MADOXX Lifestyle: Στην οδό των high end brands
07:30 - 21 Φεβρουαρίου 2022
Το ανήσυχο πνεύμα του Γιώργου Νικολάου ήταν εκείνο που τον ώθησε να πρωτοτυπήσει με ένα νέο concept, δημιουργώντας brands αντί επιχειρήσεις, μέσα από μια πιο lifestyle προσέγγιση και την εταιρεία MADOXX Lifestyle. Εκπροσωπεί αποκλειστικά high end brands, ενώ σύντομα θα δούμε τα σχέδιά του να επεκτείνονται με το άνοιγμα των Alice Coffee & Desserts franchise και WatchGallery.
H MADOXX Lifestyle ιδρύθηκε το 2009 με όραμα τη δημιουργία και εκτέλεση ιδεών στους τομείς του χονδρικού εμπορίου, της εστίασης και άλλων επενδύσεων, διατηρώντας μία πιο conceptual και lifestyle προσέγγιση. «Επιδιώκουμε να δημιουργούμε brands και όχι επιχειρήσεις», τονίζει χαρακτηριστικά ο κ. Νικολάου.
Επιλεγμένο portfolio
Η MADOXX Lifestyle γεννήθηκε σε αυτές τις βάσεις με στόχο την εισαγωγή fashion προϊόντων στην ελληνική και την κυπριακή αγορά. Όπως λέει, υπήρχε έντονα η αίσθηση πως απουσίαζε το affordable luxury από τις αγορές μας, ειδικότερα στον τομέα των ρολογιών και των κοσμημάτων: «Χρόνια αργότερα, με δύο κεντρικά γραφεία σε Αθήνα και Λεμεσό, η MADOXX Lifestyle συγκαταλέχθηκε στις κορυφαίες εταιρείες χονδρικής στο είδος της.
Εκπροσωπούμε αποκλειστικά high end brands ρολογιών, κοσμημάτων και electronic accessories και speakers, σε Ελλάδα και Κύπρο».
Το portfolio της εταιρείας περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, τα brands Daniel Wellington, Just Cavalli, Roberto Cavalli, Rosefield, Steamery Stockholm, Transparent Speaker, IAM Watches, Kreafunk και MANI BodyCare.
Κι άλλες επενδύσεις
Πέρα από τις δραστηριότητες στον τομέα της χονδρικής, στον όμιλο MADOXX ανήκουν το upcoming Alice Coffee & Desserts franchise, το οποίο ανοίγει τις πόρτες του για το κοινό τον προσεχή Απρίλιο και το WatchGallery Concept Shop franchise. Επίσης, η MADOXX Creative, η οποία παρέχει consulting και content creation σε μεγάλους οίκους του εξωτερικού, καθώς και κάποιες real estate επενδύσεις.
Σε διαφορετικούς τομείς
Μιλώντας για την πανδημία του κορωνοϊού και πώς ανέτρεψε τα σχέδιά του, ο κ. Νικολάου επισημαίνει την καθυστέρηση στην εξέλιξη των διαφόρων projects της εταιρείας: «Αναγκαστήκαμε να προσαρμόσουμε τους στόχους στα υφιστάμενα δεδομένα της αγοράς. Παράλληλα, έχουμε επικεντρωθεί στη δημιουργία μιας σειράς από brands, τα οποία απευθύνονται σε διαφορετικούς τομείς, μειώνοντας με αυτό τον τρόπο την έκθεσή μας σε μελλοντική επανάληψη ενός σεναρίου τύπου covid».
Ευέλικτοι στην αλλαγή
Συνεχίζοντας, εκφράζει την ανάγκη για συνεχή εξέλιξη και προσαρμογή στις εκάστοτε απαιτήσεις της αγοράς. «Αυτό αποτελεί τη μεγαλύτερη πρόκληση και ανησυχία για μένα», αναφέρει και προσθέτει: «Αυτό που θα ήθελα να αλλάξω στο κυπριακό επιχειρηματικό περιβάλλον είναι να υπάρχει περισσότερο open και forward thinking στους τομείς που δραστηριοποιείται ο καθένας. Τα δεδομένα αλλάζουν καθημερινά και οφείλουμε ως επιχειρηματίες να είμαστε ικανοί για αλλαγή σκέψης και νοοτροπίας σε τακτά χρονικά διαστήματα».
Νέα concepts και brands
Αναφερθείς τέλος στα σχέδιά του, τονίζει πως η φιλοδοξία του είναι να παρουσιάζει συνεχώς νέα concepts και brands, τα οποία θα αναβαθμίζουν τον τρόπο με τον οποίο εκλαμβάνεται μία εμπειρία και με τα οποία θα συνδέεται το κοινό.
Συνεργάτες/Partners: Epic, Hellenic Βank και University of Central Lancashire Cyprus (UCLan Cyprus)