Ο πετυχημένος διαγωνισμός της Coca-Cola HBC Κύπρου και οι δύο νικήτριες

Αυτό το καλοκαίρι, η Coca-Cola HBC Κύπρου πραγματοποίησε ένα πολύ πετυχημένο διαγωνισμό, μέσω των επίσημων σελίδων της σε Facebook και Instagram, στα πλαίσια της καμπάνιας της «Κάθε άδειο μπουκάλι έχει αξία», δίνοντας την ευκαιρία στους διαγωνιζόμενους να διεκδικήσουν μία Kipling Seoul backpack, κατασκευασμένη από ανακυκλώσιμες φιάλες αναψυκτικών PET 500ml. Οι τυχερές του διαγωνισμού Δέσποινα Αντωνίου και Γαβριέλλα Ιωάννου παρέλαβαν τα δώρα τους με μεγάλη χαρά!

Μέσα από τη νέα καμπάνια της με τίτλο «Κάθε άδειο μπουκάλι έχει αξία», η Coca-Cola HBC Κύπρου, ενισχύει την περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση του κοινού για το θέμα της ανακύκλωσης και επαναχρησιμοποίησης. H Εταιρεία υποστηρίζει ότι οι συσκευασίες αξίζουν και μπορούν να έχουν παραπάνω από μία ζωή.  Αυτό που είναι απόβλητο κάποιου αποτελεί πρώτη ύλη για κάποιον άλλο. Συνεπώς, θα πρέπει όλοι να υιοθετήσουμε την συνήθεια της ανακύκλωσης στην καθημερινότητα μας, για να δώσουμε την ευκαιρία στα υλικά αυτά  να επανενταχθούν, με την απαραίτητη διεργασία, στην παραγωγική διαδικασία, ως καινούργιες συσκευασίες και να μεταβούμε σε ένα πιο βιώσιμό τρόπο ζωής. 

Οι δύο εμβληματικές εταιρείες, Coca-Cola και Kipling, ακολουθώντας τις αρχές της κυκλικής οικονομίας, ένωσαν τις δυνάμεις τους για την δημιουργία μιας πρωτοποριακής συλλογής από ανακυκλωμένα υφάσματα, κατασκευασμένα από φιάλες αναψυκτικών PET 500 ml. Έτσι, μέχρι στιγμής, το ισοδύναμο 272,129 φιαλών PET, που θα κατέληγε σε απορρίμματα και χωματερές, έχει εξοικονομηθεί παράγοντας πολύ όμορφα προϊόντα!

Η The Coca-Cola Company υιοθετώντας πριν μερικά χρόνια το παγκόσμιο όραμα της για «Έναν Κόσμο Χωρίς Απορρίμματα», αναδιαμόρφωσε ουσιαστικά τη συνολική προσέγγιση για τις συσκευασίες των προϊόντων της, θέτοντας ως παγκόσμιο στόχο τη συλλογή και ανακύκλωση μέχρι το 2030, ποσότητας ίσης με το 100% των συσκευασιών της. Η μεγάλη απόφαση της Εταιρείας για συλλογή κάθε συσκευασίας που κυκλοφορεί στην αγορά και η προώθηση της ανακύκλωσης και επαναχρησιμοποίησής της, αποτελεί τη βασική στρατηγική προτεραιότητα για την Εταιρεία τα επόμενα χρόνια.

Δειτε Επισης

Το λιανικό εμπόριο στην εποχή του e-commerce...Οι στρατηγικές omnichannel και ο ανταγωνισμός σε ένα δυναμικό τοπίο
Αύξηση αξίας και όγκου κύκλου εργασιών λιανικού εμπορίου τον Μάρτιο
Takata: Τηλεφωνικό κέντρο από ΤΟΜ για πολίτες που δεν μπόρεσαν να κλείσουν ραντεβού για ανακλήσεις
Οι νέες τάσεις στον χώρο του convenience...Πώς αλλάζουν το παχνίδι μικρά καταστήματα και υπεραγορές της γειτονιάς
Νέα οδηγία από κατασκευαστή, ακινητοποιούνται υπό ανάκληση FORD λόγω Τakata-Δείτε την λίστα
Οι ανακατατάξεις στα FMCGs και η «χρυσή εποχή» των εξαγορών και συγχωνεύσεων στο λιανεμπόριο που έρχεται
«Σπούδασε Κρεοπώλης»: Επιχορηγημένο πρόγραμμα κατάρτισης κρεοπωλών από τις Υπεραγορές Αλφαμέγα
Τα βραβευθέντα προϊόντα των 12ων IN Business Grocery Retail Awards (pics)
IN Business Grocery Retail Award στην Pizza-Παραδοσιακά της Μαριάννας
IN Business Grocery Retail Award στα LA MOLISANA