Η Μαριτίνα Ψαρά Υπεύθυνη Επικοινωνίας στον Όμιλο Χ.Α.ΠΑΠΑΕΛΛΗΝΑΣ

Στο σύγχρονο επιχειρησιακό περιβάλλον, ο ρόλος της επικοινωνίας αποκτά όλο και μεγαλύτερη σημασία στην προσπάθεια επίτευξης των επιχειρησιακών στόχων, καθώς και στην προώθηση των καλών, βιώσιμων, εταιρικών πρακτικών.

Ο Όμιλος Χ.Α.ΠΑΠΑΕΛΛΗΝΑΣ, ανακοινώνει πως η Μαριτίνα Ψαρά αναλαμβάνει καθήκοντα Υπεύθυνης Επικοινωνίας και Εταιρικών Υποθέσεων. Στο πλαίσιο του νέου της ρόλου, θα συμβάλλει στην ανάπτυξη της ολιστικής θεώρησης της επικοινωνίας του Ομίλου, που περιλαμβάνει τα εσωτερικά και τα εξωτερικά κοινά, όπως εργαζόμενους, πελάτες, συνεργάτες, την ευρύτερη κοινωνία και τις σχέσεις με τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης.

Διαβάστε ακόμα:

Παγώνει τα επενδυτικά του πλάνα στη Μακαρίου ο Όμιλος Χ.Α. Παπαέλληνας

Η Μαριτίνα Ψαρά εντάχθηκε στο δυναμικό του Ομίλου το 2017. Με την ιδιότητα της Brand Manager Chanel, θέση την οποία κατείχε μέχρι πρόσφατα, ενίσχυσε ουσιαστικά την πρωταγωνιστική θέση του κορυφαίου διεθνούς οίκου στην κυπριακή αγορά.

Ο Όμιλος Χ.Α.ΠΑΠΑΕΛΛΗΝΑΣ, ο ισχυρότερος Όμιλος προϊόντων υγείας και ομορφιάς στην Κύπρο, υλοποιεί τη στρατηγική της επιχειρηματικής του ανάπτυξης, μέσα από κορυφαία προϊόντα, αναγνωρισμένες συνεργασίες, καινοτόμες υπηρεσίες και με προσήλωση στις αρχές της βιωσιμότητας. 

Δειτε Επισης

Το κληρονομικό δίκαιο στην Κύπρο... Η διαθήκη, τα καταπιστεύματα και η σειρά των κληρονόμων
ΠτΔ: Επιβεβαιώνεται η πορεία προόδου-Οι οίκοι αξιολόγησης αναγνωρίζουν τον κυβερνητικό σχεδιασμό
Ο Κεραυνός για την αναβάθμιση-«Η κυβέρνηση θα συνεχίσει να στηρίζει την οικονομία με υπεύθυνο τρόπο»
Θετικά μαντάτα από Fitch με αναβάθμιση της προοπτικής της κυπριακής οικονομίας σε θετική
Το brand story της Loacker και τα 40 χρόνια παρουσίας στην κυπριακή αγορά
Cali Resort: Το νέο πεντάστερο ξενοδοχείο της Louis Hotels για ενήλικες (photos)
Tο ψηφιακό τοπίο των τραπεζών: Τα μυστικά των πρωταγωνιστών για επιτυχή μετασχηματισμό
Προχωρά με τον διορισμό Χρηματοοικονομικού Επιτρόπου ο Πρόεδρος-«Δύο-τρία πρόσωπα στο μυαλό μου»
Νόμος για απεγκλωβισμό των εγκλωβισμένων αγοραστών ακινήτων-Τι προνοεί και τι αλλάζει
Στα χέρια των καταναλωτών το e-kalathi με ομόφωνη ψήφιση από τη Βουλή-Τι προβλέπει ο νόμος