Χρ. Στεφανής: Επιβιώνουν όσοι ανταποκρίνονται στις αλλαγές
06:35 - 20 Αυγούστου 2021
Με το Βραβείο Μάνατζερ (Εις Μνήμην Άντη Χατζηκωστή) διακρίθηκε ο CEO, Δίκτυο Καταστημάτων Stephanis, Χριστόδουλος Στεφανής, στο πλαίσιο των 13ων IN Business Awards.
Σε συνέντευξή του στο περιοδικό IN Business τόνισε ότι ασπάζεται την φράση του Δαρβίνου: Δεν είναι τα πιο δυνατά είδη που επιβιώνουν ή τα πιο έξυπνα, αλλά αυτά που ανταποκρίνονται καλύτερα στις αλλαγές.
Ανταποκρινόμενο στις αλλαγές, το Δίκτυο Καταστημάτων Stephanis στοχεύει το 2021-2022 να ενισχύσει την ηγετική θέση της εταιρεία, στελεχώνοντας νέες θέσεις - κλειδιά και υιοθετώντας νέα εξελιγμένα ψηφιακά συστήματα.
Διαβάστε ακόμα:
Έτσι θα γίνει η «προσιτή στέγη» στη Λεμεσό
Εξοχικά σε θάλασσα και βουνό από €50.000
Σύμφωνα με τον κ. Στεφανή, σε εξέλιξη βρίσκονται επίσης δύο μεγάλα projects.
Αναφερόμενος στο δικό του στυλ management, επεσήμανε ότι στηρίζεται στο lead by example.
Ταυτόχρονα, ερωτηθείς για τη μεγαλύτερη επιτυχία του, εξήγησε ότι αυτή είναι η ίδια η πορεία του δικτύου Stephanis.
Διαβάστε πιο κάτω όλα ανέφερε στο περιοδικό IN Business ο Χριστόδουλος Στεφανής:
Η αρχή του Δικτύου Καταστημάτων Stephanis έγινε το 1960 από τους γονείς μου Αλέξανδρο και Αλίκη Στεφανή. Ως συνεχιστής, εντάχθηκα στην επιχείρηση, την οποία σήμερα διευθύνω, μετά από σπουδές στον τομέα consumer electronics στη Νέα Υόρκη.
Το δίκτυο
Τα καταστήματα Stephanis είναι one-stop-shops για όλα τα ηλεκτρονικά και ηλεκτρικά είδη τεχνολογίας, με γκάμα που ξεπερνά τα 50.000 προϊόντα σε φυσικά καταστήματα και online, ενώ εργοδότουμε προσωπικό πέραν των 230 ατόμων.
Η επιβράβευση
Το Βραβείο Μάνατζερ είναι η επιβράβευση της προσπάθειάς μας όλα αυτά τα χρόνια που προσφέρουμε ποιοτικά προϊόντα και υπηρεσίες με σεβασμό και τιμιότητα προς τους πελάτες μας. Eπίσης, είναι μεγάλη τιμή σε προσωπικό επίπεδο, καθώς η ψήφος υποστήριξης έχει δοθεί από μια καταρτισμένη κριτική επιτροπή αλλά ιδιαίτερα από όλον αυτό το κόσμο, με τον οποίο πολύ πιθανόν να είχα προσωπική επαφή όλα αυτά τα χρόνια.
Η επιτυχία
Το δικό μου στυλ management στηρίζεται στο lead by example και η μεγαλύτερη επιτυχία μου είναι η ίδια η πορεία του δικτύου Stephanis. Ξεκινήσαμε πριν από 60 χρόνια ως μια μικρή κυπριακή οικογενειακή επιχείρηση, αναπτυχθήκαμε, εξελιχτήκαμε, αντιμετωπίσαμε τις μεγάλες κρίσεις της χώρας μας, βασισμένοι στις δικές μας δυνάμεις, και συνεχίζουμε να εξελισσόμαστε.
Σήμερα έχουμε καταφέρει να είμαστε το πιο μεγάλο δίκτυο καταστημάτων ηλεκτρονικών ειδών στη Κύπρο (offline & online), διατηρώντας τις ίδιες ηθικές αξίες και τον σεβασμό προς τον καταναλωτή, παραμένοντας μια μεγάλη περήφανη κυπριακή οικογενειακή επιχείρηση.
Το πλεονέκτημα
Το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της Stephanis, σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο τεχνολογικά περιβάλλον, είναι το γεγονός ότι είμαστε ευέλικτη εταιρεία και προσαρμοζόμαστε γρήγορα στις εξελίξεις. Οι διοικητικές αποφάσεις που παίρνουμε, ιδιαίτερα σε στιγμές κρίσης, είναι άμεσες και τολμηρές.
Η κατεύθυνσή μας παραμένει η ίδια. Θα ενισχύσουμε την ηγετική θέση της εταιρείας με εξέλιξη, θα ενδυναμώσουμε τα δυνατά μας σημεία και θα βελτιώσουμε τα αδύνατά μας, ώστε να προσφέρουμε ό,τι καλύτερο στην κυπριακή αγορά.
Οι στόχοι
Φιλοσοφία μου είναι η φράση του Δαρβίνου: Δεν είναι τα πιο δυνατά είδη που επιβιώνουν ή τα πιο έξυπνα, αλλά αυτά που ανταποκρίνονται καλύτερα στις αλλαγές.
Έτσι κι εμείς, ανταποκρινόμενοι στις αλλαγές, στοχεύουμε το 2021-2022 να ενισχύσουμε την ηγετική θέση της εταιρείας μας, στελεχώνοντας νέες θέσεις - κλειδιά και υιοθετώντας νέα εξελιγμένα ψηφιακά συστήματα. Σε εξέλιξη βρίσκονται επίσης δύο μεγάλα projects για τα οποία θα αποκαλύψουμε περισσότερα την κατάλληλη στιγμή.
Ο κλάδος
Ο κλάδος μας είναι πολύ ανταγωνιστικός, με μικρά περιθώρια κέρδους, σε ένα τάχιστα μεταλλασσόμενο τοπίο.
Η πιο πρόσφατη πρόκληση που αντιμετωπίζει ανά τον κόσμο είναι η έλλειψη διαθεσιμότητας από την παγκόσμια παραγωγή, που οδηγεί και τις τιμές προς τα πάνω, ενώ την ίδια ώρα οι καταναλωτές αναζητούν πιο οικονομικές λύσεις. Όλα αυτά είναι συνέπειες της πανδημίας και αποτέλεσμα της αύξησης της ανάγκης για συγκεκριμένες πρώτες ύλες και αγαθά από άλλες βιομηχανίες, όπως για παράδειγμα, LED οθόνες στην παραγωγή αυτοκινήτων, γραφικές κάρτες και μνήμες για mining των cryptocurrencies.