Τηλεξυπηρέτηση πολιτών με τηλέφωνα, emails και βιντεοκλήσεις

Η Κυβέρνηση θα προχωρήσει στην τηλεξυπηρέτηση του κοινού μέσω τηλεφωνικών επικοινωνιών, emails και βιντεοκλήσεις, είπε σήμερα ο Υφυπουργός Έρευνας, Καινοτομίας και Ψηφιακής Πολιτικής κ. Κυριάκος Κόκκινος.

Σε δηλώσεις του στους δημοσιογράφους μετά τη συνεδρία του Υπουργικού Συμβουλίου, ο κ. Κόκκινος είπε ότι η Κυβέρνηση προχωρεί σε ολιστικό σχεδιασμό για την τηλεξυπηρέτηση των πολιτών, σημειώνοντας ότι έχουν ετοιμαστεί οι προδιαγραφές προκηρύσσεται ο διαγωνισμός τις επόμενες μερικές εβδομάδες.

Στόχος, είπε, είναι μέσα στον Σεπτέμβριο να προκηρυχθεί ο διαγωνισμός.

Πρόσθεσε ότι η τηλεξυπηρέτηση θα αρχίσει από το Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων και από τον Έφορο Εταιρειών, σημειώνοντας ότι το ίδιο σύστημα που θα υλοποιείται θα εξυπηρετήσει και τα υπόλοιπα Υπουργεία.

Δειτε Επισης

Bcentriqe.ai: Στρατηγική επέκταση στην Κύπρο για την εταιρεία με έδρα τη Silicon Valley-Φέρνει πρωτοποριακές λύσεις τεχνητής νοημοσύνης
Τεχνητή νοημοσύνη εν δράσει... Πώς το AI μεταμορφώνει επιχειρήσεις και κυβερνητικά συστήματα
Η τεχνολογία ως εργαλείο στα χέρια των επιχειρήσεων για αναδιαμόρφωση της εμπειρίας του πελάτη
Λευτέρης Γαροφαλάκης: «Η ασφάλεια δεν είναι αυτοσκοπός»-Το AI και η μετάβαση στα Windows 11
Khaliq Khan: Γιατί το ΑΙ μεταμορφώνει την έννοια της αξίας στους οργανισμούς
Mark Oost: Tα πραγματικά οφέλη των AI agents και της GenAI
Αργύρης Μακρυγεώργου: Η μεγάλη ειρωνεία πίσω από την ΤΝ
Σταμάτης Τσολακίδης: Στρατηγικός πυλώνας για κάθε οργανισμό η κυβερνοασφάλεια
Patrick Couch: Πώς να ξεκλειδώσετε την επιχειρηματική αξία της TN
Conor Lawlor: Μετασχηματισμός των εταιρειών με την ανάπτυξη AI Agents