Powered by

Bean Bar: Μεγαλώνει, εδραιώνεται και ετοιμάζεται για Μακαρίου

Για τα επιτεύγματα του Bean Bar κατά τον πρώτο χρόνο λειτουργίας του, καθώς επίσης και για τα σχέδια περαιτέρω επέκτασης του brand μιλά η General Manager του Bean Bar, Σόλια Κυπριανού.

Σε συνέντευξή της στο InBusinessNews, η κα. Κυπριανού αναφέρεται στις πυρετώδεις εργασίες για το προσεχές άνοιγμα καταστήματος στο ισόγειο του κτηρίου 360, στη Λεωφόρο Μακαρίου, το οποίο θα αποτελέσει τη ναυαρχίδα της αλυσίδας.

Στις προτεραιότητες βρίσκεται ακόμα το άνοιγμα Bean Bar εντός των Υπεραγορών Αλφαμέγα σε Σκαρίνου και Έγκωμη, ενώ έπεται συνέχεια.

Διαβάστε ακόμα: 

Ταυτόχρονα, η κ. Κυπριανού μιλά για τον έντονο ανταγωνισμό που επικρατεί στο market του καφέ και τον τρόπο με τον οποίο η αλυσίδα κινήθηκε προκειμένου να διαφοροποιηθεί, καθώς επίσης και για την επίδραση του πληθωρισμού στον τομέα.

Ένα χρόνο λειτουργίας συμπλήρωσε το Bean Bar. Τι πετύχατε τον πρώτο αυτό χρόνο;

Πριν από ένα χρόνο άρχιζε τη λειτουργία του το Bean Bar, ένα brand που δημιουργήσαμε με πολύ αγάπη και όρεξη. Επρόκειτο για μια εντελώς καινούργια αλυσίδα καφέ, η οποία έμπαινε σε έναv ήδη διαμορφωμένο και έντονα ανταγωνιστικό κλάδο. Αυτό όμως δεν μας φόβισε γιατί από την αρχή πιστέψαμε πολύ σε αυτό το project. Και επιβεβαιωθήκαμε με τον καλύτερο τρόπο.

Ο κόσμος αγκάλιασε το Bean Bar και τα προϊόντα του, δίνοντάς μας, μέσα σε αυτό τον πρώτο χρόνο, μια επιπλέον ώθηση και αυτοπεποίθηση ώστε να προχωρούμε τα σχέδια επέκτασης του brand. Η εμπιστοσύνη που μας έδειξαν από σχετικά νωρίς οι καταναλωτές, είναι, κατ’ εμένα, και το μεγαλύτερο επίτευγμα του Bean Bar. Το άνοιγμα, εξάλλου, οκτώ καταστημάτων σε ένα μόλις χρόνο, επιβεβαιώνει ότι το Bean Bar ήρθε για να εδραιωθεί.

 

 Σε ποιες περιοχές διαθέτει κατάστημα το Bean Bar;

Η αλυσίδα, διαθέτει μέχρι στιγμής εφτά καταστήματα εντός Υπεραγορών Αλφαμέγα. Πρόκειται για τα καταστήματα στην Ακρόπολη και τα Λατσιά στη Λευκωσία, στη Σκαρίνου, στο Κίτι και το Metropolis Mall, στη Λάρνακα, καθώς επίσης στα Πολεμίδια, στον Κάψαλο και στην Τριμίκλινη, στη Λεμεσό.

Το όγδοο κατάστημα της αλυσίδας, που λειτούργησε τον περασμένο Αύγουστο στο παλιό λιμάνι Λεμεσού, σηματοδοτεί την είσοδο του brand σε μια νέα φάση. Πρόκειται για το πρώτο αυτόνομο (εκτός Υπεραγορών Αλφαμέγα) κατάστημα της εταιρείας μας, το οποίο φιλοδοξεί να έρθει ακόμα πιο κοντά στους λάτρεις του καφέ.

H διαφοροποίηση και η ποικιλία

Ποια είναι εκείνα τα χαρακτηριστικά του Bean Bar που το διαφοροποιούν από τον ανταγωνισμό και που κάνουν το brand να ξεχωρίζει;

Σε αντίθεση με την πλειοψηφία των ανταγωνιστών του που αποτελούν γνωστές αλυσίδες του εξωτερικού, το Bean Bar είναι ένα εντελώς καινούργιο, brand, που δημιουργήθηκε από το μηδέν. Υπό αυτά τα δεδομένα, θα έπρεπε να συστηθεί στο καταναλωτικό κοινό, αναδεικνύοντας εκείνα τα χαρακτηριστικά της ταυτότητάς του που θα το διαφοροποιούσαν από τον ανταγωνισμό. Πρωτίστως με τον καλό καφέ και τα ποιοτικά και healthy προϊόντα του.

Απ’ εκεί και πέρα, στόχος μας ήταν να μεταφέρουμε το μήνυμα ότι το Bean Bar δεν είναι άλλη μια αλυσίδα καφέ, αλλά ένας νέος τρόπος ζωής που αποπνέει αυθεντικότητα και θετική ενέργεια, ένα νέο brand, που φέρνει φρεσκάδα, χαρά, είναι cool, στέλνει θετικά vibes και απευθύνεται σε ανθρώπους που τους χαρακτηρίζουν αυτά τα στοιχεία ή θέλουν να τα εντάξουν στη ζωή τους.

Να μεταδώσουμε ότι το Bean Bar αποτελεί ένα νέο «tribe» από θετικούς ανθρώπους με διαφορετικές ιδέες, αντιλήψεις και προτιμήσεις, οι οποίοι έχουν κοινό χαρακτηριστικό την αγάπη τους για ποιοτικό καφέ. Το brand μας σχεδιάστηκε με τρόπο που να εμπνέει θετικά vibes και να δημιουργεί μοναδικές αισθήσεις στους λάτρεις του καφέ, δίνοντας μια διαφορετική διάσταση στον όρο αλυσίδα καφέ.

Τι είδους καφέ προσφέρει το Bean Bar;

Σε αυτό λοιπόν το πλαίσιο ταυτίσαμε κάθε μια από τις ποικιλίες καφέ που προσφέρει το Bean Bar με μια διαφορετική διάθεση, δίνοντας στους καταναλωτές τη δυνατότητα να επιλέγουν κάθε φορά τη γεύση που ταιριάζει με τη διάθεσή ή τον χαρακτήρα τους. Η γεύση από τη Λατινική Αμερική απευθύνεται στους … cool τύπους, ενώ οι καφέδες από τη Νικαράγουα, την Κόστα Ρίκα και τη Βραζιλία παραπέμπουν στις διαθέσεις Calm, Wild και Alive αντίστοιχα.

Στο ίδιο πλαίσιο εντάσσεται και ο τρόπος με τον οποίο σχεδιάστηκαν τα καταστήματά μας. Οι εσωτερικοί χώροι του Bean Bar διαθέτουν ιδιαίτερη ταυτότητα, έντονο χαρακτήρα και χρώματα που ξεχωρίζουν. Στόχος μας να «εμβολιάζουμε» με θετικά vibes τους ανθρώπους που μας επισκέπτονται, με διάθεση να απολαύσουν τον καλό καφέ μας.

 

 «Δεν φοβηθήκαμε τον ανταγωνισμό»

Σας ανησυχεί ο ανταγωνισμός; Ποια είναι η μέχρι στιγμής ανταπόκριση των καταναλωτών;

Είναι γεγονός ότι ο αριθμός των ανταγωνιστικών εταιρειών που δραστηριοποιούνται στον τομέα είναι μεγάλος και το μέγεθος της αγοράς περιορισμένο. Όμως, η συνήθεια της αγοράς καφέ αποτελεί πλέον στοιχείο βαθιά ριζωμένο στην κουλτούρα των Κυπρίων.

Μελετώντας με προσοχή όλα τα δεδομένα, η Χ.Α. Παπαέλληνας Εμπορική, η οποία δραστηριοποιείται εδώ και χρόνια στο market του καφέ, πήρε την απόφαση να προχωρήσει ένα βήμα πιο πέρα και να δημιουργήσει το δικό της brand, αναγνωρίζοντας ότι υπάρχει χώρος για νέες αλυσίδες. Από την αρχή δεν αντικρίσαμε τον ανταγωνισμό με φόβο, αντίθετα το είδαμε ως μια ενδιαφέρουσα πρόκληση.

Όπως ανέφερα και πιο πριν, επικεντρωθήκαμε στο να προσδώσουμε στο brand μας, στοιχεία μοναδικότητας και ποιότητας, τα οποία θα μας διαφοροποιούσαν από τον ανταγωνισμό. Και το αποτέλεσμα μας δικαίωσε, καθώς από το πρώτο κιόλας διάστημα οι καταναλωτές ανταποκρίθηκαν θετικά. Tόσο ο ρυθμός ανάπτυξης του Bean Bar κατά τον πρώτο χρόνο λειτουργίας του, όσο και τα σχέδια μας για την περαιτέρω επέκτασή του τους επόμενους μήνες, αποτελούν την καλύτερη επιβεβαίωση για την σταδιακή εδραίωση του Bean Bar στην κυπριακή αγορά του καφέ.


 

Πληθωρισμός και νέα καταστήματα

Σε ποιο βαθμό επηρεάζει το market του καφέ η άνοδος του πληθωρισμού;

Αδιαμφισβήτητα, οι πληθωριστικές πιέσεις που καταγράφονται εδώ και σχεδόν ένα χρόνο και οι οποίες εντάθηκαν μετά την εκδήλωση του πολέμου στην Ουκρανία την προηγούμενη άνοιξη, έχουν επηρεάσει τα μέγιστα όλους τους τομείς της οικονομίας. Βλέποντας τις τιμές να εκτοξεύονται, ο καταναλωτής προσπαθεί να ανταπεξέλθει στα νέα δεδομένα, περιορίζοντας στο μέγιστο του δυνατού τις αγορές και τα έξοδά του.

Ταυτόχρονα, όμως, αισθάνεται την ανάγκη να ξεφύγει έστω και λίγο από τη δύσκολη καθημερινότητα. Ο διετής περιορισμός που επέβαλε η πανδημία ενέτεινε την ανάγκη των πολιτών για εξόδους και κοινωνικοποίηση, φαινόμενο που εκδηλώνεται έντονα τους τελευταίους μήνες που ο Covid-19 βρίσκεται σε ύφεση. Η απόλαυση ενός καφέ με φίλους ή η έξοδος για καφέ είναι μια ευχάριστη νότα. Και η επιλογή του «καφέ» γίνεται συνειδητά, καθώς αποτελεί είδος οικονομικά προσιτής ψυχαγωγίας.

Ποια είναι τα επόμενα επιχειρηματικά βήματα του Bean Bar; Να περιμένουμε νέα ανοίγματα ή νέες κινήσεις;

Την περίοδο αυτή εργαζόμαστε πυρετωδώς για το άνοιγμα, σύντομα, του μεγάλου καταστήματος Bean Bar στο ισόγειο του κτηρίου 360 στη Λεωφόρο Μακαρίου στη Λευκωσία. Το συγκεκριμένο κατάστημα θα αποτελεί τη ναυρχίδα μας, για αυτό και εργαζόμαστε με μεγάλο ενθουσιασμό σε αυτό το project. Στόχος μας, είναι να δημιουργήσουμε έναν ιδιαίτερο χώρο στα πρότυπα της ευρύτερης φιλοσοφίας του brand, στον οποίο πέραν από τα γνωστά χαρμάνια καφέ και προϊόντα μας, θα σερβίρεται πρωινό, brunch και μεσημεριανό.

Από το απόγευμα και μετά, το κατάστημα θα προσφέρει ένα πιο lounge κλίμα υπό τους ήχους χαλαρής μουσικής. Ταυτόχρονα, σχεδιάζουμε τα επόμενα βήματα για την περαιτέρω επέκταση της αλυσίδας. Στις προτεραιότητες μας βρίσκεται το άνοιγμα Bean Bar εντός των Υπεραγορών Αλφαμέγα σε Σκαρίνου και Έγκωμη και έπεται συνέχεια. Επίσης, σύντομα θα διατίθενται προς πώληση στα καταστήματά μας, οι κόκκοι καφέ από τις ποικιλίες μας, για όσους επιθυμούν να απολαμβάνουν καφέ Bean Bar στο σπίτι τους.

Δειτε Επισης

Ολοταχώς για μεγάλο ρεκόρ ο τουρισμός... Πάνε για να σπάσουν το φράγμα των τεσσάρων εκατομμυρίων οι αφίξεις
Στα καλύτερά του με άνοδο σε αφίξεις και έσοδα ο τουρισμός...Αύξηση της συνεισφοράς του τομέα στο ΑΕΠ
Νέες προσθήκες στο Trilogy Plaza-To πολυαναμενόμενο εστιατόριο που ανοίγει τις πόρτες του την άνοιξη
Ισπανία: «Καμπάνα» 179 εκατ. σε πέντε αεροπορικές για καταχρηστικές χρεώσεις
Γιατί ο ΠΑΣΥΞΕ απέρριψε την μεσολαβητική πρόταση και το μήνυμα Παναγιώτου για τη συλλογική σύμβαση στα ξενοδοχεία
Ολοκαίνουργια άφιξη από όμιλο PHC...Πόλος έλξης και game changer το νέο Caffè Nero στην Πλατεία Ελευθερίας
H στρατηγική συνεργασία της Emirates με τη flydubai...Οι επτά τρόποι με τους οποίους επωφελούνται οι επιβάτες
Ανατροπή με την συλλογική σύμβαση στη ξενοδοχειακή βιομηχανία-«Όχι» ΠΑΣΥΞΕ στην πρόταση Παναγιώτου
City of Dreams Mediterranean: Κατά €778,750 πλουσιότερος ο νικητής του πρωταθλήματος ρουλέτας
Bean Bar: Συνδράμει το έργο του Hope For Children στηρίζοντας τα παιδιά