Οι δύο σχολές σκέψης των επιχειρήσεων της Μακαρίου για την λεωφόρο

Τις δύο σχόλες σκέψης που υπάρχουν γύρω από την ρύθμιση την οποία οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην Μακαρίου προκρίνουν ως την πλέον συμφέρουσα για την εμπορική λεωφόρο, ανέδειξε η πρόσφατη επιστολή μεγάλου αριθμού επιχειρηματιών προς τους αρμόδιους φορείς, με την οποία ζητούν όπως η υφιστάμενη προσωρινή μονοδρόμηση παραμείνει, παρέχοντας τη δυνατότητα διακίνησης στο ευρύ κοινό με ιδιωτικά αυτοκίνητα και λεωφορεία.

Στην επιστολή τους, οι προσυπογράφοντες επιχειρηματίες καταθέτουν έξι προτάσεις που κατά την εκτίμησή τους διασφαλίζουν την εμπορική βιωσιμότητα του συνόλου των καταστημάτων της περιοχής, διαφυλάττοντας ταυτόχρονα τις θέσεις εργασίας εκατοντάδων εργαζομένων. Ταυτοχρόνως, για σειρά λόγων τους οποίους επεξηγούν, διατυπώνουν την θέση τους ότι πρέπει να υπάρχει δυνατότητα διακίνησης από το ευρύ κοινό, με ιδιωτικά αυτοκίνητα και λεωφορεία.

Διαβάστε εδώ: Θέλουν Μακαρίου στα πρότυπα Oxford Street και Champs Elysees

Από την άλλη, η απόφαση του Ομίλου Χ.Α. Παπαέλληνας να παγοποιήσει τα επενδυτικά του πλάνα επί της Μακαρίου, ως αποτέλεσμα της έστω και προσωρινής αλλαγής του αρχικού σχεδιασμού με τη μονοδρόμηση και ελεύθερη διέλευση οχημάτων, καταδεικνύει την δεύτερη και ακριβώς αντίθετη σχολή σκέψης.

Υπενθυμίζεται ότι γνωστοποιώντας την συγκεκριμένη απόφασή του περί τα μέσα του περασμένου μήνα, ο Όμιλος Χ.Α. Παπαέλληνας τόνιζε, μεταξύ άλλων, πως «η αλλαγή του αρχικού σχεδιασμού, με τη μονοδρόμηση και ελεύθερη διέλευση οχημάτων και τις επακόλουθες συνθήκες ανομίας και ανασφάλειας των πεζών, μεταβάλλει ριζικά και αρνητικά τα δεδομένα απόδοσης αξίας του έργου προς τους πολίτες».

Διαβάστε εδώ: Παγώνει τα επενδυτικά του πλάνα στη Μακαρίου ο Όμιλος Χ.Α. Παπαέλληνας

Ανεξαρτήτως βεβαίως των διαφορετικών προσεγγίσεων από πλευράς επιχειρηματιών, η τελική απόφαση για την οριστική ρύθμιση που θα ισχύσει στην Μακαρίου εναπόκειται στον Δήμο Λευκωσίας, ο οποίος έχει επανειλημμένως τονίσει πως η υφιστάμενη μονοδρόμηση είναι προσωρινή και μέχρι να τεθεί σε λειτουργία το σύστημα ελέγχου της εισόδου εξουσιοδοτημένων αυτοκινήτων που προνοεί το σύστημα φωτοεπισήμανσης.

Συναφώς, σε πρόσφατες δηλώσεις του στο InBusinessNews, o πρόεδρος της επιτροπής κυκλοφοριακής διαχείρισης του Δήμου Λευκωσίας, Χρύσανθος Φάκας, επανέλαβε πως πρόθεση του Δήμου είναι να εφαρμοστεί ο αρχικός σχεδιασμός στην Μακαρίου. Υπέδειξε, ωστόσο, ότι βασική προϋπόθεση αποτελεί το θέμα της αυτόματης φωτοεπισήμανσης να προχωρήσει και νομικά.

Διαβάστε εδώ: Πότε τερματίζεται η μονοδρόμηση της λεωφόρου Μακαρίου

Όπως υπογράμμισε, ο Δήμος Λευκωσίας προβαίνει στα απαραίτητα διαβήματα που απαιτούνται για να τοποθετηθεί η σήμανση, όπως προβλέπεται στο πλάνο του αρχικού σχεδιασμού, κάτι που, όπως ανέφερε, αναμένεται να δούμε να συμβαίνει κατά τους επόμενους λίγους μήνες.

Δειτε Επισης

Οι συμφωνίες με την Αίγυπτο και η επόμενη μέρα-«Παραγωγή υπό προϋπόθεσεις σε 2,5 χρόνια από το τεμάχιο 6»
Σώτος Ιακωβίδης: Μια πραγματική πρόκληση και η προτεραιότητα του ομίλου MSJ το 2025
Έτοιμες οι υπεραγορές για την εποχή του e-kalathi...Στην πορεία οι συζητήσεις για προσθήκες
Η συνταγή της Τρ. Κύπρου για διατήρηση υψηλής κερδοφορίας-Οι πέντε βασικές προτεραιότητες και οι επί μέρους στόχοι
Το δυναμικό τοπίο των επενδύσεων στον τομέα της φιλοξενίας και τι προσελκύει τους επενδύτες στην Κύπρο
Αυτοί είναι οι βραβευθέντες των Leaders in Hospitality Awards
Μαρία Κουρούπη: H στρατηγική της Hermes Airports για ενίσχυση της αεροπορικής συνδεσιμότητας της Κύπρου
Μίλτος Μιχαηλάς: Ενισχύσαμε την κερδοφορία μας, κερδίσαμε σημαντικές μάχες στην αγορά-Η απαρχή ενός νέου κεφαλαίου για την Alpha Bank
Τα ΜΕΔ στις εταιρείες... Δυσκολεύονται να τα φέρουν βόλτα οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις-Τα στοιχεία της ΚΤΚ
Φιλοξενία: Οι εξατομικευμένες εμπειρίες, η απλοποίηση διαδικασιών και το κλικ σε βιώσιμους προορισμούς