H OJO SUN&GLASSES, έχει ήδη δημιουργήσει ένα online περιοδικό και αριθμεί ήδη 2 τεύχη!

H OJO αντιλαμβανόμενη την έντονη ψηφιακή εποχή και τα νέα εργαλεία που αυτή προσφέρει, έχει δημιουργήσει ένα διαδικτυακό περιοδικό που αριθμεί ήδη 2 τεύχη, προσφέροντας ακόμη περισσότερα στο κοινό της!  

Εκεί, ο αναγνώστης μπορεί να περιηγηθεί σε διάφορα θέματα  που σχετίζονται άμεσα ή έμμεσα με την όραση, με τις νέες τάσεις της μόδας, άρθρα που έχουν σκοπό και γνώση  την υγεία των ματιών, να ενημερωθεί για τις νέες τεχνολογίες σε γυαλιά ηλίου και οπτικά αλλά και να γνωρίσει ακόμη περισσότερο την ιδέα και φιλοσοφία της Κυπριακής εταιρείας OJO και την προσφορά της στο κοινωνικό σύνολο.

Η OJO, πέραν του έργου που επιτελεί και προσφέρει, απευθύνεται στους συνανθρώπους μας και τους καλεί να δουν τη ζωή με μια νέα οπτική, χαμόγελο και αισιοδοξία, πάντοτε με ασφάλεια και στυλ σε προσιτές τιμές σε συνδυασμό με εξαιρετικής ποιότητας προϊόντα. Μια εταιρεία με σχεδόν 11 χρόνια εμπειρίας και κουλτούρας, που συνεχίζει να αναπτύσσεται και να γίνεται ακόμη πιο δυνατή, παρολές τις δυσκολίες και αντιξοότητες που αντιμετωπίζουμε στην καθημερινότητα μας.

Διαβάστε κι εσείς τις 2 αυτές εκδόσεις στην ιστοσελίδα / e-shop της OJO, στο https://ojosunglasses.com/ojo-digital-magazine και μάθετε περισσότερα για την OJO αλλά και όσα σας ενδιαφέρουν. Την ίδια στιγμή, ο επισκέπτης της σελίδας μπορεί να πραγματοποιήσει online αγορές, να δει τα νέα μοντέλα OJO και να διαλέξει από μια τεράστια ποικιλία γυαλιών, οπτικών και φακών επαφής.

Δειτε Επισης

Δημήτρης Κωνσταντίνου: Τα διδάγματα από τη Μέση Ανατολή και ποια λάθη πρέπει να αποφύγει το τοπικό λιανεμπόριο
Παναγιώτης Μπορέτος: Η διατήρηση του καταναλωτή απαιτεί κατανόηση των πραγματικών του αναγκών
Μάριος Λουκαΐδης: Αναμένεται σημαντική επιτάχυνση στις συγχωνεύσεις και εξαγορές-Η δυναμική του λιανεμπορίου στην Κύπρο
Η επόμενη μέρα των υπεραγορών...Τάσεις και προκλήσεις που διαμορφώνουν την νέα εποχή στο λιανικό εμπόριο τροφίμων
Μάριος Αντωνίου για e-kalathi: Να αποφεύγονται παρεμβάσεις που δημιουργούν στρεβλώσεις στο λιανεμπόριο-Η αγορά αυτορυθμίζεται
Στην...πρίζα και οι εταιρείες στον τομέα των τεχνολογιών φόρτισης-Έντονη ανησυχία για την περικοπή χορηγιών για ηλεκτρικά
Ξεκάθαρο μήνυμα ΠΑΣΥΛΕ για το DRS: «Το κόστος να μην μεταφερθεί σε υπεραγορές και καταναλωτές»
Ολύμπιος Τουμάζου: Το προφίλ του Κύπριου καταναλωτή-Με συμπεριφορές που θυμίζουν τη γάτα στα κεραμίδια
Αριστοτέλης Παντελιάδης: Η αγορά του λιανεμπορίου τροφίμων αλλάζει γρήγορα-Το «σκέτο online» ανήκει στο παρελθόν
Φρενάρουν την ηλεκτροκίνηση, αφήνουν οικονομικά εκτεθειμένες τις επιχειρήσεις-«Κοροϊδία, αδικία και ζημιογόνα πράξη»