάστε ακόμη: 

Λουκιανός Ράφτης: Μονόδρομος η τεχνολογική εξέλιξη των επιχειρήσεων

Ελληνικά Πετρέλαια: Νέα στρατηγική πορεία και επενδύσεις €400 εκατ.

S&Ps: Παραμένουν συμπαγείς οι προοπτικές της κυπριακής οικονομίας

Κτίζει γερά θεμέλια για το 2022 ο τομέας των ακινήτων (πίνακες)

Νέες αυξήσεις στα καύσιμα εξατμίζουν τον μειωμένο φόρο κατανάλωσης

Το νέο τριώροφο κατάστημα
Σε ό,τι αφορά στο ολοκαίνουργιο κατάστημα, σύμφωνα με την κ. Κωτσαρέλη, αυτό προσφέρει μία σύγχρονη αγοραστική εμπειρία κι έναν μοναδικό συνδυασμό υψηλής ποιότητας μόδας και προσιτών τιμών, με γνώμονα την αειφορία.

«Στο νέο κατάστημα, θα ανακαλύψετε συλλογές για γυναίκες, άνδρες, εφήβους και παιδιά, ενώ στα ειδικά τμήματα θα βρείτε εσώρουχα, αξεσουάρ και αθλητικά είδη», προσθέτει.  

Πέραν, όμως, από το φυσικό κατάστημα, οι πελάτες έχουν τη δυνατότητα να πραγματοποιούν τις αγορές τους και στο ηλεκτρονικό κατάστημα της H&M.

Η φιλοσοφία της H&M
Η Η&Μ έκανε την είσοδό της στην αγορά της Κύπρου το 2016, με τα εγκαίνια του πρώτου της καταστήματος στη Λευκωσία. Όπως υπογραμμίζει η PR & Sustainability Manager της H&M, προτεραιότητα της εταιρείας είναι να αφουγκράζεται τις ανάγκες των πελατών της και να τους προσφέρει την καλύτερη δυνατή αγοραστική εμπειρία.

Καταλήγοντας, η κ. Κωτσαρέλη τονίζει ότι, παρόλο που το κάθε κατάστημα είναι ξεχωριστό, ο στόχος της H&M παραμένει αναλλοίωτος. Να δημιουργεί, δηλαδή, ένα εξατομικευμένο και φιλόξενο περιβάλλον, με επιδίωξη να εκπληρώνει και να ξεπερνά τις προσδοκίες των πελατών της.

Δειτε Επισης

Περιμένουν έγκριση από την Apple για το e-kalathi… Τι ζήτησε η αμερικανική εταιρεία για να συνάδει με το iOS
Επιστρέφει με όραμα το φρέσκο κυπριακό γάλα Χαραλαμπίδης
Νέους κανόνες για εγγραφή οχημάτων και ελέγχους για εκπομπές προτείνει η Κομισιόν
Η εξέλιξη των υπεύθυνων επιλογών στο κυπριακό καλάθι-Πώς η Lidl Κύπρου οδηγεί τη μετάβαση προς μια πιο συνειδητή και βιώσιμη κατανάλωση
Τραμπ: Μελετά νέες εξαιρέσεις στους δασμούς για τις αυτοκινητοβιομηχανίες
Σκίαση και ενεργειακή εξοικονόμηση...Η φιλοσοφία της Euroblinds
Σκλαβενίτης: Μετά την Έγκωμη, ο Ύψωνας-Άνοιξε το νέο κατάστημα στη Λεμεσό
Μ. Κωνσταντίνου: Ισχυρή και σε διαρκώς αναπτυσσόμενη πορεία η κυπριακή γαλακτοβιομηχανία-Ανοδικά και φέτος
Αξιοσημείωτη ανάπτυξη για Mall of Cyprus και Mall of Engomi-Ανθεκτικότητα στις προκλήσεις και δυνατό tenancy mix
Η κυκλοφοριακή ρύθμιση που προκρίνει για την Μακαρίου η Πρωτοβουλία «Λευκωσία-Πρωτεύουσα Κύπρου»