H OJO SUN&GLASSES, έχει ήδη δημιουργήσει ένα online περιοδικό και αριθμεί ήδη 2 τεύχη!

H OJO αντιλαμβανόμενη την έντονη ψηφιακή εποχή και τα νέα εργαλεία που αυτή προσφέρει, έχει δημιουργήσει ένα διαδικτυακό περιοδικό που αριθμεί ήδη 2 τεύχη, προσφέροντας ακόμη περισσότερα στο κοινό της!  

Εκεί, ο αναγνώστης μπορεί να περιηγηθεί σε διάφορα θέματα  που σχετίζονται άμεσα ή έμμεσα με την όραση, με τις νέες τάσεις της μόδας, άρθρα που έχουν σκοπό και γνώση  την υγεία των ματιών, να ενημερωθεί για τις νέες τεχνολογίες σε γυαλιά ηλίου και οπτικά αλλά και να γνωρίσει ακόμη περισσότερο την ιδέα και φιλοσοφία της Κυπριακής εταιρείας OJO και την προσφορά της στο κοινωνικό σύνολο.

Η OJO, πέραν του έργου που επιτελεί και προσφέρει, απευθύνεται στους συνανθρώπους μας και τους καλεί να δουν τη ζωή με μια νέα οπτική, χαμόγελο και αισιοδοξία, πάντοτε με ασφάλεια και στυλ σε προσιτές τιμές σε συνδυασμό με εξαιρετικής ποιότητας προϊόντα. Μια εταιρεία με σχεδόν 11 χρόνια εμπειρίας και κουλτούρας, που συνεχίζει να αναπτύσσεται και να γίνεται ακόμη πιο δυνατή, παρολές τις δυσκολίες και αντιξοότητες που αντιμετωπίζουμε στην καθημερινότητα μας.

Διαβάστε κι εσείς τις 2 αυτές εκδόσεις στην ιστοσελίδα / e-shop της OJO, στο https://ojosunglasses.com/ojo-digital-magazine και μάθετε περισσότερα για την OJO αλλά και όσα σας ενδιαφέρουν. Την ίδια στιγμή, ο επισκέπτης της σελίδας μπορεί να πραγματοποιήσει online αγορές, να δει τα νέα μοντέλα OJO και να διαλέξει από μια τεράστια ποικιλία γυαλιών, οπτικών και φακών επαφής.

Δειτε Επισης

FT-Me: Η Toyota παρουσιάζει τη δική της εκδοχή για τις αστικές μετακινήσεις
Αύξηση 1,4% στον εναρμονισμένο Δείκτη Τιμών Καταναλωτή τον Απρίλιο
Στο μικροσκόπιο της ΕΠΑ ο ανταγωνισμός στη λιανική αγορά νωπού κρέατος αμνοεριφίων-Αυτεπάγγελτη έρευνα
Νέος διευθυντής του ΣΟΔΑΠ ο Γιάγκος Τσίβικος-Στο επίκεντρο το νοικοκύρεμα του οργανισμού και η αύξηση πωλήσεων
Ετήσια αύξηση 3,9% στις παραδόσεις αγελαδινού γάλακτος
Ανοίγει η Μακαρίου...Οι νέες ρυθμίσεις με την πλειοψηφική απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Λευκωσίας
Lidl: Στον δρόμο για να γίνει το ισχυρότερο movement brand στην Ευρώπη με νέα ταυτότητα η CRIVIT
Toyota: Κατασκευάζει κορυφαία μοντέλα με ρίζες στον μηχανοκίνητο αθλητισμό
CP Herbalist και Columbia Confectionery επιστρέφουν μόνιμα στο My Mall Limassol
Πολυκαταστήματα ERA: Με ποσοστό 16,67% μπαίνει στην Gencom η Φάις, συμφερόντων της οικογένειας Πολιτικός