Οι επιχειρήσεις “Samoukale” ανακοινώνουν την τεχνολογία «MultiTag»

Η Samoukale Enterprises Ltd, ως κέντρο ανάπτυξης της εταιρείας AdTech Holding με έδρα την Κύπρο, ανακοίνωσε πρόσφατα ότι η ανάπτυξη της πρώτης φάσης της τεχνολογίας «MultiTag» για την βέλτιστης δημιουργίας εσόδων μέσω του διαδικτυακού κοινού, που ξεκίνησε στις αρχές του 2022, ολοκληρώθηκε με επιτυχία.

Η πρωτοποριακή αυτή τεχνολογία στοχεύει στην αύξηση της αποτελεσματικότητα δημιουργίας εσόδων από την επισκεψιμότητα σε ιστοσελίδες και κινητών, μέσω της βαθύτερης χρήσης της μηχανικής μάθησης και της προγνωστικής στόχευσης. Οι ουσιώδεις επενδύσεις στην έρευνα αυτή επέτρεψαν στην εταιρεία να χρησιμοποιήσει καλύτερα συστήματα υψηλού φορτίου, καθώς και μηχανισμούς παραγοντοποίησης.

Η «MultiTag» παρέχεται από ένα εκ των μεγαλύτερων παγκόσμιων διαφημιστικών δικτύων – την PropellerAds, μέλος του ομίλου AdTech Holding. Πριν από την "MultiTag", η PropellerAds χρησιμοποιούσε τις δικές της τεχνικές μεθόδους: εναλλαγές αλγορίθμων και ξεχωριστές μορφές διαφήμισης – όλες μαζί, αυτές οι τεχνολογίες δεν ήταν τόσο αποτελεσματικές ώστε να εξασφαλίσουν τη βέλτιστη κερδοφορία για τους πελάτες της εταιρείας - πάροχοι ψηφιακού διαφημιστικού χώρου στο διαδίκτυο.

Η τεχνολογία "MultiTag" έχει σχεδιαστεί για να αντιμετωπίζει αυτές τις ελλείψεις: επιτρέπει στους ιδιοκτήτες διαδικτυακού κοινού να επωφεληθούν από σημαντικά υψηλότερα ποσοστά κάλυψης επισκεψιμότητας και eCPM, ελαχιστοποιεί τις αποκλίσεις και παρέχει βελτιωμένη παροχή περιεχομένου και μορφή διαφημίσεων για τους επισκέπτες τους λόγω των συστημάτων τεχνητής νοημοσύνης. Συνοπτικά, η "MultiTag" μπορεί να αντιστοιχίσει τα χαρακτηριστικά και τις προτιμήσεις των χρηστών με την πιο κατάλληλη μορφή διαφήμισης.

Οι πελάτες της PropellerAds ήδη παρατηρούν τη διαφορά όσον αφορά το αυξημένο εισόδημα και την ευκολία χρήσης. Ωστόσο, η ανάπτυξη αυτής της έξυπνης τεχνολογίας απέχει ακόμη πολύ από την επίτευξη των πραγματικών δυνατοτήτων της. Οι τεχνικοί της Samoukale ισχυρίζονται ότι μόλις οριστικοποιηθεί και υιοθετηθεί, η 'MultiTag' θα γίνει ένας εντελώς νέος τρόπος δημιουργίας εσόδων από την επισκεψιμότητα κοινού, ξεπερνώντας κατά πολύ άλλες μεθόδους.

"Όταν δουλεύουμε πάνω στη "MultiTag", εστιάζουμε κυρίως σε αυτό που υπάρχει "κάτω από την επιφάνεια". Οι τεχνολογίες που αναπτύξαμε σίγουρα δεν είναι κάτι που υιοθετείται συνήθως από τη βιομηχανία τώρα. Προσπαθήσαμε να προχωρήσουμε πέρα ​​από τις τρέχουσες μεθόδους και τελειοποιήσουμε τους αλγόριθμους τεχνητής νοημοσύνης. Οι ειδικοί μας στη αξιολόγηση δεδομένων εφάρμοσαν την εκτεταμένη γνώση τους στην ανάλυση δεδομένων για να λύσουν τις πιο περίπλοκες προκλήσεις βελτιστοποίησης των πελατών μας. Χρειάστηκε πραγματικά τεράστια προσπάθεια για την ανάλυση των δεδομένων και τον καθορισμό των σημείων ανάπτυξης για την τεχνολογία μας", σχολίασε ο Nikolai Mikolaichuk, επικεφαλής της Core Ομάδας Ε&Α στη Samoukale.

Η εταιρεία επιβεβαιώνει την πρόθεσή της να τηρεί τα υψηλότερα πρότυπα όσον αφορά το απόρρητο των χρηστών και τα προσωπικά δεδομένα των πελατών της. Για το σκοπό αυτό, έχει διεξαχθεί πλήρης ανεξάρτητος έλεγχος ο οποίος περιλαμβάνει: αξιολόγηση της ποιότητας προβολής διαφημίσεων από την πλατφόρμα μας, την εποπτείας της διαφημιστικής καμπάνιας και των μηχανισμών φιλτραρίσματος μη έγκυρης κυκλοφορίας. Ως αποτέλεσμα, η PropellerAds και οι τεχνολογικές μέθοδοι που αναπτύχθηκαν από τη Samoukale έχουν αποκτήσει την πιστοποίηση του Διεθνούς Προτύπου Διασφάλισης Εγγυήσεων (ISAE) 3000 Type I Assurance Report.

Η Samoukale σκοπεύει να συνεχίσει την περαιτέρω ανάπτυξη της τεχνολογίας «MultiTag» με ιδιαίτερη έμφαση στους αλγόριθμους εξατομίκευσης διαφημίσεων που βασίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη.

Η Samoukale Enterprises Ltd είναι μια εταιρεία ανάπτυξης τεχνολογίας με έδρα την Κύπρο και ειδικεύεται σε εφαρμογές υψηλού φορτίου, τεχνητής νοημοσύνης και εφαρμογές για κινητά.

Η PropellerAds είναι ένα έργο του ομίλου AdTech Holding, μια παγκόσμια πλατφόρμα διαδικτυακής διαφήμισης που παρέχει ισχυρής απόδοσης υπηρεσίες μάρκετινγκ. Αυτή τη στιγμή, η εταιρεία μπορεί με υπερηφάνεια να δηλώσει περισσότερες από 12 δισεκατομμύρια εμφανίσεις διαφημίσεων καθημερινά.

Δειτε Επισης

Ο όρος «ψηφιακή πολιτότητα» και η «Σύνοδος για την Συμμετοχική Ψηφιακή Πολιτότητα»
PLATX: Μνημόνιο συνεργασίας με e& Egypt-Πού θα εστιάσει και τι υπογραμμίζει η συγκεκριμένη κίνηση
Το IN Business TV στο μεγάλο τεχνολογικό γεγονός Huawei Connect 2024 στο Παρίσι (video & pics)
AWS: Οι δυνατότητες του cloud, η παραγωγική τεχνητή νοημοσύνη και η επένδυση μεγατόνων στις ΑΠΕ
Human Centric: Αξιοποίηση εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης σε καινοτόμα προγράμματα κατάρτισης
Πώς ο ψηφιακός μετασχηματισμός λειτουργεί προς όφελος της επιχείρησής σας
Στις εγκαταστάσεις της Dynamic Works ο Επικεφαλής Επιστήμονας
Primetel Business Networking Event: Ο έμπιστος συνεργάτης της σύγχρονης κυπριακής επιχείρησης (video)
Στο διεθνές συνέδριο για θέματα τεχνολογίας «Tallinn Digital Summit» ο Ν. Δαμιανού-Σειρά επαφών στην Εσθονία
Παρουσίασε σε «Διπλωματικό Σαλόνι» στο Ισραήλ το οικοσύστημα έρευνας και καινοτομίας της Κύπρου ο Σκουρίδης