Ψηφιακή Στροφή

Η τεχνολογία έχει φέρει ραγδαίες εξελίξεις στα τραπεζικά δρώμενα. Ο ανταγωνισμός πλέον, τόσο για τις τραπεζικές υπηρεσίες όσο και για τα προϊόντα που προσφέρονται, είναι παγκόσμιας κλίμακας. Οι παραδοσιακές τράπεζες δεν μπορούν παρά να εκσυγχρονιστούν, προσφέροντας στους πελάτες έξυπνη εξυπηρέτηση μέσα από τα εναλλακτικά κανάλια.

Ανταποκρινόμενη στις σύγχρονες απαιτήσεις, η Ελληνική Τράπεζα απλοποιεί τις διαδικασίες της, βελτιώνει το λειτουργικό της μοντέλο και προτρέπει τους πελάτες της να χρησιμοποιήσουν τα εναλλακτικά της κανάλια για αποτελεσματικότερη και ταχύτερη εξυπηρέτηση χωρίς χρεώσεις. 

Τα στοιχεία επιβεβαιώνουν ότι το κοινό έχει αγκαλιάσει την ψηφιακή στροφή της Τράπεζας, καθώς πέραν του 82% των συνολικών συναλλαγών πραγματοποιούνται μέσω των εναλλακτικών της καναλιών.

HELLENIC BANK MOBILE APP

Με φιλικό και ξεκάθαρο σχεδιασμό και ενσωματωμένα βιομετρικά χαρακτηριστικά, το ανανεωμένο Mobile App της Ελληνικής Τράπεζας προσφέρει σε περισσότερους από 200.000 εγγεγραμμένους χρήστες μια πραγματικά εύκολη τραπεζική εμπειρία. Σε λίγα δευτερόλεπτα ο χρήστης έχει πρόσβαση στους λογαριασμούς του, στις κάρτες και στις συναλλαγές του, ενώ με απλά βήματα μπορεί να μεταφέρει χρήματα, να πραγματοποιήσει τις πληρωμές που επιθυμεί και να εξοφλήσει λογαριασμούς κοινής ωφελείας. Η απήχηση της εφαρμογής άλλαξε ριζικά τον τρόπο που συναλλάσσονται οι πελάτες της Τράπεζας, καθώς το 97% των μεταφορών πραγματοποιείται πλέον μέσω του Online Banking. 

Το Contact Pay προσφέρει την επιλογή στους χρήστες να αποστείλουν ή να λάβουν χρήματα από και προς τις αποθηκευμένες επαφές τους, από και προς λογαριασμούς της Ελληνικής Τράπεζας. Ο χρήστης μπορεί να πραγματοποιήσει απεριόριστες μεταφορές χρημάτων εντός Ελληνικής Τράπεζας εντελώς δωρεάν και σε πραγματικό χρόνο.

ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟ ONLINE BANKING

Όλες οι υπηρεσίες του Mobile App είναι διαθέσιμες και μέσω του Web Banking, το οποίο προσφέρει στους πελάτες τη δυνατότητα να μεταφέρουν χρήματα σε άλλες τράπεζες εντός ΕΕ (SEPA), εντελώς δωρεάν για ποσά μέχρι €1000 και «κανονική» ημερομηνία εκτέλεσης. Επίσης, μπορούν να μάθουν και να εκτυπώσουν το ΙΒΑΝ τους, να πληρώσουν λογαριασμούς κοινής ωφελείας, να ανακτήσουν το PIN τους ή να παγοποιήσουν προσωρινά την κάρτα τους, να παραγγείλουν βιβλιάρια επιταγών, να αιτηθούν τη δημιουργία λογαριασμών, δανείων και ασφαλιστικών προϊόντων κ.ά.. Οι πελάτες έχουν τη δυνατότητα να εγγραφούν άμεσα στα ψηφιακά κανάλια της Τράπεζας μέσω διαδικτύου (http://www.hellenicbank.com/connect).

Στόχος είναι η συνεχής βελτίωση της εξυπηρέτησης που προσφέρει η Τράπεζα, η αυτοματοποίηση των διαδικασιών και ο εκσυγχρονισμός των λειτουργιών σε όλο το φάσμα των υπηρεσιών και προϊόντων της. Παράλληλα, με τα εναλλακτικά της κανάλια η Τράπεζα δίνει την ευκαιρία στους πελάτες της να εξυπηρετηθούν χωρίς επιπλέον χρεώσεις. Ταυτόχρονα, εργαλεία όπως η ψηφιακή υπογραφή βοηθούν προς αυτή την κατεύθυνση. Η ηλεκτρονική υπογραφή επιτρέπει στον πελάτη να υπογράφει ηλεκτρονικά τα προσωπικά του έγγραφα, τις συμβάσεις, τις συμφωνίες, τις παραγγελίες και τα έντυπά του, αντικαθιστώντας τη χειρόγραφη υπογραφή του.

«BOOK A MEETING»

Αποσκοπώντας στη διευκόλυνση του κοινού, η Ελληνική Τράπεζα προσφέρει την υπηρεσία «Book a meeting», μέσω της οποίας οι πελάτες της μπορούν να ορίσουν διαδικτυακά ένα ραντεβού με κάποιο λειτουργό, είτε σε κατάστημα είτε διαδικτυακά, για να εξυπηρετηθούν καλύτερα και γρηγορότερα.

Τα ραντεβού που διευθετούνται μέσω διαδικτύου καλύπτουν συγκεκριμένες υπηρεσίες, όπως πιστωτικές διευκολύνσεις (στεγαστικό δάνειο, δάνειο αυτοκινήτου ή άλλο, πιστωτική κάρτα), άνοιγμα λογαριασμού, επικαιροποίηση στοιχείων, σύνδεση στο Online Banking, ασφάλεια, γενικές πληροφορίες, Wealth & Investment services, Channels & Digital Products.

ΟΛΑ ΣΤΙΣ ΑΤΜ

Οι πελάτες μπορούν να εξυπηρετηθούν από 172 ΑΤΜ σε 78 σημεία παγκύπρια 24/7 και να πραγματοποιήσουν καθημερινές τραπεζικές εργασίες χωρίς χρεώσεις. Δεν είναι τυχαίο ότι πλέον το 57% των καταθέσεων και το 95% των αναλήψεων πραγματοποιείται στις ΑΤΜ.

Οι ΑΤΜ της Τράπεζας διαθέτουν σειρά δυνατοτήτων, όπως: ανέπαφη ανάγνωση καρτών (contactless), δωρεάν αναλήψεις και καταθέσεις, «έξυπνες» οθόνες αφής, πολλαπλή κατάθεση επιταγών, καθορισμό αγαπημένης συναλλαγής και κατάθεση μετρητών με άμεση πίστωση των συνδεδεμένων λογαριασμών ή της πιστωτικής κάρτας.

Επίσης, για την καλύτερη εξυπηρέτηση των επιχειρηματικών πελατών, υπάρχουν 11 μηχανές Cash360 coin και 5 Cash360 notes σε επιλεγμένα καταστήματα σε Λευκωσία, Λεμεσό και Λάρνακα, προσφέροντας τη δυνατότητα κατάθεσης μεγάλου όγκου κερμάτων με τη χρήση ειδικού κώδικα. Ταυτόχρονα, έχουν τοποθετηθεί «in lobby ATM» σε επιλεγμένα καταστήματα σε όλη την Κύπρο για μεγάλες καταθέσεις. Οι συγκεκριμένες μηχανές δέχονται μεγαλύτερο αριθμό χαρτονομισμάτων για πιο γρήγορη και ασφαλή εξυπηρέτηση εντός του καταστήματος.

Τέλος, έχοντας πάντα στόχο την αποσυμφόρηση των ταμείων και την άρτια εξυπηρέτηση των πελατών, οι εντατικές προσπάθειες για εξοικείωση των καταναλωτών με τα ψηφιακά κανάλια συνεχίζονται. Στα Connect Corners, εντός των καταστημάτων, οι πελάτες μπορούν να εκπαιδευτούν από τους Meeters Greeters στη χρήση των ψηφιακών καναλιών για τη δική τους ταχύτερη και ασφαλέστερη εξυπηρέτηση, ελαχιστοποιώντας την ανάγκη να επισκεφθούν κάποιο κατάστημα.

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ:

Τηλέφωνα: 8000 9999 (από Κύπρο - δωρεάν), +35722500500 (από εξωτερικό)

E-mail: contact@hellenicbank.com

Ιστοσελίδα: https://www.hellenicbank.com

Δειτε Επισης

Στην εποχή της digital-first εμπειρίας
Η τελευταία λέξη στις συναλλαγές
Ψηφιακή Στροφή
Πληρωμές νέας γενιάς
Digital Payments: Το νέο πρότυπο